eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GryficePrzetarg na wykonywanie usług leśnych w Nadleśnictwie Gryfice w roku 2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-03

Gryfice: Przetarg na wykonywanie usług leśnych w Nadleśnictwie Gryfice w roku 2010
Numer ogłoszenia: 417096 - 2009; data zamieszczenia: 03.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gryfice , Osada Zdrój 1, 72-300 Gryfice, tel. 091 3843321; 3842516.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.lasy.gov.pl/gryfice

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gryfice.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg na wykonywanie usług leśnych w Nadleśnictwie Gryfice w roku 2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług leśnych w Nadleśnictwie Gryfice z zakresu zagospodarowania lasu, pozyskania i zrywki drewna, a także szkółkarstwa w roku 2010. Przedmiot zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) oznaczony jest kodem 77200000 - 2. Przedmiot zamówienia jest podzielony na następujące części, zwane dalej pakietami: Pakiet nr 1 - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwach Mrzeżyno i Gosław; Pakiet nr 2 - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwach Raduń, Górzyca, Lubin i na Szkółce Leśnej; Pakiet nr 3 - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwach Prusinowo, Rybokarty i Kołomąć. Pakiet nr 4 - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwach Pobierowo, Niczonów i Jatki, Pakiet nr 5 - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwach Świerzno i Chomino, Pakiet nr 6 - Orki specjalistyczne - Wykonanie usług z zakresu orki na terenie Nadleśnictwa Gryfice z wykorzystaniem maszyn specjalistycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem poszczególnych pozycji (prac) tworzących dany pakiet oraz miejsc ich wykonywania (adresów leśnych) w roku 2010 określa załącznik nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Szczegółowy opis czynności składających się na poszczególne pozycje (prace) określają katalogi norm czasu stanowiące załącznik nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wprowadzone Zarządzeniem nr 99 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 21 listopada 2003 r. Zamówienie będzie realizowane w okresie 1 stycznia 2010 r. - 31 grudnia 2010 r., jednakże w przypadku, gdy umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie podpisana po 1 stycznia 2010 r. zamówienie będzie realizowane od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2010 r. Terminy wykonania poszczególnych prac w każdym z pakietów nr 1 - 6 będą określane w zleceniach wystawianych przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego. Zamawiający, w stosunku do zamówień określonych w pakietach 1 - 6, przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 PZP, w wysokości nie przekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego liczonych odrębnie dla każdego z pakietów..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium na poszczególne pakiety w następujących kwotach: Pakiet nr 1 - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwach Mrzeżyno i Gosław - 7.220,00 zł; Pakiet nr 2 - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwach Raduń, Górzyca, Lubin i na Szkółce Leśnej -16.240,00 zł; Pakiet nr 3 - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwach Prusinowo, Rybokarty i Kołomąć - 11.730,00 zł; Pakiet nr 4 - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwach Pobierowo, Niczonów i Jatki - 9.590,00 zł; Pakiet nr 5 - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwach Świerzno i Chomino - 11.160,00 zł; Pakiet nr 6 - Orki specjalistyczne - Wykonanie usług z zakresu orki na terenie Nadleśnictwa Gryfice z wykorzystaniem maszyn specjalistycznych - 270,00 zł. Wadium może być wnoszone wedle wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ S.A. Oddz. Operacyjny w Gryficach 80 2030 0045 1110 0000 0054 4290. Wadium w formie gotówki nie będzie przyjmowane. Wadia wnoszone w innych formach niż pieniądz należy deponować w kasie w siedzibie zamawiającego (p. 7). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 22.12.2009 do godz. 10:00. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, za moment wniesienia wadium uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, termin ważności wystawionego dokumentu powinien być zgodny z terminem związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji/poręczenia, gwarancja/poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją /poręczeniem, 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wykonawcy, jeżeli: 1) upłynął termin związania ofertą; 2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; 3) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia Zamawiający zwraca wadium na wniosek wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 2) który został wykluczony z postępowania; 3) którego oferta została odrzucona. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamówienie będzie realizowane w okresie 1 stycznia 2010 r. - 31 grudnia 2010 r., jednakże w przypadku, gdy umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie podpisana po 1 stycznia 2010 r. zamówienie będzie realizowane od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2010 r. Terminy wykonania poszczególnych prac w każdym z pakietów nr 1 - 6 będą określane w zleceniach wystawianych przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; szczegółowe wymogi dotyczące powyższego warunku w odniesieniu do każdego z pakietów określone zostały w pkt 7.2. specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; szczegółowe wymogi dotyczące powyższego warunku w odniesieniu do każdego z pakietów określone zostały w pkt 7.2. specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP. W odniesieniu do poszczególnych pakietów zamawiający uzna za spełnione warunki udziału w postępowaniu, jeżeli wykonawca: 1) Pakiet nr 1 - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwie w Leśnictwach Mrzeżyno i Gosław; a) posiada doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania (a jeżeli okres wykonywania działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 5 prac polegających na jednoczesnym wykonywaniu usług z zakresu zagospodarowania lasu, zrywki i pozyskania drewna, na kwotę nie mniejszą niż 15.000,00 zł (brutto) każda; b) dysponuje lub będzie dysponował osobami w ilości i z uprawnieniami pozwalającymi w sposób prawidłowy wykonać zamówienie; c) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 5 osobami z zaświadczeniami o odbyciu z wynikiem pozytywnym szkolenia uprawniającego do pracy z użyciem pilarki (§ 21 rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 24 sierpnia 2006 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu niektórych prac z zakresu gospodarki leśnej - Dz. U. z 2006 r. Nr 161, poz 1141); d) dysponuje lub będzie dysponował następującymi narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia: - 1 ciągnikiem typu skider, np.: LKT, przystosowany do zrywki półpodwieszonej drewna dłużycowego; - 2 przyczepami (wózkami) do zrywki nasiębiernej drewna; e) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 50.000,00 zł; f) posiada środki finansowe w wysokości co najmniej 10.000,00 zł lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 10.000,00 zł. 2) Pakiet nr 2 - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwach Raduń, Górzyca, Lubin i na Szkółce Leśnej; a) posiada doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania (a jeżeli okres wykonywania działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 5 prac polegających na jednoczesnym wykonywaniu usług z zakresu zagospodarowania lasu, zrywki i pozyskania drewna, na kwotę nie mniejszą niż 15.000,00 zł (brutto) każda; b) dysponuje lub będzie dysponował osobami w ilości i z uprawnieniami pozwalającymi w sposób prawidłowy wykonać zamówienie; c) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 10 osobami z zaświadczeniami o odbyciu z wynikiem pozytywnym szkolenia uprawniającego do pracy z użyciem pilarki (§ 21 rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 24 sierpnia 2006 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu niektórych prac z zakresu gospodarki leśnej - Dz. U. z 2006 r. Nr 161, poz 1141); oraz dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą posiadającą aktualne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia w zakresie stosowania środków ochrony roślin (art. 74 ustawy z dnia 18 grudnia 2003 r. o ochronie roślin - tekst jedn. Dz. U. z 2008 r. Nr 133, poz. 849 z późn. zm.) d) dysponuje lub będzie dysponował następującymi narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia: - 1 ciągnikiem typu skider, np.: LKT, przystosowany do zrywki półpodwieszonej drewna dłużycowego; - 2 przyczepami (wózkami) do zrywki nasiębiernej drewna; e) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 50.000,00 zł; f) posiada środki finansowe w wysokości co najmniej 10.000,00 zł lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 10.000,00 zł. 3) Pakiet nr 3 - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwach Prusinowo, Rybokarty i Kołomąć; a) posiada doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania (a jeżeli okres wykonywania działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 5 prac polegających na jednoczesnym wykonywaniu usług z zakresu zagospodarowania lasu, zrywki i pozyskania drewna, na kwotę nie mniejszą niż 15.000,00 zł (brutto) każda; b) dysponuje lub będzie dysponował osobami w ilości i z uprawnieniami pozwalającymi w sposób prawidłowy wykonać zamówienie; c) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 7 osobami z zaświadczeniami o odbyciu z wynikiem pozytywnym szkolenia uprawniającego do pracy z użyciem pilarki (§ 21 rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 24 sierpnia 2006 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu niektórych prac z zakresu gospodarki leśnej - Dz. U. z 2006 r. Nr 161, poz 1141); d) dysponuje lub będzie dysponował następującymi narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia: - 1 ciągnikiem typu skider, np.: LKT, przystosowany do zrywki półpodwieszonej drewna dłużycowego; - 2 przyczepami (wózkami) do zrywki nasiębiernej drewna; e) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 50.000,00 zł; f) posiada środki finansowe w wysokości co najmniej 10.000,00 zł lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 10.000,00 zł. 4) Pakiet nr 4 - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwach Pobierowo, Niczonów i Jatki a) posiada doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania (a jeżeli okres wykonywania działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 5 prac polegających na jednoczesnym wykonywaniu usług z zakresu zagospodarowania lasu, zrywki i pozyskania drewna, na kwotę nie mniejszą niż 15.000,00 zł (brutto) każda; b) dysponuje lub będzie dysponował osobami w ilości i z uprawnieniami pozwalającymi w sposób prawidłowy wykonać zamówienie; c) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 7 osobami z zaświadczeniami o odbyciu z wynikiem pozytywnym szkolenia uprawniającego do pracy z użyciem pilarki (§ 21 rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 24 sierpnia 2006 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu niektórych prac z zakresu gospodarki leśnej - Dz. U. z 2006 r. Nr 161, poz 1141); d) dysponuje lub będzie dysponował następującymi narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia: - 1 ciągnikiem typu skider, np.: LKT, przystosowany do zrywki półpodwieszonej drewna dłużycowego; - 2 przyczepami (wózkami) do zrywki nasiębiernej drewna; e) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 50.000,00 zł; f) posiada środki finansowe w wysokości co najmniej 10.000,00 zł lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 10.000,00 zł. 5) Pakiet nr 5 - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwach Świerzno i Chomino a) posiada doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania (a jeżeli okres wykonywania działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 5 prac polegających na jednoczesnym wykonywaniu usług z zakresu zagospodarowania lasu, zrywki i pozyskania drewna, na kwotę nie mniejszą niż 15.000,00 zł (brutto) każda; b) dysponuje lub będzie dysponował osobami w ilości i z uprawnieniami pozwalającymi w sposób prawidłowy wykonać zamówienie; c) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 7 osobami z zaświadczeniami o odbyciu z wynikiem pozytywnym szkolenia uprawniającego do pracy z użyciem pilarki (§ 21 rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 24 sierpnia 2006 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu niektórych prac z zakresu gospodarki leśnej - Dz. U. z 2006 r. Nr 161, poz 1141); d) dysponuje lub będzie dysponował następującymi narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia: - 1 ciągnikiem typu skider, np.: LKT, przystosowany do zrywki półpodwieszonej drewna dłużycowego; - 2 przyczepami (wózkami) do zrywki nasiębiernej drewna; e) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 50.000,00 zł; f) posiada środki finansowe w wysokości co najmniej 10.000,00 zł lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 10.000,00 zł. 6) Pakiet nr 6 - Orki specjalistyczne - Wykonanie usług z zakresu orki na terenie Nadleśnictwa Gryfice z wykorzystaniem maszyn specjalistycznych. a) posiada doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania (a jeżeli okres wykonywania działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 5 prac polegających na wykonywaniu usług z zakresu orki w lesie na kwotę nie mniejszą niż 5.000,00 zł (brutto) każda; b) dysponuje lub będzie dysponował osobami w ilości i z uprawnieniami pozwalającymi w sposób prawidłowy wykonać zamówienie; c) dysponuje lub będzie dysponował następującymi narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia: - zestawem mechanicznym przystosowanym do wykonywania rabatowałków; d) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 5.000,00 zł..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę wraz z ofertą. Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty: 1) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wg wzoru - załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia), 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Informacja z Krajowego Rejestru Karnego, o której mowa w niniejszym punkcie powinna zostać złożona dla: - w przypadku osób fizycznych (osób prowadzących działalność na podstawie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej) - dla nich samych, - w przypadku osób prowadzących działalność w formie spółki cywilnej - dla każdego ze wspólników, - w przypadku spółek jawnych - dla każdego ze wspólników, - w przypadku osób prawnych - dla każdego z członków organu zarządzającego, 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) wykaz usług wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres wykonywania działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie (wg wzoru - załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia) wraz z dokumentami potwierdzającymi, iż usługi określone w załączniku nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia zostały wykonane należycie (np.: referencje, protokoły odbioru robót, faktury lub wydruki z Systemu Informatycznego Lasów Państwowych o nazwie Karta Konta Wierzyciela itp). 7) wykaz osób (wg wzoru - załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia), którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia 8) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 9) aktualne zaświadczenie o odbyciu z wynikiem pozytywnym szkolenia uprawniającego do pracy z użyciem pilarki (§ 21 rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 24 sierpnia 2006 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu niektórych prac z zakresu gospodarki leśnej - Dz. U. z 2006 r. Nr 161, poz. 1141 ) dla osób wskazanych w wykazie, o którym mowa w specyfikacji istotnych warunków zamówienia -wymagane jedynie w przypadku składania oferty na wykonanie pakietu nr nr 1, 2, 3, 4, 5, 11) aktualne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia w zakresie stosowania środków ochrony roślin (art. 74 ustawy z dnia 18 grudnia 2003 r. o ochronie roślin - Dz.U. z 2008 r. Nr 133, poz. 849 z późn. zm.) dla osób wskazanych w wykazie, o którym mowa specyfikacji istotnych warunków zamówienia - wymagane jedynie w przypadku składania oferty na wykonanie pakietu nr 2, 12) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (wg wzoru - załącznik nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia), 13) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli wykonawca wskazał urządzenia, którymi będzie dysponował, 14) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 15) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana odrębnie dla każdego pakietu. Wykonawca nie może wskazać tych samych usług, osób oraz sumy ubezpieczania dla wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu w więcej niż w jednym pakiecie. Wykonawca nie spełniający warunków udziału w postępowaniu zostanie wykluczony z postępowania a złożona przez niego oferta będzie traktowana jako oferta odrzucona..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin.lasy.gov.pl/gryfice.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Gryfice Osada Zdrój 1 72-300 Gryfice pokój nr 1(sekretariat).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2009 godzina 11:00, miejsce: Nadleśnictwo Gryfice Osada Zdrój 1 72-300 Gryfice pokój nr 1(sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwach Mrzeżyno i Gosław.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwach Mrzeżyno i Gosław w rozmiarze: 1. Prace z zakresu zagospodarowania katalogowe i nieskatalogowane, ręczne - 8503,20 [Nh, h] 2. Prace z zakresu zagospodarowania katalogowe i nieskatalogowane, mechaniczne - 124,86 [Nh, h] 3. Prace transportowe - 20 [h] 4. Prace z zakresu pozyskania drewna katalogowe i nieskatalogowane, ręczne oraz ręczne przy użyciu pił mechanicznych - 20659,09 [Nh, h] 5. Prace z zakresu zrywki drewna półpodwieszonej - 814 [Nh] 6. Prace z zakresu zrywki drewna nasiębiernej - 4192 [Nh] 7. Prace z zakresu zrywki drewna nieskatalogowane, mechaniczne - 124 [h] Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwach Raduń, Górzyca, Lubin i na Szkółce Leśnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwach Raduń, Górzyca, Lubin i na Szkółce Leśnej w zakresie: 1. Prace z zakresu zagospodarowania katalogowe i nieskatalogowane, ręczne - 11541,16 [Nh, h] 2. Prace z zakresu zagospodarowania katalogowe i nieskatalogowane, mechaniczne - 209,14 [Nh, h] 3. Prace z zakresu gospodarki leśnej w gospodarstwie szkółkarskim katalogowe i nieskatalogowane - ręczne - 5968 [Nh, h] 4. Prace z zakresu gospodarki leśnej w gospodarstwie szkółkarskim katalogowe i nieskatalogowane - mechaniczne - 1916 [Nh, h] 5. Prace transportowe - 30 [h] 6. Prace z zakresu pozyskania drewna katalogowe i nieskatalogowane, ręczne oraz ręczne przy użyciu pił mechanicznych - 44526 [Nh, h] 7. Prace z zakresu zrywki drewna półpodwieszonej - 1987 [Nh] 8. Prace z zakresu zrywki drewna nasiębiernej - 8398 [Nh] 9. Prace z zakresu zrywki drewna nieskatalogowane, mechaniczne - 228 [h] Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwach Prusinowo, Rybokarty i Kołomąć..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwach Prusinowo, Rybokarty i Kołomąć w zakresie: 1. Prace z zakresu zagospodarowania katalogowe i nieskatalogowane, ręczne - 14053,51 [Nh, h] 2. Prace z zakresu zagospodarowania katalogowe i nieskatalogowane, mechaniczne - 338,96 [Nh, h] 3. Prace transportowe - 30 [h] 4. Prace z zakresu pozyskania drewna katalogowe i nieskatalogowane, ręczne oraz ręczne przy użyciu pił mechanicznych - 34155,11 [Nh, h] 5. Prace z zakresu zrywki drewna półpodwieszonej - 976 [Nh] 6. Prace z zakresu zrywki drewna nasiębiernej - 7102 [Nh] 7. Prace z zakresu zrywki drewna nieskatalogowane, mechaniczne - 228 [h] Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwach Pobierowo, Niczonów i Jatki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwach Pobierowo, Niczonów i Jatki w zakresie: 1. Prace z zakresu zagospodarowania katalogowe i nieskatalogowane, ręczne - 9903,08 [Nh, h] 2. Prace z zakresu zagospodarowania katalogowe i nieskatalogowane, mechaniczne - 85,58 [Nh, h] 3. Prace transportowe - 30 [h] 4. Prace z zakresu pozyskania drewna katalogowe i nieskatalogowane, ręczne oraz ręczne przy użyciu pił mechanicznych - 27497,09 [Nh, h] 5. Prace z zakresu zrywki drewna półpodwieszonej - 797 [Nh] 6. Prace z zakresu zrywki drewna nasiębiernej - 6530 [Nh] 7. Prace z zakresu zrywki drewna nieskatalogowane, mechaniczne - 228 [h] Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwach Świerzno i Chomino..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwach Świerzno i Chomino. 1. Prace z zakresu zagospodarowania katalogowe i nieskatalogowane, ręczne - 16734,7 [Nh, h] 2. Prace z zakresu zagospodarowania katalogowe i nieskatalogowane, mechaniczne - 175,88 [Nh, h] 3. Prace transportowe - 20 [h] 4. Prace z zakresu pozyskania drewna katalogowe i nieskatalogowane, ręczne oraz ręczne przy użyciu pił mechanicznych - 31356,78 [Nh, h] 5. Prace z zakresu zrywki drewna półpodwieszonej - 1053 [Nh] 6. Prace z zakresu zrywki drewna nasiębiernej - 6278 [Nh] 7. Prace z zakresu zrywki drewna nieskatalogowane, mechaniczne - 152 [h] Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 - Orki specjalistyczne - Wykonanie usług z zakresu orki na terenie Nadleśnictwa Gryfice z wykorzystaniem maszyn specjalistycznych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Orki specjalistyczne - Wykonanie usług z zakresu orki na terenie Nadleśnictwa Gryfice z wykorzystaniem maszyn specjalistycznych w zakresie: Prace z zakresu zagospodarowania katalogowe i nieskatalogowane - mechaniczne (orka specjalistyczna, wyorywanie rabato wałków) - 549,79 [Nh, h] Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.