Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-30
Lublin: Usługa polegająca na utrzymaniu czystości wewnątrz i na zewnątrz budynków OR KRUS w Lublinie (wraz z wykonaniem drobnych prac konserwatorskich), PT KRUS w Kraśniku, Lubartowie, Łęcznej, Opolu Lubelskim, Piaskach, Puławach, Rykach i Janowie Lubelskim oraz wewnątrz budynków w PT KRUS w Bełżycach, Bychawie i Kocku
Numer ogłoszenia: 411296 - 2009; data zamieszczenia: 30.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Lublinie , ul. Droga Męczenników Majdanka 12, 20-325 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7463191, faks 081 7462238.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa polegająca na utrzymaniu czystości wewnątrz i na zewnątrz budynków OR KRUS w Lublinie (wraz z wykonaniem drobnych prac konserwatorskich), PT KRUS w Kraśniku, Lubartowie, Łęcznej, Opolu Lubelskim, Piaskach, Puławach, Rykach i Janowie Lubelskim oraz wewnątrz budynków w PT KRUS w Bełżycach, Bychawie i Kocku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Usługa polegająca na utrzymaniu czystości wewnątrz i na zewnątrz budynków OR KRUS w Lublinie (wraz z wykonaniem drobnych prac konserwatorskich), PT KRUS w Kraśniku, Lubartowie, Łęcznej, Opolu Lubelskim, Piaskach, Puławach, Rykach i Janowie Lubelskim oraz wewnątrz budynków w PT KRUS w Bełżycach, Bychawie i Kocku. 2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w poniższych jednostkach w zakresie: a) utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz budynku wraz z wykonywaniem drobnych prac konserwacyjnych: - Oddziału Regionalnego KRUS w Lublinie, ul. Droga Męczenników Majdanka 12 b) utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz budynków: - Placówki Terenowej KRUS w Kraśniku, ul. Kościuszki 28, - Placówki Terenowej KRUS w Lubartowie, ul. Lipowa 2a, - Placówki Terenowej KRUS w Łęcznej, ul. Staszica 7, - Placówki Terenowej KRUS w Opolu Lubelskim, ul. Fabryczna 27, - Placówki Terenowej KRUS w Piaskach, ul. Lubelska 102, - Placówki Terenowej KRUS w Puławach, ul. Kołłątaja 32, - Placówki Terenowej KRUS w Rykach, ul. Kościuszki 22, - Placówki Terenowej KRUS w Janowie Lubelskim, ul. Lubelska 1. c) utrzymanie czystości wewnątrz budynków: - Placówki Terenowej KRUS w Bełżycach, ul. Lubelska 8, - Placówki Terenowej KRUS w Bychawie, ul. Piłsudskiego 65b, - Placówki Terenowej KRUS w Kocku, ul. Apteczna 4. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ 4. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej obiektów (na koszt Wykonawcy) objętych przedmiotem zamówienia (po uprzednim uzgodnieniu terminu dla OR KRUS Lublin z Kierownikiem Wydziału Aministracyjno - Gospodarczego Panem Klemensem Świstowskim - tel. 081 462-44-78, w godzinach: 8.00 ÷ 14.00, dla Placówek Terenowych KRUS z kierownikami odpowiednich placówek). 5. Zamawiający żąda wskazania, odpowiednio do treści postanowień SIWZ, przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Informacje należy złożyć w Formularzu Oferty (rozdział II pkt 12).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 4000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych) w terminie do dnia 14.12.2009 do godziny 10:00 w jednej z następujących form: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275, z późn.zm.). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na konto bankowe 49 1010 1339 0770 0218 9320 0000 prowadzone przez NBP Oddział w Lublinie z dopiskiem Wadium na usługę polegającą na utrzymaniu czystości wewnątrz i na zewnątrz budynków OR KRUS w Lublinie (wraz z wykonaniem drobnych prac konserwatorskich), PT KRUS w Kraśniku, Lubartowie, Łęcznej, Opolu Lubelskim, Piaskach, Puławach, Rykach i Janowie Lubelskim oraz wewnątrz budynków w PT KRUS w Bełżycach, Bychawie i Kocku 3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4. W przypadku wnoszenia w innych formach niż pieniądz, należy oryginał dokumentu umieścić w odrębnej kopercie opatrzonej dopiskiem (Wadium) i złożyć wraz z ofertą, natomiast kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem dołączyć do oferty. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą, b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego, c) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy z zastrzeżeniem art. 46 ust 4a ustawy PZP: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 2 pkt 2 i 3 Ustawy PZP, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było on przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: a) Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronieIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP tj. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (warunek ten potwierdzą dokumentami wymienionymi w rozdziale VI pkt 1 i 2 ), b) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP tj. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (warunek ten potwierdzą dokumentami wymienionymi w rozdziale VI pkt 1 i 4 ), c) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy PZP tj. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniające wykonanie zamówienia, (warunek ten potwierdzą dokumentami wymienionymi w rozdziale VI pkt 1 i 5), d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy PZP (warunek ten potwierdzą dokumentami wymienionymi w rozdziale VI pkt 1 i 3 ). 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy: a) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, b) muszą spełniać łącznie wymagania o których mowa w pkt 1 lit. a i b, c) każdy z Wykonawców musi spełniać warunki o których mowa w pkt 1 lit. c i d. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń wg kryterium: spełnia/ nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów winno jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie Wykonawcy, iż spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy PZP (treść oświadczenia zawiera Załącznik nr 3 do SIWZ). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na utrzymaniu czystości jednocześnie w co najmniej ośmiu obiektach użyteczności publicznej o łącznej powierzchni całkowitej nie mniejszej niż 5000 m2 z podaniem rodzaju i zakresu usługi, nazwy i adresu odbiorców, powierzchni całkowitej, miejsca i okresu realizacji usługi wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że wskazane w nim usługi zostały wykonane należycie (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ). 5. Aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności i zobowiązują się do odnawiania posiadanej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia przynajmniej na okres obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia. W przypadku, jeżeli polisa ubezpieczeniowa nie obejmuje całego okresu realizacji zamówienia Wykonawca składa oświadczenie zobowiązujące do odnowienia ubezpieczenia na pozostały okres realizacji zamówienia. 6. W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w miejsce dokumentów, o których mowa w pkt 2 i 3 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek za ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 8. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6 zastępuje je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ponadto na ofertę powinny składać się pozostałe oświadczenia i dokumenty. 9. Dowód wniesienia wadium. 10. Oryginał lub notarialnie poświadczona kopia pełnomocnictwa (pełnomocnictw), o ile oferta będzie podpisana przez pełnomocnika [wymagane w szczególności, gdy ofertę składają podmioty występujące wspólnie (konsorcjum), a oferta nie jest podpisana przez wszystkich uczestników konsorcjum]. 11. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę za wyjątkiem dokumentów o których mowa w pkt 1 i 4 , które to muszą być złożone w formie oryginału. 12. Wypełniony - Formularz Oferty wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Lublinie
20-325 Lublin, ul. Droga Męczenników Majdanka 12.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Lublinie 20-325 Lublin, ul. Droga Męczenników Majdanka 12 w pok. 201 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługi pralnicze wraz z transportem dla jednostek UMCS w Lublinie
- "Usługa wdrożenia i utrzymywania obsługi wydruku na rzecz Starostwa Powiatowego w Lublinie"
- Dostawa 4 szt. nowych mobilnych przyczep socjalnych na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Lublinie
- Świadczenie usług pocztowych, w tym usług pocztowych o charakterze powszechnym na rzecz Zamawiającego w zakresie przesyłek w formacie od S do L
- Usługa wykonania przeglądów, serwisu, konserwacji i bieżącego utrzymania 7 agregatów prądotwórczych łącznie z układami SZR'ów Socomec Atys M 6e
- Dostawa umundurowania dla Straży Miejskiej Miasta Lublin w 2025 r. - koszule
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości i porządku w częściach wspólnych budynków oraz terenów otaczających nieruchomości komunalnego zasobu mieszkaniowego Gminy Miasto Zgierz zarządzanych przez MPGM Spółka z o. o.
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych oraz salach wystawowych Stacji Muzeum przy ul. Towarowej 3, 00-811 Warszawa
- Usługa sprzątania lokali w Warszawskim Ośrodku Interwencji Kryzysowej
- Zimowe utrzymanie dróg, ulic i chodników na terenie Miasta i Gminy Lidzbark w sezonie zimowym 2025/2026
- Zwalczanie śliskości na drogach gminnych w sezonie 2025 - 2026
- Odśnieżanie dróg gminnych na terenie Gminy Łomża w sezonie 2025 - 2026
więcej: Usługi w zakresie trawników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





