Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-02
Łódź: Usługi wywozu odpadów komunalnych z nieruchomości zarządzanych przez zamawiającego z uwzględnieniem selektywnej zbiórki odpadów
Numer ogłoszenia: 410028 - 2011; data zamieszczenia: 02.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Nieruchomości Województwa Łódzkiego , ul. Kamińskiego 7/9, 91-427 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2055871, faks 042 2055873.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.znwl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi wywozu odpadów komunalnych z nieruchomości zarządzanych przez zamawiającego z uwzględnieniem selektywnej zbiórki odpadów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług wywozu odpadów komunalnych z nieruchomości zarządzanych przez zamawiającego z uwzględnieniem selektywnej zbiórki odpadów (szkło, plastik, makulatura): Przedmiot zamówienia podzielony jest na trzy części: Część I zamówienia (Zadanie nr 1): 1) Łódź, ul. Kamińskiego 7/9: - wywóz 1 pojemnika (1,1 m3) opadów komunalnych 2 razy na tydzień, - wywóz 1 pojemnika (1,1 m3) opadów komunalnych z selektywnej zbiórki 1 raz na tydzień. 2) Łódź, al. Piłsudskiego 8: - wywóz 10 pojemników (0,7 m3) opadów komunalnych 2 razy na tydzień, - wywóz 3 pojemników (0,7 m3) opadów komunalnych z selektywnej zbiórki 1 raz na tydzień. 3) Łódź, ul. Żeromskiego 74/76: - wywóz 1 pojemnika (1,1 m3) opadów komunalnych 1 raz na 2 tygodnie, - wywóz 1 pojemnika (1,1 m3) opadów komunalnych z selektywnej zbiórki 1 raz na miesiąc. 4) Łódź, ul. Solna 14: - wywóz 1 pojemnika (1,1 m3) opadów komunalnych 2 razy na tydzień, - wywóz 1 pojemnika (1,1 m3) opadów komunalnych z selektywnej zbiórki 1 raz na 2 tygodnie. 5) Łódź, ul. Roosevelta 15: - wywóz 1 pojemnika (1,1 m3) opadów komunalnych 2 razy na tydzień, - wywóz 1 pojemnika (1,1 m3) opadów komunalnych z selektywnej zbiórki 1 raz na 2 tygodnie. 6) Łódź, ul. Targowa 77: - wywóz 1 pojemnika (0,11 m3) opadów komunalnych 1 raz na 2 tygodnie, - wywóz 1 pojemnika (0,11 m3) opadów komunalnych z selektywnej zbiórki 1 raz na miesiąc. 7) Łódź, ul. Snycerska 8: - wywóz 1 pojemnika (1,1 m3) opadów komunalnych 2 razy na tydzień, - wywóz 1 pojemnika (1,1 m3) opadów komunalnych z selektywnej zbiórki 1 raz na 2 tygodnie. 8) Łódź, ul. Wycieczkowa 86: - wywóz 1 pojemnika (0,24 m3) opadów komunalnych 1 raz na miesiąc, - wywóz 1 pojemnika (0,24 m3) opadów komunalnych z selektywnej zbiórki 1 raz na miesiąc. 9) Łódź, ul. Narutowicza 34: - wywóz 1 pojemnika (0,24 m3) opadów komunalnych 1 raz na miesiąc, - wywóz 1 pojemnika (0,24 m3) opadów komunalnych z selektywnej zbiórki 1 raz na miesiąc. 10) Łódź, ul. Okólna 166: - wywóz 1 pojemnika (0,24 m3) opadów komunalnych 1 raz na miesiąc, - wywóz 1 pojemnika (0,24 m3) opadów komunalnych z selektywnej zbiórki 1 raz na miesiąc. 11) Sieradz, ul. Wojska Polskiego 73: - wywóz 1 pojemnika (1,1 m3) opadów komunalnych 1 raz na tydzień, - wywóz 1 pojemnika (1,1 m3) opadów komunalnych z selektywnej zbiórki 1 raz na 2 tygodnie. 12) Mierzyn 64a, gm. Rozprza: - wywóz 1 pojemnika (0,24 m3) opadów komunalnych 1 raz na miesiąc, - wywóz 1 pojemnika (0,24 m3) opadów komunalnych z selektywnej zbiórki 1 raz na miesiąc. 13) Piotrków Trybunalski, ul. POW 3: - wywóz 1 pojemnika (0,24 m3) opadów komunalnych 1 raz na miesiąc, - wywóz 1 pojemnika (0,24 m3) opadów komunalnych z selektywnej zbiórki 1 raz na miesiąc. 14) Piotrków Trybunalski, ul. Zamkowa 24: - wywóz 1 pojemnika (0,24 m3) opadów komunalnych 1 raz na 2 tygodnie, - wywóz 1 pojemnika (0,24 m3) opadów komunalnych z selektywnej zbiórki 1 raz na miesiąc. 15) Warta, ul. Sieradzka 7A (32/15): - wywóz 1 pojemnika (1,1 m3) opadów komunalnych 1 raz na tydzień, - wywóz 1 pojemnika (1,1 m3) opadów komunalnych z selektywnej zbiórki 1 raz na 2 tygodnie. 16) Rawa Mazowiecka, ul. Jeżowska 10: - wywóz 5 pojemników (0,11 m3) opadów komunalnych 1 raz na miesiąc, - wywóz 2 pojemników (0,11 m3) opadów komunalnych z selektywnej zbiórki 1 raz na miesiąc. 17) Zduńska Wola, ul. Królewska 32: - wywóz 1 pojemnika (0,24 m3) opadów komunalnych 1 raz na miesiąc, - wywóz 1 pojemnika (0,24 m3) opadów komunalnych z selektywnej zbiórki 1 raz na miesiąc. 18) Pabianice, ul. Gdańska 5a: - wywóz 1 pojemnika (0,24 m3) opadów komunalnych 1 raz na miesiąc, - wywóz 1 pojemnika (0,24 m3) opadów komunalnych z selektywnej zbiórki 1 raz na miesiąc. 19) Radomsko, ul. Sucharskiego 42: - wywóz 1 pojemnika (1,1 m3) opadów komunalnych 1 raz na 2 tygodnie, - wywóz 1 pojemnika (1,1 m3) opadów komunalnych z selektywnej zbiórki 1 raz na miesiąc. Część II zamówienia (Zadanie nr 2): Łódź, ul. Sienkiewicza 3: - wywóz 5 pojemników (1,1 m3) opadów komunalnych 2 razy na tydzień, - wywóz 2 pojemników (1,1 m3) opadów komunalnych z selektywnej zbiórki 1 raz na tydzień. Część III zamówienia (Zadanie nr 3): Łódź, ul. Narutowicza 58: - wywóz 1 pojemnika (1,1 m3) opadów komunalnych 2 razy na tydzień, - wywóz 1 pojemnika (1,1 m3) opadów komunalnych z selektywnej zbiórki 1 raz na tydzień.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych i na zasadach tam określonych
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7, 90.51.10.00-2, 90.51.32.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega sobie (na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych) możliwość dokonania następujących zmian w treści umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy oraz ustalanastępujące warunki tych zmian: 1) zmiany niniejszej umowy w części dotyczącej przedmiotu zamówienia i należnego Wykonawcy wynagrodzenia w przypadku: a) zbycia nieruchomości, b) oddania nieruchomości w posiadanie zależne, c) rozpoczęcia w nieruchomości procesu inwestycyjnego, którego przedmiotem są roboty budowlane, d) zmniejszenia liczby pojemników, pod warunkiem wystąpienia takiej potrzeby po stronie Zamawiającego. 2) inne zmiany, gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna, techniczna lub organizacyjna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.znwl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziby Zamawiającego, pok. 318 (Sekretariat). Cena SWIZ: 11,70 zł + 10,00 zł (koszty przesyłki).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, pok. 318 (Sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I zamówienia (Zadanie nr 1).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług wywozu odpadów komunalnych z nieruchomości zarządzanych przez zamawiającego z uwzględnieniem selektywnej zbiórki odpadów (szkło, plastik, makulatura): 1) Łódź, ul. Kamińskiego 7/9: - wywóz 1 pojemnika (1,1 m3) opadów komunalnych 2 razy na tydzień, - wywóz 1 pojemnika (1,1 m3) opadów komunalnych z selektywnej zbiórki 1 raz na tydzień. 2) Łódź, al. Piłsudskiego 8: - wywóz 10 pojemników (0,7 m3) opadów komunalnych 2 razy na tydzień, - wywóz 3 pojemników (0,7 m3) opadów komunalnych z selektywnej zbiórki 1 raz na tydzień. 3) Łódź, ul. Żeromskiego 74/76: - wywóz 1 pojemnika (1,1 m3) opadów komunalnych 1 raz na 2 tygodnie, - wywóz 1 pojemnika (1,1 m3) opadów komunalnych z selektywnej zbiórki 1 raz na miesiąc. 4) Łódź, ul. Solna 14: - wywóz 1 pojemnika (1,1 m3) opadów komunalnych 2 razy na tydzień, - wywóz 1 pojemnika (1,1 m3) opadów komunalnych z selektywnej zbiórki 1 raz na 2 tygodnie. 5) Łódź, ul. Roosevelta 15: - wywóz 1 pojemnika (1,1 m3) opadów komunalnych 2 razy na tydzień, - wywóz 1 pojemnika (1,1 m3) opadów komunalnych z selektywnej zbiórki 1 raz na 2 tygodnie. 6) Łódź, ul. Targowa 77: - wywóz 1 pojemnika (0,11 m3) opadów komunalnych 1 raz na 2 tygodnie, - wywóz 1 pojemnika (0,11 m3) opadów komunalnych z selektywnej zbiórki 1 raz na miesiąc. 7) Łódź, ul. Snycerska 8: - wywóz 1 pojemnika (1,1 m3) opadów komunalnych 2 razy na tydzień, - wywóz 1 pojemnika (1,1 m3) opadów komunalnych z selektywnej zbiórki 1 raz na 2 tygodnie. 8) Łódź, ul. Wycieczkowa 86: - wywóz 1 pojemnika (0,24 m3) opadów komunalnych 1 raz na miesiąc, - wywóz 1 pojemnika (0,24 m3) opadów komunalnych z selektywnej zbiórki 1 raz na miesiąc. 9) Łódź, ul. Narutowicza 34: - wywóz 1 pojemnika (0,24 m3) opadów komunalnych 1 raz na miesiąc, - wywóz 1 pojemnika (0,24 m3) opadów komunalnych z selektywnej zbiórki 1 raz na miesiąc. 10) Łódź, ul. Okólna 166: - wywóz 1 pojemnika (0,24 m3) opadów komunalnych 1 raz na miesiąc, - wywóz 1 pojemnika (0,24 m3) opadów komunalnych z selektywnej zbiórki 1 raz na miesiąc. 11) Sieradz, ul. Wojska Polskiego 73: - wywóz 1 pojemnika (1,1 m3) opadów komunalnych 1 raz na tydzień, - wywóz 1 pojemnika (1,1 m3) opadów komunalnych z selektywnej zbiórki 1 raz na 2 tygodnie. 12) Mierzyn 64a, gm. Rozprza: - wywóz 1 pojemnika (0,24 m3) opadów komunalnych 1 raz na miesiąc, - wywóz 1 pojemnika (0,24 m3) opadów komunalnych z selektywnej zbiórki 1 raz na miesiąc. 13) Piotrków Trybunalski, ul. POW 3: - wywóz 1 pojemnika (0,24 m3) opadów komunalnych 1 raz na miesiąc, - wywóz 1 pojemnika (0,24 m3) opadów komunalnych z selektywnej zbiórki 1 raz na miesiąc. 14) Piotrków Trybunalski, ul. Zamkowa 24: - wywóz 1 pojemnika (0,24 m3) opadów komunalnych 1 raz na 2 tygodnie, - wywóz 1 pojemnika (0,24 m3) opadów komunalnych z selektywnej zbiórki 1 raz na miesiąc. 15) Warta, ul. Sieradzka 7A (32/15): - wywóz 1 pojemnika (1,1 m3) opadów komunalnych 1 raz na tydzień, - wywóz 1 pojemnika (1,1 m3) opadów komunalnych z selektywnej zbiórki 1 raz na 2 tygodnie. 16) Rawa Mazowiecka, ul. Jeżowska 10: - wywóz 5 pojemników (0,11 m3) opadów komunalnych 1 raz na miesiąc, - wywóz 2 pojemników (0,11 m3) opadów komunalnych z selektywnej zbiórki 1 raz na miesiąc. 17) Zduńska Wola, ul. Królewska 32: - wywóz 1 pojemnika (0,24 m3) opadów komunalnych 1 raz na miesiąc, - wywóz 1 pojemnika (0,24 m3) opadów komunalnych z selektywnej zbiórki 1 raz na miesiąc. 18) Pabianice, ul. Gdańska 5a: - wywóz 1 pojemnika (0,24 m3) opadów komunalnych 1 raz na miesiąc, - wywóz 1 pojemnika (0,24 m3) opadów komunalnych z selektywnej zbiórki 1 raz na miesiąc. 19) Radomsko, ul. Sucharskiego 42: - wywóz 1 pojemnika (1,1 m3) opadów komunalnych 1 raz na 2 tygodnie, - wywóz 1 pojemnika (1,1 m3) opadów komunalnych z selektywnej zbiórki 1 raz na miesiąc.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7, 90.51.10.00-2, 90.51.32.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II zamówienia (Zadanie nr 2).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług wywozu odpadów komunalnych z uwzględnieniem selektywnej zbiórki odpadów (szkło, plastik, makulatura) z nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Sienkiewicza 3: - wywóz 5 pojemników (1,1 m3) opadów komunalnych 2 razy na tydzień, - wywóz 2 pojemników (1,1 m3) opadów komunalnych z selektywnej zbiórki 1 raz na tydzień.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7, 90.51.10.00-2, 90.51.32.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III zamówienia (Zadanie nr 3).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług wywozu odpadów komunalnych z uwzględnieniem selektywnej zbiórki odpadów (szkło, plastik, makulatura) z nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Narutowicza 58: - wywóz 1 pojemnika (1,1 m3) opadów komunalnych 2 razy na tydzień, - wywóz 1 pojemnika (1,1 m3) opadów komunalnych z selektywnej zbiórki 1 raz na tydzień.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7, 90.51.10.00-2, 90.51.32.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawy produktów mięsno-wędliniarskich, mięsa drobiowego, podrobów wieprzowych do Aresztu Śledczego w Łodzi
- Zakup doposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla IV Liceum Ogólnokształcącego w Łodzi, w ramach projektu pn. "Chcę i potrafię" współfinansowanego przez Unię Europejską
- Dostawa projektorów multimedialnych, monitora interaktywnego, aparatów fotograficznych z obiektywem, mikrofonu oraz zamrażarek dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup wraz z dostawą zbiorników na paliwa płynne dla Wydziału Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa
- Usługa eksperta ds. oceny biznesplanów w ramach projektu własnego: "Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych 2023 - 2029 poprzez wsparcie rozwoju przedsiębiorczości".
- Remont systemu interkomowego w oddziałach mieszkalnych B1 oraz B3 w Zakładzie Karnym nr 1 w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi polegające na odbieraniu i zagospodarowaniu stałych odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Gniewoszów oraz z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK) r.
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Boleszkowice
- Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych z terenu Gminy Tarnowiec w 2026 roku
- Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Tarnowiec w 2026 roku
- Odbieranie odpadów komunalnych z placówek oświatowych i jednostek organizacyjnych Gminy Radzymin w okresie od 1 stycznia 2026r. do 31 grudnia 2026r.
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych w Gminie Bledzew, odpadów zebranych w PSZOK oraz odpadów z wybranych nieruchomości letniskowych w 2026 r.
więcej: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





