eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ToruńDostawa i montaż sprzętu stomatologicznego i aparatury medycznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-25

Toruń: Dostawa i montaż sprzętu stomatologicznego i aparatury medycznej
Numer ogłoszenia: 40888 - 2009; data zamieszczenia: 25.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielne Wojewódzkie Centrum Stomatologii , ul. Przedzamcze 10, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 058 6223088, faks 058 6223003.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż sprzętu stomatologicznego i aparatury medycznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Unit stomatologiczny - szt. 4 Lampa zabiegowa Wywoływarka automatyczna rtg Zestaw fantomów do przeprowadzania testów fizycznych parametrów aparatów rtg Ssak próżniowy Mikrosilnik chirurgiczno - implantologiczny Mieszalnik do amalgamatu System do artykulacji Endometr Cyfrowy system rtg do zdjęć stomatologicznych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.60.00 - Urządzenia stomatologiczne 33.16.70.00 - Lampy chirurgiczne 33.11.10.00 - Aparatura rentgenowska .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą dostawcy spełniający następujące warunki: a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Kryterium oceny : cena 100%.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a/ wypełniony formularz ofertowy b/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, wystawionym nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert c/ oświadczenie , iż dostawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 i 2 Pzp i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art.24 Pzp d/ zaświadczenie o niezaleganiu w opłacaniu składek ZU i podatku dochodowego e/ oświadczenie, że oferent akceptuje istotne warunki wykonania przedmiotu umowy zawarte w załączonym wzorze umowy, a które zostaną zawarte w umowie po wyborze oferty najkorzystniejszej f/ oświadczenie dostawcy, które z informacji załączonych do oferty na stronach od ... do ... stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa- brak oświadczenia oznacza, że dokumenty załączone do oferty nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielne Wojewódzkie Centrum Stomatologii Toruń, ul. Przedzamcze 10 lub e-mail po uprzednim kontakcie telefonicznym tel. 056 664-19-69.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Samodzielne Wojewódzkie Centrum Stomatologii ul. Przedzamcze 10 87 - 100 Toruń sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.