eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PiszczacPrzebudowa oczyszczalni ścieków w ramach projektu: "POPRAWA GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ W GMINIE PISZCZAC - ETAP II"



Ogłoszenie z dnia 2025-06-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa oczyszczalni ścieków w ramach projektu:
„POPRAWA GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ W GMINIE PISZCZAC – ETAP II”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Eko Nowa Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030293438

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Terespolska 38

1.5.2.) Miejscowość: Piszczac

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-530

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@ekonowa.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ekonowa.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-041047c7-3771-4541-95bf-9097c7f5fc70

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa oczyszczalni ścieków w ramach projektu:
„POPRAWA GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ W GMINIE PISZCZAC – ETAP II”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-041047c7-3771-4541-95bf-9097c7f5fc70

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00287335

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00213637/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa oczyszczalni ścieków w ramach projektu: „POPRAWA GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ W GMINIE PISZCZAC – ETAP II”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamawiający informuje, iż zadanie, o którym mowa w rozdziale 4 SWZ realizowane jest w ramach projektu „POPRAWA GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ W GMINIE PISZCZAC – ETAP II” ze środków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności w zakresie inwestycji w zrównoważoną gospodarkę wodno-ściekową na terenach wiejskich

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00214328

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, uzyskanie niezbędnych zgód, decyzji o pozwoleniu na budowę, a następnie wykonanie robót budowlanych, związanych z przebudową istniejącej oczyszczalni ścieków
w ramach zadania „POPRAWA GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ W GMINIE PISZCZAC – ETAP II”.

4.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) opracowanie dokumentacji projektowej, w zakres której wchodzi minimum:
 opracowanie karty informacyjnej przedsięwzięcia,
 uzyskaniu aktualnych wypisów z rejestru gruntów na tereny objęte Umową,
 wykonaniu niezbędnych inwentaryzacji, wizji lokalnych,
 opracowaniu mapy do celów projektowych,
 uzgodnieniu projektowanego zakresu przez ZUDP,
 uzyskaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia,
 dokonania zgłoszenia/uzyskania pozwolenia na przejście rurociągami pod wodami zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (tj. Dz. U. 2023 r. poz. 1478) – o ile wymagane,
 uzyskaniu decyzji lokalizacyjnych inwestycji w pasach drogowych,
 uzyskaniu zgód na wykonanie zadania na działkach właścicieli prywatnych
i innych zarządców,
 uzyskaniu innych wymaganych prawem uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych,
 opracowaniu projektu budowlanego w zakresie zgodnym z wymaganiami Ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 (tj. Dz.U. 2023 poz. 682),
 opracowaniu przedmiarów, kosztorysów, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót,
 opracowanie dokumentacji powykonawczej,
 dokonanie zgłoszenie zakończenia robót budowlanych
2) wykonaniu na podstawie opracowanej dokumentacji przebudowy istniejącej oczyszczalni ścieków, której zakres robót obejmuje:
- Doposażenie oczyszczalni w sito, złoże biologiczne II-go stopnia, osadnik wtórny
- Wymiana sterowania pracy oczyszczalni wraz z okablowaniem
- Wymiana pomp, wentylatorów
- Naprawa układu dystrybucji ścieków i powietrza w złożach biologicznych
- Wymiana przepływomierza ścieków oczyszczonych z podpięciem do nowej tablicy sterującej
- Modernizacja pompowni ścieków (pompy i wyposażenie zbiornika) wraz z wymianą sterowania
- Renowacja zewnętrznej powierzchni złoża biologicznego
- Roboty budowlani - montażowe i elektryczne
- Zagospodarowanie terenu
4.3. Szczegółowe warunki realizacji Umowy i jej zakres przedmiotowy, w tym zakres prac projektowych oraz robót określa Program funkcjonalno-użytkowy wraz z załącznikami (dalej zwany również: „PFU”) - Załącznik Nr 1 do SWZ, oraz Projekt umowy - Załącznik Nr 2 do SWZ.
4.4. UWAGA: PFU obejmuje większy zakres zadania. Należy stosować zapisy dotyczące tylko ww. przedmiotu zamówienia. Tym samym zakres dotyczący budowy sieci kanalizacyjnej wraz z przyłączami, budowy sieci wodociągowej wraz z przyłączami oraz wymiana wodomierzy nie jest objęta przedmiotem niniejszego postępowania i Wykonawcy nie wyceniają tego zakresu w cenie ofertowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1597253,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1932187,57 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1597253,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IBF Sławomir Dymowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 537 133 03 90

7.3.4) Miejscowość: Biała Podlaska

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1597253,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.