eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznańdostawa, wdrożenie i utrzymanie wybranych modułów Zintegrowanego Systemu Informatycznego Wspomagania Zarządzania Przedsiębiorstwem Komunikacyjnym



Ogłoszenie z dnia 2005-08-10

POZYCJA 40422

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM - usługi Poznań: dostawa, wdrożenie i utrzymanie wybranych modułów Zintegrowanego Systemu Informatycznego Wspomagania Zarządzania Przedsiębiorstwem Komunikacyjnym Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne w Poznaniu sp. z o.o., do kontaktów: Hanna Kulbacka, ul. Głogowska 131/133, 60-244 Poznań, tel. 061 8699361, fax 061 8663708, e-mail: sekretariat@mpk.poznan.pl, zamowienia.publiczne@mpk.poznan.pl, www.mpk.poznan.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 72. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa, wdrożenie i utrzymanie wybranych modułów Zintegrowanego Systemu Informatycznego Wspomagania Zarządzania Przedsiębiorstwem Komunikacyjnym. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na dostawie, wdrożeniu i utrzymaniu wybranych modułów Zintegrowanego Systemu Informatycznego Wspomagania Zarządzania Przedsiębiorstwem Komunikacyjnym zwanego dalej "Systemem". Wdrożenie rozumiane jest jako dostosowanie Oprogramowania Standardowego do potrzeb zamawiającego w zakresie obsługi ich obecnych i planowanych (wskazanych przez zamawiającego na etapie negocjacji) procesów. Ponadto wdrożenie będzie obejmowało u zamawiającego integrację Systemu ze wskazanymi systemami informatycznymi, których funkcjonalności nie zostaną zastąpione Systemem (m.in. systemy bankowe, systen ZUS, MICROBUS). 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: siedziba zamawiającego. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.21.20.00 - Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego Kod CPV wg słownika 2008: 72.21.20.00 - Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 1.11) Odstąpienie od obowiązku stosowania specyfikacji europejskich: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Wartość poniżej 5 000 000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 90 000,00 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: - udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - a ponadto Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawca musi wykazać: a) średni roczny przychód ze sprzedaży usług i produktów informatycznych netto z działalności operacyjnej za ostatnie trzy lata obrotowe (na podstawie "Rachunków zysków i strat") w wysokości nie mniejszej niż 50 mln zł b) że był i jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 3 mln zł. Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji i desygnować do wykonania zamówienia odpowiednio wykwalifikowany personel w celu obsadzenia podanych w poniżej stanowisk: Lp. / Funkcja, liczba osób / Minimalne doświadczenie 1. / Kierownik projektu odpowiedzialny za całość wdrożenia - 1 osoba / Kierowanie realizacją co najmniej jednego zamówienia podobnego 2 - Konsultant wiodący: - 1 osoba w zakresie KP - 1 osoba w zakresie GMR - 1 osoby w zakresie zarządzania operacyjnego i strategicznego przedsiębiorstwem / Doświadczenie w prowadzeniu wdrożeń w zakresie podanych funkcjonalności podczas realizacji co najmniej jednego zamówienia podobnego a ponadto mieć do dyspozycji odpowiednią liczbę osób (projektant/ programista/ wdrożeniowiec) o doświadczeniu zawodowym niezbędnym do zrealizowania przedmiotu zamówienia. Uwaga: Każdej z osób wymienionych w tabeli może być przypisana tylko jedna funkcja. Autoryzacja W sytuacji, gdy Wykonawca nie jest producentem oprogramowania, musi posiadać autoryzację producenta i przedłożyć potwierdzoną kserokopię w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. Doświadczenie Wykonawca musi a) prowadzić działalność w zakresie informatycznych usług wdrożeniowych i serwisu oprogramowania od co najmniej 2000 roku, b) wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat zrealizował co najmniej jedno zamówienie podobne Zamówieniem podobnym, o którym mowa w niniejszym formularzu jest wdrożenie i aktualizowanie (utrzymywanie, serwisowanie) zintegrowanego systemu informatycznego, przygotowanego w oparciu o Oprogramowanie Standardowe: a) zawierającego wymagania zamawiającego sprecyzowane w punkcie 3.9 i 3.10. b) obsługiwanego przez co najmniej 150 nazwanych użytkowników, co najmniej w zakresie funkcji określonych w punkcie 3.3 tj. kadry - płace, gospodarka materiałowa i remontowa. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.l pkt 9 ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż 3 łata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 2. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca był i jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie mniejszą niż określona w pkt. 5.2.l.b) niniejszego formularza. Jeśli z dokumentów, o których mowa wyżej nie będzie wynikał fakt opłacenia polisy, Wykonawca winien dołączyć dokument potwierdzający opłacenie wszystkich składek wymagalnych na dzień złożenia wniosku. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia ("Potencjał kadrowy"), zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego formularza. Do informacji winny być dołączone kopie certyfikatów potwierdzających posiadane kwalifikacje. 2. Dokument potwierdzający posiadanie przez Wykonawcę autoryzacji (np. umowa partnerska) nadanej przez producenta oprogramowania standardowego na świadczenie usług wdrożeniowych i serwisowych tego oprogramowania - w sytuacji, gdy Wykonawca nie jest producentem oprogramowania. 3. Informacja o doświadczeniu Wykonawcy ("Doświadczenie zawodowe"), zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do formularza wniosku. 2.1.4) Inne informacje: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Wcześniejsze ogłoszenia dotyczące tego samego zamówienia 1.1.1) Okresowe ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.1.2) Inne wcześniejsze ogłoszenie: 1.4) Liczba przedsiębiorców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: 1. cena ofertowa 2. funkcjonalność rozwiązania 3. serwis gwarancyjny Kolejność według znaczenia: Nie. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje o charakterze administracyjnym 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: NP/05/2005/01. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 31.08.2005, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału: 01.09.2005 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 12.09.2005. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: , MPK Poznań sp. z o.o. ul. Głogowska 131/133, pok. nr 17.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 26.07.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.