To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-12-07
Piła: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa powojskowego budynku J na potrzeby kształcenia inżynierskiego w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej im. Stanisława Staszica w Pile
Numer ogłoszenia: 398384 - 2010; data zamieszczenia: 07.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 350132 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa, ul. Podchorążych 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 3522632, faks 067 3522609.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa powojskowego budynku J na potrzeby kształcenia inżynierskiego w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej im. Stanisława Staszica w Pile.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa związana z przyjęciem funkcji Inspektora nadzoru zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa powojskowego budynku J na potrzeby kształcenia inżynierskiego w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej im. Stanisława Staszica w Pile w zakresie pełnienia pełnego nadzoru inwestorskiego w branżach: a) instalacyjnych: - w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, elektroenergetycznych i teletechnicznych, b) konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń Zadanie realizowane będzie na podstawie dokumentacji projektowo-kosztorysowej opracowanej przez: biuro projektowe KWADRAT - KLEMENT sp.j. ul. Paderewskiego 16, 64-920 Piła stanowiącej załącznik do niniejszej SIWZ. Rozlicznie robót będzie odbywało się fakturami częściowymi, w równych częściach, nie częściej niż raz w miesiącu, w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 15.12.2012 roku. Zgodnie z umową Wykonawca Robót - udzieli gwarancji na 36 miesięcy, oraz rękojmi na 36 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego. Przez pojęcie Inspektor Nadzoru należy rozumieć osobę fizyczną, osobę prawną, zespół osób, w skład, którego wchodzą Inspektorzy Nadzoru, umocowany do występowania w imieniu Zamawiającego w zakresie sprawowania nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego Rozbudowa powojskowego budynku J na potrzeby kształcenia inżynierskiego w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej im. Stanisława Staszica w Pile wraz z przyłączami, sieciami wewnętrznymi, zagospodarowaniem i oświetleniem terenu. Do zadań Inspektora Nadzoru należeć będzie: 1. Reprezentowanie zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej. 2. Prowadzenie regularnych inspekcji na terenie budowy w celu sprawdzenia jakości wykonywanych robót oraz wbudowanych materiałów, zgodnie z wymaganymi specyfikacji technicznych, dokumentacji projektowej, praktyką inżynierską oraz stosownymi przepisami - nie mniej niż dwa razy w tygodniu, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy oraz na każde uzasadnione wezwanie kierownika budowy, Wykonawcy i Zamawiającego. 3. Sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. 4. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbiorowych i przekazywanie ich do użytkowania. 5. Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz kontrola usunięcia wad. 6. Wydawanie kierownikowi budowy poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wpisów o konieczności wykonania prób i badań. 7. Żądanie od kierownika budowy lub robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja powodowała zagrożenia bądź powodowała by niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. Do obowiązków Inspektora Nadzoru należeć będzie również: 1. Kontrolowanie szczegółowych rozliczeń robót budowlanych zgodnie z zapisami umownymi z Wykonawcą robót. 2. Kontrolowanie ilości i terminowości wykonania robót oraz potwierdzanie rzeczowe i finansowe zrealizowanych robot zgodnie z Harmonogramem Rzeczowo - Terminowo - Finansowym, w tym potwierdzanie robót na fakturach wystawianych przez Wykonawcę robót budowlanych. 3. Udział w spotkaniach i naradach dotyczących realizacji robót. 4. Kontrolowanie wykonania robót i sprawdzenie dokumentacji powykonawczej. 5. Informowanie Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach występujących podczas realizacji robót, które mogą mieć wpływ na wydłużenie czasu wykonania lub zwiększenia kosztów oraz proponowanie sposobów ich zapobiegania. 6. Nadzór nad skompletowaniem i sprawdzeniem dokumentacji odbiorowej. 7. Nadzór nad skompletowaniem i sprawdzeniem dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie oraz udzielenie Zamawiającemu wszelkiej pomocy w tym zakresie. 8. Informowanie Zamawiającego o zaawansowaniu postępu rzeczowego robót za dany miesiąc w terminie do 10 następnego miesiąca. 9. Informowanie Zamawiającego o zaistniałych zmianach w realizacji inwestycji, mające wpływ na ewentualne zmiatany harmonogramu rzeczowo-finansowego, stanowiącego załącznik do umowy o dofinansowanie w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013. 10. Uczestnictwa w przeglądach w okresie rękojmi i gwarancji. Zamawiający powiadomi Inżyniera o przeglądach gwarancyjnych na 7 dni przed wyznaczonym terminem przeglądu. 11. Wykonanie czynności odnoszących się do realizacji uprawnień z tytułu rękojmi za wady wykonanych robót. 12. Uczestnictwo w kontrolach na miejscu, w wizytach monitorujących przeprowadzonych przez Instytucję Zarządzającą WRPO, w tym kontroli końcowej, która ma miejsce po zakończeniu realizacji inwestycji, udzielanie wyjaśnień w zakresie swoich obowiązków. 13. Niezwłoczne przekazywanie (w terminie max do 5 dni od złożenia zapytania) na każde zapytanie Zamawiającego lub osób wyznaczonych przez Zamawiającego do obsługi finansowej inwestycji, pisemnych informacji niezbędnych do realizacji inwestycji zgodnie z umową o dofinansowanie oraz do prawidłowego wypełniania wniosków o płatność, pełniących funkcję zaliczkową, rozliczającą zaliczkę, refundacyjną, sprawozdawczą przedkładanych Instytucji Zarządzającej Wielkopolskim Regionalnym Programem Operacyjnym na lata 2007-2013 np. bieżący stan realizacji poszczególnych robót, planowany na dany okres przebieg rzeczowy realizacji robót, informacja nt. zadań planowanych, a niezrealizowanych w danym okresie, weryfikacja i ocena realności, wykonalności harmonogramu wydatków na dany okres, problemy napotkane w trakcie realizacji robót w danym okresie, informacje pomocne w ocenie osiągnięcia wskaźników produktu i rezultatu określonych we wniosku o dofinansowanie oraz informacji na temat przyczyn ewentualnego nieosiągnięcia, zakładanego w projekcie poziomu wskaźników, powiązanie wydatku z faktury z kategorią kosztu w harmonogramie rzeczowo-finansowym stanowiącym załącznik do umowy o dofinansowanie. Inspektor nie może podejmować decyzji, które wymagałyby zwiększenia nakładów finansowych przewidzianych w umowie z Wykonawcą robót. Jeżeli takie sytuacje wystąpią, zwiększenie kosztów musi być zatwierdzone przez Zamawiającego. Wyjątkiem od tej zasady są przypadki, gdy zaniechanie wykonania robót innych niż wymienione w umowie z Wykonawcą mogłoby spowodować zagrożenie dla życia ludzi lub katastrofę budowlaną..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Powyższa usłuda realizowana jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Wielkopolskiego na lata 2007-2013, Priorytet IV Rewitalizacja obszarów problemowych, Działanie 4.2. Rewitalizacja zdegradowanych obszarów poprzemysłowych i powojskowych..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA OBSŁUGI INWESTYCYJNEJ "DOMPIL"
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA OBSŁUGI INWESTYCYJNEJ "DOMPIL"
- półdzielnia Obsługi Inwestycyjnej Dompil, ul. Sikorskiego 33, 64-920 Piła, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 122950,82 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 115778,00
Oferta z najniższą ceną: 115778,00 / Oferta z najwyższą ceną: 381860,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Studia podyplomowe w ramach projektu pn. "Wsparcie ogólnodostępnych szkół i placówek systemu oświaty powiatu pilskiego w prowadzeniu skutecznej edukacji włączającej"
- Dostawy środków czystości.
- Roboty budowlane w ramach projektu p.n. "Wsparcie ogólnodostępnych szkół i placówek systemu oświaty powiatu pilskiego w prowadzeniu skutecznej edukacji włączającej"
- Dostawa mebli w ramach projektu "Wsparcie ogólnodostępnych szkół i placówek systemu oświaty powiatu pilskiego w prowadzeniu skutecznej edukacji włączającej"
- " Zakup samochodu"
- Warsztaty oraz Dzień Zdrowia dla pracowników w ramach projektu "Eliminowanie czynników zagrażających zdrowiu w miejscu pracy i poprawa ergonomii pracy w Starostwie Powiatowym w Pile"
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa Publicznego Przedszkola im. Króla Maciusia Pierwszego w Poddębicach przy ul. Miłej 14/16" w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego w zakresie realizowanych kubaturowych zadań inwestycyjnych w mieście Ząbki
- Przebudowa części budynku A Namysłowskiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w formule " zaprojektuj i wybuduj".
- Budowa ciągu pieszo-rowerowego Rzgów - Grabienice spójnego z siecią dróg rowerowych OF AK
- Pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla zadania: Rozbudowa SOR w Szpitalu Bielańskim w Warszawie (ZP-71/2025)
- USŁUGA PEŁNIENIA OBOWIĄZKÓW INŻYNIERA KONTRAKTU WRAZ ZE ŚWIADCZENIEM USŁUG NADZORU INWESTORSKIEGO PRZY PRZYGOTOWANIU I REALIZACJI ZADANIA POD NAZWĄ: "MODERNIZACJA POMIESZCZEŃ BURSY SZKOLNEJ NR 3 [...]
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.