eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ToruńDostawa wyrobów medycznych - drenów perforowanych i drenów KEHRA (II)



Ogłoszenie z dnia 2025-05-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyrobów medycznych – drenów perforowanych i drenów KEHRA (II)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalistyczny Szpital Miejski im. Mikolaja Kopernika w Toruniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870252274

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Batorego 17/19

1.5.2.) Miejscowość: Toruń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@med.torun.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.med.torun.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d762bec8-5fdf-4b3c-aaea-4bb6266b4a89

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyrobów medycznych – drenów perforowanych i drenów KEHRA (II)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d762bec8-5fdf-4b3c-aaea-4bb6266b4a89

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00253997

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00231160

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SSM.DZP.200.65.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa drenów perforowanych

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141640-8 - Dreny

4.5.5.) Wartość części: 14690,16 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa drenów Kehra

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141600-6 - Zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy

4.5.5.) Wartość części: 624,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Wykonawca, Bialmed Sp. z o.o. ul. Kazimierzowska 46/48/35, 02-546 Warszawa złożył ofertę na Część 1 postępowania. Zamawiający wymagał złożenia wraz z ofertą - w celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganymi cechami opisanymi w SWZ i załącznikach do SWZ, przedmiotowych środków dowodowych, między innymi próbek. Wykonawca, Bialmed Sp. z o.o. ul. Kazimierzowska 46/48/35, 02-546 Warszawa złożył przedmiotowe środki dowodowe (próbki) bez wymaganych przez Zamawiającego oznaczeń, tj. numerów katalogowych.
Zamawiający w rozdziale 14.2 ust. 1 pkt 2 SWZ opisał wymagania w zakresie złożenia przedmiotowego środka dowodowego, tj. „Próbka musi potwierdzać również nadrukowany fabrycznie na opakowaniu numer katalogowy zaoferowany w formularzu cenowym oraz wymogi SWZ z zaznaczonymi wszystkimi parametrami wymaganymi w SWZ oraz podane wszystkie numery katalogowe zaoferowanych produktów.” Ponadto w rozdziale 14.2 ust. 8 SWZ Zamawiający wyraźnie wskazał, że Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za właściwe oznakowanie przedmiotowego środka dowodowego (próbki).
Jeżeli złożony dokument próbki jest nieprawidłowy w zakresie wymogów Zamawiającego, to Zamawiający nie może wezwać na podstawie art. 107 ust. 2 PZP.
W sytuacji, gdy celem złożenia próbki jest poddanie próbki badaniu pod kątem zgodności z opisem przedmiotu zamówienia, sposobu oznakowania i umieszczenia informacji dla użytkownika na etykietach oraz możliwości oceny zgodności zamawianych produktów w trakcie realizacji umowy, czynności związane z uzupełnieniem treści przedmiotowych środków dowodowych nie mogą doprowadzić do zmiany treści oferty.
Powyższe wynika z tego, że Zamawiający nie jest uprawniony do wzywania wykonawców do uzupełnienia treści oferty, gdyż może jedynie wzywać wykonawców do złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie przedmiotowych środków dowodowych (które należało złożyć wraz z ofertą), o ile przewidział to w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia. Uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych nie może jednak prowadzić do zmiany treści oferty, tj. przedmiotu oferowanego świadczenia, bowiem PrZamPubl tego rodzaju zmian co do zasady zabrania. Przedmiotowe środki dowodowe składane wraz z ofertą ze swej natury służą potwierdzeniu, że oferowany przedmiot dostawy odpowiada wymaganiom przedmiotu zamówienia (wyrok KIO z 16.12.2021 r., KIO 3522/21, Legalis). Zamawiający nie ma podstaw do przyjęcia takiego uzupełnienia środków dowodowych, które w istocie stanowi modyfikację pierwotnie złożonej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie unieważniono na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp - w postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta w terminie przewidzianym na składanie ofert.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.