Ogłoszenie z dnia 2025-05-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00214879/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Naprawa systemów paliwowych w Składzie MPS Cybowo
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 16 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W DRAWSKU POMORSKIM (JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 3378)
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320991649
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Główna 1
1.5.2.) Miejscowość: Oleszno
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-513
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 16wog.zam.pub@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://16wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11039051.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Naprawa systemów paliwowych w Składzie MPS Cybowo2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-955bf322-d4f7-4127-b843-0ec50b8be889
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00254002
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00015492/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.23 Usługa naprawa systemów paliwowych w Składzie MPS Cybowo.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00214879
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 162/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ”Naprawy systemów paliwowych
w Składzie MPS Cybowo” zgodnie z Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia, projektem umowy oraz formularzem ofertowym.
2. Usługa odbywać się będzie u Zamawiającego.
3. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy obejmować będzie:
1) wszelkie koszty związane z zakupem części,
2) wymianę i naprawę uszkodzonych elementów sterowania i automatyki w instalacji paliwowej,
3) inne koszty poniesione podczas wykonywania usługi,
4) sporządzenie protokołu wykonania usługi oraz dostarczenie dokumentów
gwarancyjnych i certyfikatów potwierdzających zgodność dostarczonych części
i zastosowanych materiałów z EN.
8. Wykonawca zapewnienie we własnym zakresie zaplecze socjalne swoim pracowni-kom.
9. Wykonawca udzieli gwarancji: 24 miesięcznej na usługę, w zakresie objętym umową. Gwarancja rozpoczyna swój bieg od daty podpisania protokołu odbioru usługi.
10. Naprawa sprzętu pogwarancyjnego obejmuje naprawę wszystkich usterek.
11. Zamawiający określa, że wymaga się zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności określone w załączniku nr 3 do Umowy, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – kodeks pracy, przy czym Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę zgodnie z powyższą regulacją oraz bierze na siebie odpowiedzialność za realizację tego obowiązku przez podwykonawców.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50430000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń precyzyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 306270,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 306270,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 306270,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGAT IT S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7262591709
7.3.3) Ulica: Zawiszy Czarnego, 10
7.3.4) Miejscowość: Łódź,
7.3.5) Kod pocztowy: 91-829
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 306270,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni
INNE PRZETARGI OLESZNO
- Remont schodów zewnętrznych w budynkach nr 86 i 87 strzelnica Konotop
- Przeprowadzenie kontroli okresowej raz w roku obiektów budowlanych znajdujących się w administrowaniu 16 WOG Drawsko Pomorskie
- Roboty remontowe budynku nr 4 przy ul. Kościuszki 31,33 w m. Wałcz Znak postępowania 211/2025
- Wykonanie tymczasowych przyłączy kontenerów mieszkalnych w m. Wałcz
- Usługa: wykonanie i montaż rolet okiennych, plis i verticali dla 16 WOG w Drawsku Pom. Znak postępowania 195/2025
- Usługa: wykonanie znaków informacyjnych i tablic ostrzegawczych dla 16 WOG w Drawsku Pom. Znak postępowania 197/2025
więcej: przetargi OLESZNO »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.