eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › usługa polegająca na nadzorze, zarządzaniu oraz rozliczeniu całości zadań mających na celu realizację projektu:KONSERWACJA NAJCENNIEJSZYCH ZABYTKÓW LUBLINA - KAPLICY TRÓJCY ŚWIĘTEJ I ZABUDOWY WZGÓRZA ZAMKOWEGO ORAZ BRAMY KRAKOWSKIEJ współfinansowanego z E

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-02-24

Lublin: usługa polegająca na nadzorze, zarządzaniu oraz rozliczeniu całości zadań mających na celu realizację projektu:KONSERWACJA NAJCENNIEJSZYCH ZABYTKÓW LUBLINA - KAPLICY TRÓJCY ŚWIĘTEJ I ZABUDOWY WZGÓRZA ZAMKOWEGO ORAZ BRAMY KRAKOWSKIEJ współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013 - Oś Priorytetowa VII Kultura, turystyka i współpraca międzyregionalna, Działanie 7.1 Infrastruktura kultury i turystyki (Inwestor Zastępczy).
Numer ogłoszenia: 39397 - 2010; data zamieszczenia: 24.02.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 23697 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Lubelskie w Lublinie, ul. Zamkowa 9, 20-117 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5325001 w. 13, faks 081 5321743.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa polegająca na nadzorze, zarządzaniu oraz rozliczeniu całości zadań mających na celu realizację projektu:KONSERWACJA NAJCENNIEJSZYCH ZABYTKÓW LUBLINA - KAPLICY TRÓJCY ŚWIĘTEJ I ZABUDOWY WZGÓRZA ZAMKOWEGO ORAZ BRAMY KRAKOWSKIEJ współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013 - Oś Priorytetowa VII Kultura, turystyka i współpraca międzyregionalna, Działanie 7.1 Infrastruktura kultury i turystyki (Inwestor Zastępczy)..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na nadzorze, zarządzaniu oraz rozliczeniu całości zadań mających na celu realizację projektu: KONSERWACJA NAJCENNIEJSZYCH ZABYTKÓW LUBLINA - KAPLICY TRÓJCY ŚWIĘTEJ I ZABUDOWY WZGÓRZA ZAMKOWEGO ORAZ BRAMY KRAKOWSKIEJ współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013 - Oś Priorytetowa VII Kultura, turystyka i współpraca międzyregionalna, Działanie 7.1 Infrastruktura kultury i turystyki (Inwestor Zastępczy). 3.1. Wykonawca zapewni nadzory inżynierskie nad realizacją robót budowlanych wszystkich branż (architektoniczna, budowlana, elektryczna, sanitarna, telekomunikacyjna i inne wymagane specyfiką obiektu), nadzory archeologiczne, konserwatorskie, autorskie oraz osobę pełniącą funkcję Menadżera Projektu,(tj. osobę odpowiedzialną za wdrażanie i rozliczenie projektu) dla inwestycji w ramach wskazanego wyżej projektu, polegające na zarządzaniu całością zadań mających za cel zrealizowanie inwestycji, a w szczególności: 3.1.1. analizę i sprawdzenie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego dostarczonych przez Zamawiającego, sporządzonych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U.2004.202.2072), 3.1.2. kierowanie, koordynację realizacji, oraz rozliczanie kontraktów w przedmiocie wykonania inwestycji w ramach projektu, zgodnie z przepisami i zasadami prawa polskiego i Unii Europejskiej, a także udzielanymi na ich podstawie wytycznymi, opiniami, instrukcjami Instytucji Zarządzającej, w szczególności dotyczącymi procedur i standardów realizacji inwestycji, współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, dostępnymi na stronach: www.rpo.lubelskie.pl www.mrr.gov.pl 3.1.3. Inwestor Zastępczy zobowiązany jest do rozliczenia rzeczowo-finansowego Projektu, monitorowania prawidłowej jego realizacji, zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym, wykonywania obowiązków sprawozdawczych, osiągania założonych w Projekcie wskaźników, przestrzegania zapisów zawartych w umowie o dofinansowanie Projektu, 3.1.4. Do obowiązków Inwestora Zastępczego należy sporządzanie i przechowywanie dokumentacji kontraktowej, prowadzenie rejestru robót, aprobowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji inwestycji, aprobowanie płatności, opiniowanie dodatkowych żądań Wykonawców oraz innych niezbędnych czynności do kierowania i koordynacji kontraktów w przedmiocie wykonania robót budowlanych, usług, dostaw i prac konserwatorskich, 3.1.5. czynny udział w opracowaniu pełnej dokumentacji przetargowej dotyczącej wyboru wykonawców w ramach Projektu zgodnie z Wnioskiem i studium wykonalności dotyczących usług, dostaw, robót budowlanych, w tym prac projektowych, prac konserwatorskich oraz aranżacji i urządzenia wystaw stałych (w szczególności: specyfikacji istotnych warunków zamówienia i projektu umowy) oraz ewentualne wnioskowanie o modyfikację dokumentacji już posiadanej przez Zamawiającego w celu przeprowadzenia zamówień publicznych na wybór wykonawców robót, a także innych pism, których konieczność sporządzenia pojawi się w trakcie przebiegu procedury udzielania zamówienia publicznego, aż do jej ostatecznego zakończenia; udział przedstawiciela Inwestora Zastępczego w komisjach przetargowych, 3.1.6. zapewnienie na swój koszt niezbędnych ekspertyz, dotyczących sprawdzenia stanu technicznego stropów nad pomieszczeniami magazynu biblioteki oraz piętro wyżej nad czytelnią i pomieszczeniami biurowymi, 3.1.7. zapewnienie na swój koszt badań archeologicznych, których konieczność wykonania może zaistnieć w trakcie realizacji projektu, (w załączeniu opinia w zakresie oceny zagrożenia reliktów archeologicznych w trakcie realizacji projektu remontu skrzydła Muzeum), 3.1.8. przekazanie wraz z Zamawiającym, wykonawcom przedmiotu Projektu dokumentacji niezbędnej do wykonania inwestycji (prac projektowych, robót budowlanych, usług i dostaw oraz prac konserwatorskich) zgodnie z przepisami prawa, złożoną ofertą i podpisaną z wykonawcą umową o roboty budowlane, a także z zasadami sztuki budowlanej; na dokumentację tę składać się będą: 3.1.8.1. dokumentacja projektowa robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz program funkcjonalno-użytkowy, 3.1.8.2. wymagana przepisami prawa i niezbędna dokumentacja umożliwiająca realizację robót dodatkowych w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 5 Pzp; Inwestor Zastępczy zobowiązany jest zgłosić konieczność wykonania tych robót i przedstawić zgodne z przepisami prawa uzasadnienie ich wykonania, a po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego, dokonać uzgodnień z autorem projektu w zakresie konieczności wykonania niezbędnej dokumentacji dla zamówienia dodatkowego, 3.1.8.3. wymagana przepisami prawa i niezbędna dokumentacja umożliwiająca wprowadzanie i realizację rozwiązań zamiennych w rozumieniu art. 20 ust. 1 pkt 4b) Prawa budowlanego (uzgadnianie możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego), w tym także w zakresie zastosowania materiałów zamiennych. Inwestor Zastępczy zobowiązany jest zgłosić konieczność wykonania tych robót i przedstawić zgodne z przepisami prawa uzasadnienie, a po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego, dokonać uzgodnień z autorem projektu w zakresie wykonania dokumentacji zamiennej lub konieczności wykonania niezbędnej dokumentacji, 3.1.9. przekazanie placu budowy wraz z Zamawiającym, 3.1.10. zapewnienie codziennego, stałego nadzoru, w tym inwestorskiego nad realizacją inwestycji a w szczególności wizytowanie budowy, monitorowanie realizacji kontraktu, sprawdzanie obmiarów, nadzorowanie i odbiór robót, Inwestor Zastępczy ponosi odpowiedzialność za wszelkie opóźnienia, nieprawidłowości lub wady do których przyczynił się w szczególności poprzez brak zapewnienia wymaganego przepisami prawa lub umową nadzoru; Inwestor Zastępczy ma obowiązek organizować comiesięczne, stałe narady koordynacyjne z udziałem Zamawiającego oraz cotygodniowe spotkania robocze z udziałem Zamawiającego, po uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Nadzór inwestorski nad realizacją robót budowlanych wszystkich branż winien odbywać się zgodnie z przepisami ustawy prawo budowlane i innymi obowiązującymi przepisami, w szczególności pozwoleniami na budowę i decyzjami konserwatora zabytków, 3.1.11. zapewnienie na swój koszt nadzorów autorskich, 3.1.12. rozwiązywanie razem z Zamawiającym wszelkich problemów i sporów związanych z realizacją robót, w szczególności w zakresie zamiennych rozwiązań i materiałów, wad dokumentacji inwestycji w tym projektowej, rozliczaniem kontraktu, sporządzaniem dokumentacji powykonawczej, oraz przygotowania dokumentacji do postępowań spornych, poddanie się kontroli w zakresie prawidłowości realizacji inwestycji, naliczanie, egzekwowanie w uzgodnieniu z Zamawiającym ewentualnych kar i odszkodowań do wykonawców, itp.; 3.1.13. przygotowywanie poleceń płatności z uwzględnieniem ewentualnych podwykonawców robót budowlanych; 3.1.14. bieżąca współpraca z Zamawiającym, udostępnianie Zamawiającemu, na każde żądanie, wszelkich dokumentów związanych z realizacją umowy; 3.1.15. wstrzymanie robót w przypadku prowadzenia ich niezgodnie z umową o wykonawstwo i przepisami BHP oraz innymi przepisami prawa, 3.1.16. prowadzenie badań materiałów budowlanych na placu budowy i podejmowanie decyzji o dopuszczeniu tych materiałów do wbudowania, 3.1.17. prowadzenie nadzorów archeologicznych niezbędnych do prawidłowego realizowania przedmiotu zamówienia, 3.1.18. dokonywanie odbiorów technicznych: gotowych elementów, robót ulegających zakryciu, odbiorów częściowych robót, oraz końcowych i ostatecznych z udziałem przedstawicieli Zamawiającego, oraz sporządzanie raportów z przebiegu realizacji inwestycji w terminach zgodnych z zawartą umową; sprawdzanie i zestawianie comiesięcznie wartości zaliczonych i odebranych robót od Wykonawców, 3.1.19. prowadzenia na rzecz Zamawiającego korespondencji, postępowania wyjaśniającego (sporządzanie wyjaśnień, odwołań, informacji itp.), w sytuacji, gdy organy kontrolne stwierdzą, że dokumentacja przetargowa na wybór Wykonawcy, za przygotowanie której współodpowiedzialny będzie Inwestor Zastępczy, została sporządzona niewłaściwie; pomimo działań Inwestora Zastępczego - w sytuacji, gdyby Zamawiający zmuszony by był do zwrotu części lub całości dotacji na skutek przyczyn leżących po stronie Inwestora Zastępczego; 3.1.20. sporządzenie uzgodnionych z Zamawiającym dowodów odbioru technicznego (OT) i przekazywanie tych dokumentów do Zamawiającego wraz z oświadczeniem o usunięciu przez Wykonawców robót ewentualnych usterek stwierdzonych przy odbiorze w terminie dwóch miesięcy od daty przekazania Zamawiającemu protokołu odbioru końcowego. 3.1.21. sporządzanie i przedkładanie dokumentacji z powtórnego użycia, recyklingu, przetwarzania lub składowania w sposób przyjazny dla środowiska naturalnego zbędnych lub pozostałych materiałów z prac budowlanych. 3.1.22. przygotowanie materiałów do odbioru końcowego inwestycji, powiadomienie wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego, właściwych urzędów i instytucji o terminie odbioru końcowego oraz dokonanie odbioru końcowego inwestycji przy udziale Zamawiającego i biur projektowych, 3.1.23. monitorowanie terminów zwrotu zabezpieczeń należytego wykonania kontraktów w ramach Projektu, 3.1.24. uzyskanie wszystkich wymaganych przepisami prawa decyzji administracyjnych, opinii, uzgodnień, stanowisk organów administracyjnych po zakończeniu procesu inwestycyjnego niezbędnych do uzyskania ostatecznej oraz bezwarunkowej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie inwestycji, 3.1.25. przekazanie Zamawiającemu zakończonej inwestycji wraz z kompletem dokumentacji powykonawczej w stanie faktycznym i prawnym umożliwiającym natychmiastowe rozpoczęcie użytkowania, 3.1.26. obsługa okresu gwarancji i rękojmi; Inwestor Zastępczy zobowiązany jest do prowadzenia przy udziale przedstawicieli Zamawiającego (Muzeum Lubelskiego w Lublinie) przeglądów gwarancyjnych. Zamawiający zakłada, że w okresie gwarancyjnym przynajmniej raz na pół roku dokonywane będą przeglądy stanu technicznego wybudowanych i przebudowanych obiektów i instalacji; w przypadku stwierdzenia usterek/wad objętych gwarancja lub rękojmią. Inwestor Zastępczy zobowiązany będzie do wyegzekwowania ich naprawy przez Wykonawców robót; 3.1.27. w ramach prowadzenia przeglądów gwarancyjnych Inwestor Zastępczy zobowiązany będzie do opracowania harmonogramu przeglądów, organizowania przeglądów minimum raz na pół roku, przygotowania dokumentacji po przeglądzie, kierowania pism do Wykonawców o usunięcie usterek (jeśli będzie taka potrzeba) oraz obsługa poodbiorowa do terminów wygaśnięcia gwarancji i odbiorów pogwarancyjnych; 3.2. Niezależnie od zakresu określonego w pkt 3.1. zakres usług stanowiących przedmiot zamówienia obejmuje także wszelkie czynności związane z obsługą przed realizacją budowy. Obsługa w trakcie realizacji inwestycji oraz po jej zakończeniu ma na celu spowodowanie aby całość nadzorowanych robót (inwestycji) była wykonana w szczególności zgodnie z: 3.2.1. dokumentacją projektową robót, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programem funkcjonalno-użytkowym, zadań objętych wnioskiem o dofinansowanie, warunkami określonymi w pozwoleniach na budowę dotyczącymi zadań objętych Programem prac (projektem, wnioskiem aplikacyjnym, studium wykonalności, a zwłaszcza harmonogramem rzeczowo-finansowym, a także umową o dofinansowanie projektu) oraz 3.2.2. warunkami określonymi w pozwoleniach Konserwatorskich dotyczących przedmiotowej inwestycji, 3.2.3. wymaganiami materiałowo - technicznymi określonymi w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarami robót, kosztorysami ślepymi, dziennikami budowy. 3.3. Zamawiający dostarczy Inwestorowi Zastępczemu dokumentację techniczną (projekty budowlano-wykonawcze z przedmiarami robót i kosztorysami ślepymi wraz z uzgodnieniami, pozwoleniami na budowę, pozwoleniami konserwatorskimi i dziennikami budowy), program funkcjonalno-użytkowy, wniosek o dofinansowanie, studium wykonalności oraz umowę o dofinansowanie Projektu...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją 71.31.13.00 - Usługi doradcze w zakresie robót infrastrukturalnych 71.53.00.00 - Doradcze usługi budowlane 71.31.52.10 - Usługi doradcze w zakresie budownictwa 71.31.80.00 - Inżynieryjne usługi doradcze i konsultacyjne 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane 71.52.10.00 - Usługi nadzorowania placu budowy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt: KONSERWACJA NAJCENNIEJSZYCH ZABYTKÓW LUBLINA - KAPLICY TRÓJCY ŚWIĘTEJ I ZABUDOWY WZGÓRZA ZAMKOWEGO ORAZ BRAMY KRAKOWSKIEJ jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013 - Oś Priorytetowa VII Kultura, turystyka i współpraca międzyregionalna, Działanie 7.1 Infrastruktura kultury i turystyki.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.02.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zamojska Dyrekcja Inwestycji ZDI Spółka z o.o. z siedzibą w Zamościu, Ul. Jana Kiepury 6, 22-400 Zamość ul. Jana Kiepury 6, 22-400 Zamość, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 584000 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 322000

  • Oferta z najniższą ceną: 322000 / Oferta z najwyższą ceną: 322000

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.