To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-12-01
Katowice: Dostawa i montaż systemu monitoringu wizyjnego w budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Andrzeja 16/18 w postaci 14 kamer i 1 monitora oraz wymiana 32 kamer, 2 rejestratorów, 3 monitorów obecnego systemu monitoringu wizyjnego
Numer ogłoszenia: 391114 - 2010; data zamieszczenia: 01.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 357794 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Katowicach, ul. Francuska 38, 40-028 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 6070169, faks 032 6070593.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż systemu monitoringu wizyjnego w budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Andrzeja 16/18 w postaci 14 kamer i 1 monitora oraz wymiana 32 kamer, 2 rejestratorów, 3 monitorów obecnego systemu monitoringu wizyjnego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa i montaż systemu monitoringu wizyjnego w budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Andrzeja 16/18 w postaci 14 kamer i 1 monitora oraz wymiana 32 kamer, 2 rejestratorów, 3 monitorów obecnego systemu monitoringu wizyjnego. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z montażem systemu monitoringu wizyjnego w budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Andrzeja 16/18, a w szczególności: a)rozbudowę istniejącego systemu monitoringu wizyjnego w budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Andrzeja 16/18 poprzez dostawę wraz z montażem 11 szt. kamer kopułowych wewnętrznych, 2 szt. kamer zewnętrznych stałych oraz 1 szt. kamery zewnętrznej szybkoobrotowej, a także klawiatury sterującej, zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 3b oraz 3c do SIWZ) oraz zgodnie z załącznikiem nr 3a do SIWZ - Parametry techniczne urządzeń - opis wymagań minimum, b)dostawę i montaż 32 szt. kamer, 2 szt. rejestratorów i 3 szt. monitorów w miejsce obecnie zainstalowanych i działających w budynku, zgodnie z załącznikiem nr 3a do SIWZ - Parametry techniczne urządzeń - opis wymagań minimum, c)dostawę i montaż dodatkowej 1 szt. monitora systemu monitoringu wizyjnego, zgodnie z załącznikiem nr 3a do SIWZ - Parametry techniczne urządzeń - opis wymagań minimum, d)skonfigurowanie całości systemu monitoringu wizyjnego, e)przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie eksploatacji systemu monitoringu wizyjnego po rozbudowie, f)wykonanie dokumentacji powykonawczej (tj. opis systemu - wykonanie, działanie i konfiguracja-wraz z rysunkami i schematami) - w ilości 3 egzemplarzy w formie papierowej i 1 egz. w formie elektronicznej w formacie PDF). Przedmiot zamówienia musi być wykonany z uwzględnieniem zapisów zawartych w załączniku nr 9 do SIWZ - Szczegółowe warunki wykonania przedmiotu zamówienia. Zastosowany sprzęt musi być w pełni kompatybilny z istniejącym, i posiadać co najmniej takie same parametry techniczne lub wyższe oraz ma uwzględniać bezproblemową integrację z istniejącymi elementami, również w zakresie możliwości zmiennej konfiguracji podłączeń kamer z rejestratorami. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w budynku o charakterze zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ oraz 3a-3c do SIWZ. Załączniki te stanowią integralną część SIWZ. Wykonawca może zaoferować sprzęt opisany w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 3c do SIWZ lub równoważny, z zastrzeżeniem, że zaoferowany sprzęt musi spełniać wymagania techniczne minimum opisane w załączniku nr 3a do SIWZ. Wskazane w załączniku nr 3a do SIWZ wymagania techniczne stanowią żądania minimum. Wykonawca może zaproponować sprzęt o lepszych parametrach technicznych. Brak wskazania w ofercie parametrów technicznych oferowanego sprzętu lub zaproponowanie sprzętu o parametrach technicznych niższych niż wykazane w załączniku nr 3a do SIWZ spowoduje odrzucenie oferty. Szczegółowy zakres prac montażowych określają załączniki do SIWZ tj.: 1)Przedmiar robót - załącznik nr 3b do SIWZ, 2)Dokumentacja projektowa - załącznik nr 3c do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.43.10 - Układanie kabli 33.19.51.00 - Monitory 35.12.53.00 - Kamery bezpieczeństwa 35.11.33.00 - Instalacje bezpieczeństwa 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 32.33.31.00 - Rejestratory obrazu wideo 31.64.40.00 - Różne rejestratory danych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 7.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AUTORYZOWANY ZAKŁAD INSTALACJI ALARMOWYCH "ALERT" JANUSZ SERAFIN
jakie przetargi wygrała firma
AUTORYZOWANY ZAKŁAD INSTALACJI ALARMOWYCH "ALERT" JANUSZ SERAFIN
- AUTORYZOWANY ZAKŁAD INSTALACJI ALARMOWYCH ALERT Janusz Serafin, ul. Myśliwska 69, 41-800 Zabrze, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65947,87 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 54872,45
Oferta z najniższą ceną: 54872,45 / Oferta z najwyższą ceną: 75067,01
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- DOSTAWA WYROBÓW DO ZBIÓRKI PŁYNÓW USTROJOWYCH 2
- Grupowe ubezpieczenie na życie pracowników Biblioteki Śląskiej w Katowicach oraz ich współmałżonków, partnerów życiowych i pełnoletnich dzieci.
- Dostawa paliwa do pojazdów Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Katowicach wraz z kartami flotowymi
- Świadczenie usług pełnienia dyżurów awaryjnych
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych do jednostek Śląskiej Wojewódzkiej Komendy OHP w pierwszym półroczu 2026r.
- Usługa całodobowego monitorowania lokalnego systemu sygnalizacji pożaru - SSP we wskazanych lokalizacjach Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przedszkola i klubu dziecięcego w Lubieszowie
- Przebudowa i budowa obiektów budowlanych na terenie stadionu miejskiego w Grójcu - etap II
- "Prace budowlano-konserwatorskie w zabytkowym budynku Szkoły Podstawowej w Ruszkowie"
- Modernizacja hali sportowej oraz zaplecza sanitarno-szatniowego w Radzymińskim Ośrodku Kultury i Sportu: Część 1. Remont podłogi sportowej Część 2. Remont zaplecza sanitarno-szatniowego
- Rozbudowa budynku OSP w Palędziu
- Remont stropów budynku przy ul. A. Naruszewicza 16 w Warszawie.
więcej: Różne rejestratory danych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





