eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDozór i utrzymanie czystości wraz z usługami konserwacyjno-utrzymaniowymi na Miejscach Obsługi PodróżnychMOP I Podłęże i MOP I Zakrzów w ciągu autostrady A4 na odcinku Węzeł Wielicka - Węzeł Szarów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-10

Kraków: Dozór i utrzymanie czystości wraz z usługami konserwacyjno-utrzymaniowymi na Miejscach Obsługi Podróżnych: MOP I Podłęże i MOP I Zakrzów w ciągu autostrady A4 na odcinku Węzeł Wielicka - Węzeł Szarów
Numer ogłoszenia: 390692 - 2009; data zamieszczenia: 10.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Krakowie , ul. Mogilska 25, 31-542 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4172172, 4172179, 4172183, faks 012 4110118.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dozór i utrzymanie czystości wraz z usługami konserwacyjno-utrzymaniowymi na Miejscach Obsługi Podróżnych: MOP I Podłęże i MOP I Zakrzów w ciągu autostrady A4 na odcinku Węzeł Wielicka - Węzeł Szarów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje w szczególności: - stałą i bezpośrednią ochronę fizyczną obiektów (dozór), - utrzymanie czystości i porządku na terenie obiektów, - prace konserwacyjno-utrzymaniowe, w tym całodobowy serwis awaryjny sieci i urządzeń elektrycznych, kanalizacyjnych, wodociągowych oraz armatury sanitarnej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 50.71.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A.1 W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz spełniający niżej określone warunki udziału w postępowaniu. A.2. Warunki udziału w postępowaniu, określone są w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1) - 3) ustawy Pzp. Podstawą oceny spełniania warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt B, na zasadzie spełnia - nie spełnia. A.2.1. Uprawnienia do prowadzenia działalności Wykonawca musi posiadać koncesję na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005r, Nr 145 Poz. 1221 ze zm.). A.2.2. Potencjał ekonomiczno - finansowy Wykonawca musi wykazać, że: a) posiada środki finansowe i/lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 35.000,00 PLN. b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, jaki Wykonawca będzie wykonywał w ramach niniejszego zamówienia, na równowartość co najmniej 50.000,00 PLN. A.2.3. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat poprzedzających wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej: - jedno zadanie polegające na prowadzeniu stałej i bezpośredniej ochrony fizycznej na obiekcie o powierzchni terenu min. 10.000 m2 oraz - jedno zadanie polegające na utrzymaniu czystości w obiekcie kubaturowym o powierzchni użytkowej min. 100m2. A.3. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne / konsorcja). W przypadku tych Wykonawców, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki określone w pkt A.2. muszą spełniać łącznie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: B.1. Dla potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp należy do oferty załączyć następujące oświadczenia i dokumenty: B.1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, B.1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.1.3. Koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005r, Nr 145 Poz. 1221 ze zm.). B.2. Na potwierdzenie spełniania warunków opisanych w pkt A.2., Wykonawcy powinni przedłożyć następujące dokumenty: B.2.1. Informację banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą, że wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy jest nie mniejsza od określonej w pkt A.2.2. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B.2.2. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, jaki będzie wykonywał w ramach niniejszego projektu, na kwotę nie mniejszą niż określona w pkt A.2.2. B.2.3. Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie Wykonawcy). Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt A.2.3. Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. B.2.4. Wartości podane w w/w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego winny być przeliczane wg średniego kursu NBP na dzień ukazania się ogłoszenia o niniejszym zamówieniu. B.3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. B.4. Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. B.5. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: B.5.1. oświadczenie wymienione w pkt B.1.1. powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; B.5.2. dokumenty wymienione w pkt B.1.2. albo odpowiadające im określone w pkt B.3., powinny być złożone przez każdego Wykonawcę; B.5.3. dokumenty wymienione w pkt B.2. mogą dotyczyć dowolnego spośród wykonawców składających wspólną ofertę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krakow.gddkia.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pobrac bezpłatnie ze strony internetowej zamawiajacego lub na wniosek wykonawcy pobrac osobiscie w siedzibie zamawiajacego w pokoju nr 305. Koszt materiałów przetargowych: 10,00 PLN.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2009 godzina 10:30, miejsce: siedziba Zamawiajacego: Kraków ul. Mogilska 25, III pietro, pokój 305 Wydział Zamówien Publicznych.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.