eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LesznoDostawa sprzętu i aparatury dla Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Lesznie (Pełna specyfikacja do pobrania na stronie www.psse-leszno.pl)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-24

Leszno: Dostawa sprzętu i aparatury dla Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Lesznie (Pełna specyfikacja do pobrania na stronie www.psse-leszno.pl)
Numer ogłoszenia: 38474 - 2009; data zamieszczenia: 24.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna , ul. Niepodległości 66, 64-100 Leszno, woj. wielkopolskie, tel. 065 5261515, faks 065 5262141.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.psse-leszno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu i aparatury dla Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Lesznie (Pełna specyfikacja do pobrania na stronie www.psse-leszno.pl).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) szafa termostatyczna, b) biureta cyfrowa, c) pipeta automatyczna, d) elektroniczny palnik sensoryczny, e) zestaw filtracyjny,.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.25.10.00 - 33.25.10.00 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.04.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu przetargowym udział mogą wziąć Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 ze zmianami) i potwierdzą spełnianie tych warunków odpowiednimi dokumentami. 2. Sposób dokonywania oceny spełniania ww. warunków jest oparty na zasadzie (spełnia - nie spełnia), na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt XI ppkt. 2 i 3. 3. Do niniejszego zamówienia stosuje się art. 26 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Oferty podlegają podwójnej ocenie. Pierwszą oceną jest zgodność oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia. Oferty nie spełniające warunków SIWZ w zakresie parametrów i innych cech żądanych w specyfikacji zostaną odrzucone. Drugim elementem cennym jest cena, która będzie obliczona następująco: 1. Zamawiający przy wyborze wykonawcy posługiwał się będzie kryterium: - cena wykonania zamówienia - 100%, max. ilość punktów 100, Cn Ilość punktów = ------------ x 100 pkt Cbo gdzie: Cn - najniższa cena ofertowa brutto Cbo - cena brutto badanej oferty. 2. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które odpowiadają zasadom określonym w ustawie - Prawo zamówień publicznych i spełniają wymagania określone w SIWZ. 3. Oferta proponująca najkorzystniejszą cenę otrzyma 100 pkt..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty pod rygorem jej odrzucenia i wykluczenia Wykonawcy z postępowania przetargowego: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy zgodny z brzmieniem załącznika nr 1. 2. Podpisane oświadczenie zgodne z brzmieniem załącznika nr 2. 3. Podpisany wzór umowy zgodnie z brzmieniem załącznika nr 3. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Dokument stwierdzający prawo osoby (osób) podpisującej ofertę do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o uzyskanie przedmiotowego zamówienia publicznego, ale tylko wtedy, kiedy prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z treści odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (opłacone pełnomocnictwo). Nie uiszczenie opłaty skarbowej za pełnomocnictwo będzie zgłaszane organowi administracji samorządowej, właściwemu do spraw opłaty skarbowej. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W tym przypadku Wykonawca zobowiązany jest do złożenia przedmiotowego pełnomocnictwa. Dokument wyszczególniony w ust. 3 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 3 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem upływu składania ofert. Wszystkie dokumenty muszą być sporządzone języku polskim - zgodnie z art. 9 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wszelkie dokumenty i certyfikaty sporządzone w języku nie będącym językiem polskim muszą być załączone w tłumaczeniu dokonanym przez tłumacza przysięgłego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psse-leszno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna ul. Niepodległości 66 64-100 Leszno fax: (0-65) 526-21-41 e-mail: sekretariat@psse-leszno.pl godziny urzędowania: poniedziałek - piątek 7:25-15:00..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2009 godzina 09:45, miejsce: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna ul. Niepodległości 66 64-100 Leszno Sekretariat pokój nr 11.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szafa termostatyczna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szafa termostatyczna - pojemność 130 - 150 litrów - komora o wymiarach (szer. x wys. x głęb.), (45-50) x (70-80) x (40-46) cm - wnętrze z tworzywa sztucznego, trzy półki - możliwość regulacji odległości między półkami - wymuszony obieg powietrza - zakres temperatury od 5 oC do 60 oC, regulacja co 0,1 oC - stabilność temperatury ? 1 oC w całej komorze - drzwi pełne + drzwi szklane - sygnalizacja dźwiękowa otwartych drzwi - instrukcja w języku polskim, - gwarancja minimum 12 miesięcy, serwis gwarancyjny i pogwarancyjny - transport, - termin dostawy: do 17 kwietnia 2009 r..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.25.10.00-4, 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Biureta cyfrowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Biureta cyfrowa: - biureta cyfrowa 25 ml z butelką kwadratową z ciemnego szkła o poj. 1litra - zawór recyrkulacyjny - teleskopowa rurka zasysająca - zawór zwrotny odpowietrzający, - bezpulsacyjna technika dozowania - wyświetlacz cyfrowy - regulowana rurka miareczkująca - możliwość kalibracji - dokładność A <= ? 0,2 % - działka minimalna 0,01 ml - instrukcja w języku polskim, - gwarancja minimum 12 miesięcy, serwis gwarancyjny i pogwarancyjny - transport, - termin dostawy: do 17 kwietnia 2009 r..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.25.10.00-4, 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pipeta automatyczna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pipeta automatyczna: - pipeta wielonastawna o pojemności od 100 do 10000 ?l, - posiadająca wyrzutnik końcówek (ciskany w dół), - odporna na działanie UV, - do pracy z wąskimi próbowkami, - w całości autoklawowana, - wymagana dokładność w zależności od objętości od 0,6 - 3,0%, - instrukcja obsługi w języku polskim, - serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, gwarancja obejmująca cały mechanizm działania pipety (minimum 12 miesięcy), - odpowiedzialność dostawcy z tytułu gwarancji oraz rękojmi za wady, - certyfikat kontroli jakości, - transport, - termin dostawy do 17 kwietnia 2009..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.25.10.00-4, 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Elektroniczny palnik sensoryczny - 2 sztuki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektroniczny palnik sensoryczny - obecność sensora IR , który daje możliwość automatyczne zapalenia płomienia ruchem ręki w pobliżu czujnika, - możliwość zaprogramowania czasu płomienia od 1 sek. do 1 godz. - zgaszenie płomienia powinno być możliwe na kilka sposobów: powtórny ruch ręki, krótkie naciśnięcie pokrętła lub w momencie upłynięcia zakodowanego czasu - obecnośc wyświetlacza LCD, informującego o upływającym czasie płomienia - sygnalizacja wysokiej temperatury głowicy, - funkcja bezpieczeństwa w przypadku zanieczyszczenia głowicy, system awaryjnie odcinający dopływ gazu, - możliwość pracy z gazem ziemnym i gazem propan-butan - rodzaj zasilania - 100-240 V - obudowa stalowa, nierdzewna, odporna na UV, łatwa w utrzymaniu czystości - wymiary max 15 cm (szer.) x 5 cm (wys.) x 15 cm (dłu.) - instrukcja w języku polskim. - gwarancja minimum 12 miesięcy - serwis gwarancyjny i pogwarancyjny - transport, - termin dostawy do 17 kwietnia 2009 roku..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.25.10.00-4, 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zestaw filtracyjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw filtracyjny 3 - stanowiskowy z akcesoriami - trójstanowiskowy statyw filtracyjny ze stali szlachetnej z wyjmowanymi spiekami (3 szt.) ze stali szlachetnej o średnicy 50 mm, - komplet lejów (3 szt.) ze stali szlachetnej do zestawu filtracyjnego o pojemności 100 ml kalibrowane na 50 ml i 100 ml, z klamrą (możliwość zdjęcia lejów ze statywu do sterylizacji), przykryte pokrywą ze stali szlachetnej, zawór na ramie dla każdego leja pozwalający na niezależną pracę, uszczelki silikonowe pokrywy i płaskie uszczelki silikonowe ( krążek płaski) zakładane pod spiekami - kolba próżniowa 2 litrowa z króćcem bocznym gwintowanym, z silikonowym korkiem, rurką szklaną i przyłączami do węża próżniowego - zabezpieczenie pompy przed zalaniem wodą - butla szklana typu Woulffa o pojemności 500 ml z trzema szyjkami gwintowanymi - możliwość autoklawowania lejów i spieków do 134 oC - węże gumowe - 2 m - instrukcja w języku polskim, - gwarancja minimum 12 miesięcy - Serwis gwarancyjny i po gwarancyjny - transport, - termin dostawy do 17 kwietnia 2009 roku..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.25.10.00-4, 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.