eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch samochodów typu BUS tej samej marki, wyposażenia i kolorystyki dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Łodzi, spełniających wymogi Dyrektywy CEE EURO 5 na przewóz 7 osób + kierowca.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-17

Łódź: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch samochodów typu BUS tej samej marki, wyposażenia i kolorystyki dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Łodzi, spełniających wymogi Dyrektywy CEE EURO 5 na przewóz 7 osób + kierowca.
Numer ogłoszenia: 384308 - 2011; data zamieszczenia: 17.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Łodzi , ul. Wodna 40, 90-046 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2536240, faks 042 2536249.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa będąca podmiotem leczniczym finansowanym z budżetu państwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch samochodów typu BUS tej samej marki, wyposażenia i kolorystyki dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Łodzi, spełniających wymogi Dyrektywy CEE EURO 5 na przewóz 7 osób + kierowca..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Samochody fabrycznie nowe, kompletne, wolne od wad materiałowych, konstrukcyjnych, wykonawczych i prawnych, wyprodukowane w 2011 roku , posiadające homologację wystawioną zgodnie z art. 88 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (1 j. Dz. U, z 2005 r nr 108, poz. 908 ze. zm.), do przewozu 8 osób łącznie z kierowcą; 2) Siedzenia w przestrzeni pasażerskiej składane i demontowane w ilości 6 sztuk z regulacją oparcia 3) Silnik wysokoprężny, turbodoładowany o pojemności skokowej nie mniejszej niż 1900 cm3 i nie większe] niż 2300 cm3; 4) Moc silnika nie mniejsza niż 130 KM (96kW) 5) Napęd przedni lub tylni 6) Skrzynia biegów manualna 6+1 7) Rozstaw osi 3100-3500 mm 8) Całkowita długość pojazdu nie większa niż 5100 mm - ze względu na długość garażu 9) Szerokość pojazdu z rozłożonymi lusterkami nie większa niż 2300 mm- ze względu na szerokość garażu 10) Wysokość pojazdu nie większa niż 2100 mm - ze względu na wysokość garażu 11) Systemy bezpieczeństwa ABS/ESP lub równoważne; 12) Poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera; 13) Klimatyzacja manualna lub automatyczna 14) Elektrycznie otwierane szyby dla kierowcy i pasażera; 15) Drzwi przesuwne min, z jednej strony; 16) Elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka zewnętrzne; 17) Fotel kierowcy regulowany w trzech płaszczyznach 18) Średnie zużycie paliwa nie większe niż 9l/100km 19) Doprowadzenie ciepłego lub zimnego powietrza do przestrzeni pasażerskiej 20) Radio wbudowane fabrycznie 21) Immobilizer, centralny zamek; 22) Trzecie światło hamowania 23) Filtr cząstek stałych 24) Dodatkowe gniazdo zapalniczki zamontowane w przestrzeni pasażerskiej 25) Koła na felgach aluminiowych lub stalowych 26) Regulacja kierownicy w jednej lub w dwóch płaszczyznach; 27)Tapicerka siedzeń -ciemna; 28) Podłoga wyłożona wykładzina dywanową lub gumową 29) Fotele w przestrzeń pasażerskiej tapicerowane; 30) Wyposażony w trójkąt ostrzegawczy, gaśnicę i apteczkę 31) Wymagania pozostałe: a) gwarancja na zespoły i podzespoły mechaniczne/elektryczne/elektroniczne - min. 2 lata b) gwarancja na perforację elementów nadwozia - min. 10 lat c)dostarczenie z pojazdem; karty pojazdu, instrukcji obsługi w języku polskim oraz dokumentów gwarancyjnych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00 - Samochody osobowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w niniejszym postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale VI SIWZ, dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Świadectwa zgodności WE lub świadectwo (wyciąg) homologacji pojazdu zawierające co najmniej informacje o: a) spełnianiu przez Towar normy Euro 5, b) wielkości zużycia paliwa w cyklu łączonym (l/100km), c) emisji dwutlenku węgla w cyklu łączonym (g/km) d) THC - poziomie emisji sumy węglowodorów (mg/km) e) NOx - emisji tlenków azotu (mg/km) f) emisji cząstek stałych (mg/km)

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca do oferty dołączył dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisywania oferty, np. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę i załączniki nie wynika z załączonego dokumentu, o którym mowa wyżej do oferty należy dołączyć także właściwe pełnomocnictwo.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - zużycie energii - 1
  • 3 - emisja dwutlenku węgla - 0.5
  • 4 - emisje zanieczyszczeń: tlenków azotu, cząstek stałych oraz węglowodorów - 0.5

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pis.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzka Stacja SAnitarno-Epidemiologiczna w Łodzi 90-046 Łódź, ul. Wodna 4O Oddział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia,p. 018.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2011 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzka Stacja SAnitarno-Epidemiologiczna w Łodzi 90-046 Łódź, ul. Wodna 4O Oddział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia,p. 018.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.