To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-11-15
Koło: ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE ZIMOWEGO UTRZYMANIE ULIC GMINNYCH ORAZ CHODNIKÓW I ALEJEK PARKOWYCH ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE MIASTA KOŁA W SEZONIE 2011/2012 W RAMACH NASTĘPUJĄCYCH ODDZIELNYCH ZADAŃ: 1) ZADANIE 1 - ULICE GMINNE 2) ZADANIE 2 - CHODNIKI I ALEJE PARKOWE
Numer ogłoszenia: 379454 - 2011; data zamieszczenia: 15.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 318108 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Koło, ul. Mickiewicza 12, 62-600 Koło, woj. wielkopolskie, tel. 063 2610252, 2610230, faks 063 2722984.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE ZIMOWEGO UTRZYMANIE ULIC GMINNYCH ORAZ CHODNIKÓW I ALEJEK PARKOWYCH ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE MIASTA KOŁA W SEZONIE 2011/2012 W RAMACH NASTĘPUJĄCYCH ODDZIELNYCH ZADAŃ: 1) ZADANIE 1 - ULICE GMINNE 2) ZADANIE 2 - CHODNIKI I ALEJE PARKOWE.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymanie ulic gminnych oraz chodników i alejek parkowych zlokalizowanych na terenie miasta Koła w sezonie 2011/2012 w ramach następujących oddzielnych zadań: 1) Zadanie 1 - Ulice gminne Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie ulic gminnych w zakresie rzeczowym określonym w druku OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA DLA ZADANIA NR 1, tj. Załącznik Nr 1 stanowiący wykaz ulic wg kolejności zimowego utrzymania dróg w celu zwalczania śliskości zimowej poprzez odśnieżanie i posypywanie ich materiałem uszarstniającym zgodnie z Załącznikiem Nr 2 określającym zasady odśnieżania i usuwania gołoledzi na ulicach miasta Koła. Łączna długość ulic gminnych objętych zimowym utrzymaniem - 26497 mb. 2) Zadanie 2 - Chodniki i aleje parkowe Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie chodników i alejek parkowych w zakresie rzeczowym określonym w druku OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA DLA ZADANIA NR 2, tj. wg Załącznika Nr 3 stanowiącego wykaz chodników i alejek parkowych zgodnie z kolejnością zimowego ich utrzymania w celu zwalczania śliskości zimowej poprzez odśnieżanie i posypywanie ich materiałem uszarstniającym, zgodnie z Załącznikiem Nr 4 określającą zasady odśnieżania i usuwania gołoledzi na chodnikach miasta Koła.Łączna powierzchnia chodników objętych zimowym utrzymaniem - 15493m kw, alejki parkowe - 4596m kw. 2. Przedmiot zamówienia sklasyfikowany został wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) następująco: 1) CPV- 90.62.00.00-9 - usługi odśnieżania, 2) CPV- 90.63.00.00-2 - usługi usuwania oblodzeń. 3. Wykonawca zobowiązany jest do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty, a w szczególności powinien zapoznać się z terenami opisanymi w przedmiocie zamówienia. 4. Wykaz szacunkowych ilości i rodzaju usług dla poszczególnych zadań składających się na przedmiot zamówienia zawarty jest w drukach FORMULARZ CENOWY 5. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały w druku PROJEKT UMOWY.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zimowe utrzymanie ulic gminnych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MIEJSKI ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH" - SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"MIEJSKI ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH" - SP. Z O.O.
- Miejski Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o., ul. Dąbska 40, 62-600 Koło, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 113425,93 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 131630,00
Oferta z najniższą ceną: 131630,00 / Oferta z najwyższą ceną: 131630,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zimowe utrzymanie chodników i alejek parkowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MIEJSKI ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH" - SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"MIEJSKI ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH" - SP. Z O.O.
- Miejski Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o., ul.Dąbska 40, 62-600 Koło, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30092,59 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 31322,50
Oferta z najniższą ceną: 31322,50 / Oferta z najwyższą ceną: 31322,50
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KOŁA
- Dostawy artykułów spożywczych
- BUDOWA DROGI DOJAZDOWEJ DO PROJEKTOWANEGO BUDYNKU KPP W KOLE - DOKUMENTACJA PROJEKTOWA
- ZAKUP PALIW DO SAMOCHODÓW SŁUŻBOWYCH ORAZ SPRZĘTU POWIATOWEGO ZARZĄDU DRÓG W KOLE NA ROK 2026
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH NA RZECZ STAROSTWA POWIATOWEGO W KOLE W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM
więcej: przetargi w Kole »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta i Gminy Łochów
- Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymywania w czystości budynku wraz z terenem przyległym do budynku Sądu Rejonowego w Brodnicy
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Sulików w okresie od stycznia do marca 2025 roku
- UTRZYMANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI W INFRASTRUKTURZE KOMUNALNEJ NA TERENIE GMINY CIĘŻKOWICE W ROKU 2026
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania całodziennej czystości dla Sądu Rejonowego w Wadowicach, a także utrzymania czystości i odśnieżania terenu przylegającego do budynku Sądu (tereny zewnętrzne)
- Usługi utrzymania zieleni oraz sprzątania placu i terenów wokół budynku biurowego Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Radomiu - w roku 2026
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





