eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MiłosławZakup agregatów prądotwórczych na potrzeby zasobów ochrony ludności i obrony cywilnej w Gminie Miłosław



Ogłoszenie z dnia 2025-12-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup agregatów prądotwórczych na potrzeby zasobów ochrony ludności i obrony cywilnej w Gminie Miłosław

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIŁOSŁAW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258106

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wrzesińska 19

1.5.2.) Miejscowość: Miłosław

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-320

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 61 438 20 21

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@miloslaw.info.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.miloslaw.info.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/miloslaw

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup agregatów prądotwórczych na potrzeby zasobów ochrony ludności i obrony cywilnej w Gminie Miłosław

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a674ce94-bb0d-48b1-862f-e90db998d107

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00596128

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00039500/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.8 Zakup dwóch agregatów prądotwórczych na potrzeby zasobów ochrony ludności i obrony cywilnej w Gminie Miłosław (ZGK i magazyn)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00550936

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SO.271.ZP.15.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 181311,83 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania polegającego na zakupie dwóch agregatów prądotwórczych na potrzeby zasobów ochrony ludności i obrony cywilnej w Gminie Miłosław.
Zamówienie zostało podzielone na dwie części:
Część I: Zakup agregatu prądotwórczego dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Miłosławiu
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia cz. I (załącznik nr 2 do SWZ)
- projektowane postanowienia umowy cz. I (załącznik nr 3 do SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 31121000-0 - Zestawy prądnicowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne

4.5.5.) Wartość części: 95345,16 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania polegającego na zakupie dwóch agregatów prądotwórczych na potrzeby zasobów ochrony ludności i obrony cywilnej w Gminie Miłosław.
Zamówienie zostało podzielone na dwie części:
Część II: Zakup agregatu prądotwórczego wraz z przyczepą jako doposażenie bazy magazynowej
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia cz. II (załącznik nr 2 do SWZ)
- projektowane postanowienia umowy cz. II (załącznik nr 3 do SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 31121000-0 - Zestawy prądnicowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne

4.5.5.) Wartość części: 85966,67 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 165558,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KKMTECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 321229004

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-29

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ww. ustawy Pzp, Zamawiający w dniu 2 grudnia 2025 roku udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego części II zamówienia w wysokości: 100.000,00 zł brutto.
W niniejszym postępowaniu złożono 1 ofertę. Najkorzystniejsza oferta z ceną w wysokości 169 986,00 zł brutto przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Mając na uwadze powyższe, zachodzi przesłanka do unieważnienia przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.