Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-18
Łódź: Konserwacja i naprawa elektronicznych systemów zabezpieczających
w Oddziale Okręgowym NBP w Łodzi
Numer ogłoszenia: 378748 - 2013; data zamieszczenia: 18.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Łodzi , Al. Kościuszki 14, 90-950 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 63 57 700.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i naprawa elektronicznych systemów zabezpieczających w Oddziale Okręgowym NBP w Łodzi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Nazwy i kody opisujące przedmiot zamówienia (CPVCPC): 50324100-3 usługi w zakresie konserwacji systemu. 2. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i naprawa w obiektach Oddziału Okręgowego Narodowego Banku Polskiego w Łodzi elektronicznych systemów zabezpieczających oraz opieka serwisowa i zapewnienie całodobowej gotowości do usuwania awarii. 3. W skład elektronicznych systemów zabezpieczających wchodzą następujące elementy: a. System sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), b. System GEMOS integrujący systemy zabezpieczeń technicznych, c. System dozoru wizyjnego (CCTV), d. System kontroli dostępu (KD), e. System sterowania bramami, f. System weryfikacji transportów wartości (SWTW), g. System domofonów i wiedodomofonów, h. System przewodowej łączności z Policją, i. System bezprzewodowej łączności z Policją. 4. Przez słowo serwis rozumie się: całość zagadnień związanych z zagwarantowaniem ciągłej sprawności powierzonych Wykonawcy elektronicznych systemów zabezpieczających oraz zasady współdziałania pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym związane z utrzymaniem tej sprawności poprzez prace w systemie planowo-zapobiegawczym. 5. System planowo-zapobiegawczy obejmuje w szczególności: a. zapewnienie prawidłowego użytkowania urządzeń, b. okresową konserwację, c. okresowe przeglądy techniczne, d. naprawy bieżące bez kosztów materiałów pomocniczych, części i urządzeń niezbędnych do wymiany oraz kosztów napraw zleconych specjalistycznym zakładom, e. planowanie remontów i wymiany na podstawie oceny stanu technicznego. 6. Przez określenie konserwacja i przeglądy rozumie się świadczenie okresowych czynności polegających na dokonywaniu kontroli stanu sprawności i poprawności działania powierzonych Wykonawcy elektronicznych systemów zabezpieczających. 7. Przez słowa naprawy i usuwanie awarii rozumie się świadczenie usług (obsługę awaryjną) zapewniających usuwanie wszelkich zaistniałych usterek i nieprawidłowości działania elektronicznych systemów i urządzeń zabezpieczających. 8. Konserwacje okresowe oraz przeglądy powinny być przeprowadzane w okresach zgodnych z wymogami zawartymi w zaleceniach producenta urządzeń, norm technicznych oraz przepisów i zaleceń, które zawiera Standard zabezpieczeń technicznych stosowanych w ochronie osób, mienia i informacji w Narodowym Banku Polskim. 9. Przy każdej konserwacji okresowej należy wykonać oprócz szczegółowych wymagań producentów i wykazu czynności konserwacyjnych w poszczególnych systemach następujące prace: a. sprawdzenie instalacji, rozmieszczenia i zamocowania całego wyposażenia i urządzeń na podstawie dokumentacji technicznej, b. sprawdzenie poprawności działania wszystkich urządzeń, c. sprawdzenie, czy zasilacze główne i rezerwowe pracują i są sprawne, d. sprawdzenie gotowości działania urządzeń i systemów, e. czynności konserwacyjne polegające na czyszczeniu urządzeń i elementów systemów mających wpływ na poprawną pracę oraz estetykę. 10. Minimalna częstotliwość konserwacji okresowych - będzie odbywać się raz na kwartał, w terminie uzgodnionym z osobami upoważnionymi, wymienionymi w umowie. Oznacza to wykonanie minimum dwunastu konserwacji okresowych w czasie trwania umowy. Konserwacja musi odbywać się w dni robocze w godzinach 0730 - 1530. Wykonawca musi uzyskać zgodę osoby upoważnionej ze strony Zamawiającego w przypadku konieczności wykonania konserwacji w innych godzinach lub w dni wolne od pracy. 11. Pomieszczenia specjalne oraz dokumentacja będą udostępniane Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszych uzgodnień z osobą upoważnioną ze strony Zamawiającego. 12. Zestawienie określające wielkość elektronicznych systemów zabezpieczających: 12.1. System sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN) System składa się z centrali, podcentrali oraz elementów systemu integrującego, a najważniejsze elementy systemu SSWiN to: - centrala alarmowa GALAXY 520 - szt. 2 - klawiatury kodowe - szt. 10 - czujki sejsmiczne - szt. 60 - czujki ruchu - szt. 120 - przyciski napadowe - szt. 75 - czujki inercyjne - szt. 12 - karty MLK - szt. 32 - karty RLK - szt. 7 - osprzęt dodatkowy: zasilacze, obudowy, itp. należące do wyżej wymienionych urządzeń 12.2. System integrujący GEMOS 3, składający się m.in. z: - Interfejsów: DATASEC, NOTIFIRE, SCHRACK, SAIK, GALAXY - szt. 7 - magistrali systemowych - szt. 3 - dedykowanego serwera - System integrujący zainstalowany jest w wersji wielostanowiskowej w wydzielonej sieci informatycznej w Oddziału Okręgowego NBP w Łodzi. 12.3. System dozoru wizyjnego (CCTV) System Telewizji Dozorowej cyfrowej zbudowany jest głównie w oparciu o urządzenia firmy Geutebrück. Wielkość systemu ilustruje poniższe zestawienie podstawowych elementów, które wchodzą w jego skład: - rejestratory hybrydowe Geutebrück - szt. 7 - pulpity sterujące: - szt. 2 - monitory GE, NEC, SAMSUNG - monitor 19 - szt. 16 - monitor 40 - szt. 4 - stacje podglądowe/robocze na licencji Geutebrück - szt. 9 - macierze dyskowe do cyfrowej rejestracji wizyjnej - szt. 1 - kamery zintegrowane IP: - szt. 46 - kamery wewnętrzne i zewnętrzne różnych firm - szt. 50 - 60 - pozostałe elementy wyposażenia dodatkowego współpracujące z CCTV (ochrona przeciwprzepięciowa, zasilacze itp.) 12.4. System kontroli dostępu (KD) System Kontroli Dostępu zbudowany jest w technologii krypto, z wykorzystaniem urządzeń firmy Deister Electronic. W skład systemu wchodzą: - kontrolery z obudową TSG (ela-soft) - szt. 24 - czytniki kart zbliżeniowych PRX - szt. 110 - interface - szt. 2 - przyciski wejścia awaryjnego KRUSE, ARITECH - szt. 30 - zamki elektryczne ABLOY (w zakresie elektroniki i okablowania) - szt. 10 - 15 - pozostałe elementy wykonawcze: trzymacze i zaczepy elektryczne - szt. 55 - 60 - oprogramowanie zarządzające KD: ZK2000SF z bazą danych MS SQL. 12.5. System sterowania bramami, w skład którego wchodzą: - 2 bramy od strony ul. 6 Sierpnia, 2 bramy od strony ul. Rubinsteina, jedna brama na podwórzu wewnętrznym oraz 3 podwójne wjazdy do budynku S, razem 11 bram pracujących w systemie śluz - moduły śluzy - szt. 3 - pulpity i przyciski sterujące PRX - szt. 6 bramy zintegrowane są sterowane zarówno z przycisków w stole operatora, jak i przez system Gemos 12.6. System weryfikacji transportów wartości (SWTW) W skład systemu wchodzą: - wydzielone stanowisko obsługi ( stacja robocza, stacja podglądowa, dwa monitory, klawiatury, pulpit i oprogramowanie elatrOnic) - czytnik linii papilarnych zintegrowany z czytnikiem kart krypto firmy Deister Electronic. 12.7. System domofonów i wideodomofonów W skład systemu wchodzą: - wideodomofon - zestawy 5 - domofon - zestawy 5 12.8. System przewodowej łączności z Policją W skład systemu wchodzą urządzenia łączności przewodowej ATLAS - nadajniki - szt. 2 - odbiornik - szt. 1 12.9. System bezprzewodowej łączności z Policją W skład systemu wchodzą urządzenia łączności bezprzewodowej BPR-16 - nadajnik - szt. 1 - odbiornik - szt. 1.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.41.00 - Usługi w zakresie konserwacji systemu .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada ważną koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji upoważniającą do wykonywania usług ochrony mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (j.t. Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie co najmniej dwie usługi o łącznej wartości brutto nie niższej niż 100.000,00 PLN.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu oceny spełniania tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi wymagane kwalifikacje tzn: III.3.4.1. -co najmniej jedną osobą, która posiada ważną licencję pracownika zabezpieczenia technicznego I stopnia wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (j.t. Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.), III.3.4.2 -co najmniej jedną osobą, która posiada ważną licencję pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (j.t. Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.) III.3.4.3 -co najmniej jedną osobą, posiadającą poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli Zastrzeżone i ważne zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie: - systemu integrującego Gemos 3, - systemu kontroli dostępu ZK2000SF, - systemu rejestracji i dystrybucji obrazów wizyjnych Geutebrück.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 100.000,00 PLN.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
nie dotyczy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nbp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Łodzi, 90-950 Łódź, al. Kościuszki 14.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Narodowy Bank Polski, Oddział Okręgowy w Łodzi, 90-950 Łódź, al. Kościuszki 14 ( recepcja, pokój nr 1 na parterze)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- 38/ZP/2025 Dostawa wyrobów do użytku laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Termomodernizacja budynku publicznego w modelu EPC w Łodzi.
- Roboty utrzymaniowe i konserwacyjne na obiektach inżynierskich zlokalizowanych na terenie miasta Łodzi
- Budowa budynku Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego wraz z niezbędnym wyposażeniem w WSZ im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach
- MZŻ.262.9.2025.Ż SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW MLECZARSKICH DO 32 ŻŁOBKÓW NA TERENIE ŁODZI
- DZP.26.126.2025 Wykonanie robót tynkarskich na ścianach zewnętrznych budynków mieszkalnych (kamienic)
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.