Ogłoszenie z dnia 2025-05-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00205661/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług opieki wytchnieniowej w formie pobytu całodobowego
w ramach Programu “Opieka wytchnieniowa”
dla Jednostek Samorządu Terytorialnego – edycja 2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004405930
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 8
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Targ
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-400
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: 18 2662593
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ops@nowytarg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops.nowytarg.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3a5b1523-f10c-4341-b68c-77e7729651e61.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług opieki wytchnieniowej w formie pobytu całodobowegow ramach Programu “Opieka wytchnieniowa”
dla Jednostek Samorządu Terytorialnego – edycja 2025
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3a5b1523-f10c-4341-b68c-77e7729651e6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00241601
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00155562/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług opieki wytchnieniowej w formie pobytu całodobowego w ramach Programu „Opieka Wytchnieniowa” dla Jednostek Samorządu Terytorialnego – edycja 2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00205661
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OPS.26.10.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opieki wytchnieniowej w formie pobytu całodobowego w ramach Programu „Opieka Wytchnieniowa” dla Jednostek Samorządu Terytorialnego – edycja 2025. Zadanie jest realizowane w ramach Funduszu Solidarnościowego.
2. Program „Opieka Wytchnieniowa” jest kierowany do członków rodzin lub opiekunów, którzy wymagają wsparcia w postaci doraźnej opieki nad osobami posiadającymi orzeczenie o znacznym stopniu niepełnosprawności albo orzeczenie traktowane na równi z orzeczeniem o znacznym stopniu niepełnosprawności, zgodnie z art. 5 i art. 62 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U. z 2024, poz. 44)
3. Świadczenie usług opieki wytchnieniowej realizowane będzie w formie pobytu całodobowego (24 godzinnego) w domu pomocy społecznej prowadzonym przez podmioty niepubliczne, o których mowa w 57 ust. 1 pkt 2-4 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz.U. z 2024, poz. 1283 ze zm.) Rozpoczęcie pobytu osób z niepełnosprawnościami w placówce, o której mowa w zdaniu poprzedzającym możliwe będzie po wcześniejszym uzgodnieniu tego faktu z Zamawiającym.
4. Przez opiekę wytchnieniową Zamawiający rozumie doraźną, czasową pomoc w formie usług opieki wytchnieniowej, mającą na celu odciążenie od codziennych obowiązków łączących się ze sprawowaniem opieki nad osobą z niepełnosprawnością poprzez zapewnienie czasowego zastępstwa w tym zakresie. Usługi opieki wytchnieniowej mogą służyć również okresowemu zabezpieczeniu potrzeb osoby z niepełnosprawnością w sytuacji, gdy członkowie rodzin lub opiekunowie z różnych powodów nie będą mogli wykonywać swoich obowiązków.
5. Zakres obowiązków Wykonawcy obejmuje m.in. :
1) zapewnienie w uzgodnionym terminie bezpiecznych i higienicznych warunków pobytu zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,
2) powierzanie czynności osobom posiadającym odpowiednie (określone przepisami prawa) uprawnienia i kwalifikacje,
3) zapewnienie osobie z niepełnosprawnością, w każdym dniu pobytu w placówce, całodziennego wyżywienia uwzględniającego zalecenia lekarskie i diety zgodnie z potrzebami osób korzystających z usług opieki wytchnieniowej,
4) świadczenie usług zgodnie z potrzebami osób z niepełnosprawnościami,
5) prowadzenie wymaganej przez Zamawiającego dokumentacji,
6) powiadamianie Zamawiającego o każdej zmianie sytuacji życiowej osób z niepełnosprawnościami, a także o pogorszeniu stanu zdrowia tych osób, mających wpływ na realizację zadań wynikających z niniejszego zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 221312,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 221312,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 221312,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agnieszka Majerczyk prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: AGNIESZKA MAJERCZYK DOM SENIORA „TATRZAŃSKA JESIEŃ"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7352478336
7.3.3) Ulica: Skrzypne, ul. Wierchowa 20
7.3.4) Miejscowość: Szaflary
7.3.5) Kod pocztowy: 34-424
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGNIESZKA MAJERCZYK DOM SENIORA "TATRZAŃSKA JESIEŃ"
jakie przetargi wygrała firma
AGNIESZKA MAJERCZYK DOM SENIORA "TATRZAŃSKA JESIEŃ"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 221312,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TARGU
- Przebudowa sieci wodociągowej w miejscowości Krempachy - ul. Spiska do istniejącego zbiornika
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1652K w miejscowości Ciche
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa specjalistycznych urządzeń do diagnostyki, terapii i treningu funkcjonalnego dla kierunków Fizjoterapia i Kosmetologia
- Modernizacja przepompowni ścieków w miejscowości Suche k/mostu
- Remont pomieszczeń sanitarnych Sądu Rejonowego w Nowym Targu w budynku przy ul. Sądowej 6
więcej: przetargi w Nowym Targu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rządowego programu "Za Życiem" w roku 2025 - II POSTĘPOWANIE
- Świadczenie usług schronienia osobom bezdomnym (kobietom i mężczyznom) w schronisku dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi od czerwca 2025 r. do grudnia 2025 r.
- "Świadczenie usług całodobowej opieki wytchnieniowej w Gminie Miasta Brodnicy w roku 2025"
- "Prowadzenie Rodzinnych Domów Pomocy w Wińsku" - Rodzinny Dom Pomocy "Lawendowy Dom"
- Usługa przeprowadzenia diagnozy psychofizycznej dla wychowanków rodzinnej pieczy zastępczej z powiatu ostrowskiego
- Zatrudnienie kadry do prowadzenia edukacji zbiorowej, zabiegów fizjoterapeutycznych w ramach projektu pn.: "Wydłużenie aktywności zawodowej pracowników gminy Działoszyce - II edycja" - część nr 1.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.