eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MalborkSporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta Malborka

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-02

Malbork: Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta Malborka
Numer ogłoszenia: 375634 - 2012; data zamieszczenia: 02.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Malbork , pl. Słowiański 5, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 55 6473325, faks 55 6473324.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malbork.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta Malborka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta Malborka, zgodnych z uchwałami Rady Miasta Malborka. 2. Przedmiot i zakres miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, oraz studium uwarunkowań winien być opracowany zgodnie z : 1) obowiązującymi na dzień uchwalania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego przepisami ustaw w zakresie planowania przestrzennego. 2) Uchwałami Rady Miasta Malborka: a) Uchwała nr XIX/208/12 Rady Miasta Malborka z dnia 21.05.2012 r. w sprawie: przystąpienia do opracowania zmiany miejscowego plany zagospodarowania przestrzennego rejonu Centrum w Malborku uchwalonego Uchwała nr XLII/396/10 Rady Miasta Malborka z dnia 21 stycznia 2010 r. w granicach określonych na załączniku graficznym do niniejszej uchwały. b) Uchwała nr XIX/209/12 Rady Miasta Malborka z dnia 21.05.2012 r. w sprawie: zmiany uchwały nr 133/XVI/03 Rady Miasta Malborka z dnia 30.12.2003 r. w sprawie przystąpienia do opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu położonego w południowej części miasta Malborka, przy kanale Ulgi w granicach określonych na załączniku graficznym do niniejszej uchwały. c) Uchwała nr XIX/210/12 Rady Miasta Malborka z dnia 21.05.2012 r. w sprawie : przystąpienia do opracowania zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Centrum Miasta Malborka - terenu położonego pomiędzy ul. Mickiewicza, Sienkiewicza (obecnie Kościuszki) Kościuszki i Aleja Rodła w granicach określonych na załączniku graficznym do niniejszej uchwały. d) Uchwała nr XXII/236/12 Rady Miasta Malborka z dnia 23 sierpnia 2012 r. w sprawie : zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Malborka dla terenu położonego w południowej części miasta Malborka, przy kanale Ulgi w granicach określonych na załączniku graficznym do niniejszej uchwały 3) Opracowanie dla każdego projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego zwanego dalej /miejscowym planem/, oraz zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego - zwanego dalej /studium/ - winno uwzględniać rysunki i teksty uchwały wraz z załącznikami i uzasadnieniem , zgodnie z : a) wymogami ustawy z dnia 27 marca 2003 r o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( Dz. U. z 2012 r poz 647, 951 b) wymogami ustawy z dnia 03.10.2008 o o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. Nr 199 poz 1227 z 2008 r.) c) wymogami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26.08.2003 r w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164 poz 1587 z 2003 r) d) innych przepisach szczegółowych dotyczących : ochrony środowiska, przyrody, zabytków, prawa wodnego, ustawy o drogach publicznych, prawo budowlane. e) Obowiązującym studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta Malborka 4) Zakres opracowań miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, oraz studium winien, również uwzględniać indywidualne wnioski dotyczące przeznaczenia terenów, jak i uzasadnienie ich nieuwzględnienia. 5) Opracowania miejscowych planów oraz zmiany studium winny uwzględniać Planem Zagospodarowania Województwa Pomorskiego 3. Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej celem sprawdzenia warunków związanych z wykonywaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania wszelkich dodatkowych informacji niezbędnych i przydatnych do złożenia oferty. Koszty wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 4. Na każdym etapie tworzenia miejscowego planu oraz studium wymagana jest dyspozycja Wykonawcy, który zobowiązany jest do udziału w spotkaniach i przedstawienia materiałów przed Miejska Komisje Urbanistyczną , Komisjami Rady Miasta, Radą Miasta, mieszkańcami 5. Przygotowanie przez Wykonawcę materiałów do prezentacji na dyskusji publicznej oraz dla Rady Miasta Malborka na które złożą się projekty uchwał, załączniki, uzasadnienia , winny być w wersji graficznej i opisowej, na nośniku elektronicznym i w wersji papierowej. 6. Wykonawca zobowiązany jest do : 1) Przeprowadzenia wyłożenia do publicznego wglądu projektów miejscowych planów , oraz studium wraz z prognozami oddziaływania na środowisko, przeprowadzenie dyskusji publicznej na temat przyjętych w projektach rozwiązań, oraz odpowiedzi na ewentualne zapytania związane z dyskusją publiczną. 2) Przygotowania projektów pism i dokumentów dla Zamawiającego w celu uzyskania wszystkich koniecznych wniosków, opinii i uzgodnień; 3) Pisemne ustosunkowanie się do wszystkich ewentualnych uwag wniesionych przez jednostki i organy opiniujące oraz strony biorące czynny udział w postępowaniu. 4) Wprowadzenie zmian do projektów miejscowych planów, oraz studium wynikających z rozpatrzenia uwag 5) ponownego uzgodnienia projektów miejscowych planów oraz projektu studium po wprowadzeniu zmian. 6) Przygotowania projektu miejscowych planów oraz zmiany studium do uchwalenia 7) Terminowego wykonania prac objętych umowa zgodnie z harmonogramem. 7. Zamawiający wymaga aby kompletne i ostateczne opracowanie miejscowych planów i studium, stanowiących przedmiot zamówienia składało się z trzech kompletów egzemplarzy dla każdego planu i studium złożonych z: a) projektu uchwały zawierającej opis części tekstowej do miejscowych planów i studium jako tekst drukowany, trwale oprawiony, w formie broszury formatu A4 oraz w postaci zapisu komputerowego na płycie CD b) części graficznej miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w skali 1:1000 lub 1:2000 oraz studium w skali 1:5000, plansze trwale oprawione w postaci baneru, w wersji kolorowej oraz zapisu komputerowego na płycie CD w postaci plików pdf oraz dwg. wymaganych do sporządzenia projektu miejscowych planów oraz studium c) jednego egzemplarza dla każdego planu dokumentów formalno - prawnych, trwale oprawionych w formie broszury A4 tj. prognozy oddziaływania na środowisko, uwzględniającej ustalenia studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta Malborka oraz prognozy skutków finansowych uchwalenia mpzp z uwzględnieniem art. 36 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. rysunków graficznych miejscowych planów i studium w wersji papierowej w formacie A3. d) Analizy wniosków do miejscowych planów oraz studium w formie wykazu oraz wydruku na mapie ewidencyjnej e) kompletną dokumentacją formalno-prawną z oświadczeniem, że w przypadku wystąpienia nieprawidłowości zobowiązuje się do naniesienia poprawek lub wyjaśnień prawnych. f) Wykonawca na własny koszt zamawia mapy do celów planistycznych do każdego z miejscowych planów i zmian studium..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.40.00.00 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie obowiązuje

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustala warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej 1 usługę w zakresie sporządzania projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego o wartości jednostkowej równej lub większej od 90 000 zł brutto oraz w zakresie sporządzania studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego o wartości jednostkowej równej lub większej od 20 000 zł brutto Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów, jakie Wykonawca załączy do oferty metodą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustala warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca będzie dysponował przy realizacji zamówienia : min 3 osobami do wykonania zamówienia posiadającymi odpowiedni uprawnienia urbanistyczne w tym jedną osobę posiadającą minimum 3 letnie doświadczenie w planowaniu przestrzennym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów, jakie Wykonawca załączy do oferty metodą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustala warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności : 1) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści ofert w zakresie zmian terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji umowy przez Wykonawce, w szczególności: opóźnień prac MKAU, uzyskania uzgodnień, oraz pojawienia się uwag w fazie wyłożenia projektu do publicznego wglądu jak również w razie zmiany przepisów prawa. 2) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku co do treści oferty w zakresie zmiany ceny brutto: w przypadku zmiany stawki podatku VAT dla usług objętych przedmiotem zamówienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy strony dokonują odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego. Dotyczy to tej części wynagrodzenia za dzieło, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano. 3) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści ofert w zakresie zmiany kluczowego personelu Wykonawcy wskazanego w ofercie do realizacji przedmiotu umowy w przypadku : a) śmierci, choroby, rezygnacji, zwolnienia pracownika lub innych zdarzeń losowych b) zastrzeżeń jednej ze stron co do kompetencji osób wykonujących przedmiot umowy. 4) W przypadku zmiany osoby wskazanej w ofercie jako osoby pozostającej w dyspozycji Wykonawcy do realizacji przedmiotu umowy Wykonawca ma obowiązek zastąpić tą osobę osoba posiadająca nie mniejsze kwalifikacje. 5) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zmiany zakresu przedmiotu umowy w przypadku zmiany przepisów prawa regulujących wykonanie niniejszej umowy a w szczególności : ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko lub innych mających wpływ poprawne wykonanie przedmiotu umowy. 3. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), zmiany danych teleadresowych, udzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.malbork.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Plac Słowiański 5 82-200 Malbork pokój 208 Pan Arkadiusz Skorek.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta, Plac Słowiański 5, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, Polska, sekretariat pokój nr 115.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.