eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leszno › DOSTAWA CYFROWEGO PROJEKTORA KINOWEGO DO CENTRUM KULTURY I SZTUKI W LESZNIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-29

Leszno: DOSTAWA CYFROWEGO PROJEKTORA KINOWEGO DO CENTRUM KULTURY I SZTUKI W LESZNIE
Numer ogłoszenia: 375159 - 2010; data zamieszczenia: 29.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Kultury i Sztuki w Lesznie , ul. Narutowicza 69, 64-100 Leszno, woj. wielkopolskie, tel. 065 5299270, faks 065 5299021.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckisleszno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA CYFROWEGO PROJEKTORA KINOWEGO DO CENTRUM KULTURY I SZTUKI W LESZNIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz zamawianego sprzętu wraz z opisem technicznym Załącznik nr 6 do SIWZ poz. ilość 1 1 Projektor filmowy cyfrowy, drugiej generacji, spełniający normy wyznaczone dla zawodowego kina cyfrowego przez standard hollywoodzki DCI, oraz wymogi bezpieczeństwa marteriału cyfrowego (CineLink II), projektor o mocy świetlnej odpowiedniej dla projekcji trójwymiarowej na ekranie o szerokości do 12 metrów (z możliwością stosowania lamp w zakresie mocy: 1200- 4000W - konieczne powiększenie ekranu po rozbudowie sali kina !), pracujący w technologii 2K DLP, rozdzielczość: 2048 x 1080 pixels, kontrast >2000:1, zmotoryzowany uchwyt obiektywu, mechanizm HDCP kontroli przesyłanego sygnału cyfrowego, preferowane rozwiązania: - hermertyczny, chłodzony cieczą układ optycznych modułów DLP; - podwójny zasilacz lampy ksenonowej z kontynuacją pracy w trybie awarii jednego z nich; - konstrukcja modułowa ułatwiająca serwis, w tym modułowa konstrukcja latarni umożliwiająca szybką wymianę lampy ksenonowej pomiędzy trybem 2D 3D; - zintegrowany układ projekcji 3D, preferowany system pasywny Dolby ze względu na brak koniecznośći wymiany baterii w okularach; - dedykowany sterujący panel dotykowy; np. model Barco DP2K-20Club odpowiednik; 2 1 obiektyw zmotoryzowany odpowiedni dla warunków projekcji z kabiny kina CKiS w Lesznie; 3 1 lampa ksenonowa do projektora cyfrowego o mocy 2000W (aktualnie ekran ma szerokość 5m); 4 1 procesor wizyjny-switcher skaler dla obsługi sygnałów wizyjnych z innych źródeł: komputer, DVD, beta, satelita itp), np. model Barco ACS-2048, lub odpowiednik; 5 1 rack 19 stolik uniwersalny pod projektor, serwer i skaler; 6 1 dedykowany netbook z oprogramowaniem do kontroli i obsługi projektora lub panel sterujący projektora PC Touch Panel; 7 1 serwer kinowy spełniający normy wyznaczone dla zawodowego kina cyfrowego przez standard hollywoodzki DCI, oraz wymogi bezpieczeństwa marteriału cyfrowego (CineLink II),:wymagania:- odtwarzanie obrazów: 24, 25, 30, 48, 50 oraz 60 kl sek;- odtwarzanie formatów: JPEG 2000 (2K oraz 4K), MPEG 2 ( 1080p, 720p)- pełna diagnostyka zdalna (przez internet)- możliwość zdalnego poprzez internet upgreadu softwaru- pamięć dyskowa o pojemności minimum 2TB (3 x 1TB) możliwość upgrade u bez konieczności wymiany sterownika;- minimum 3-letnia gwarancja producenta;- klawiatura i monitor dedykowane do obsługi serwera;np. model DOREMI DCP2K4-3*1TB lub odpowiednik; 8 200 okulary do systemu 3D, preferowane okulary pasywne, bez zasilania i nie wymagające wymiany ekranu, np. Okulary systemu Dolby; 9 1 montaż ww urzadzeń, uruchomienie i zestrojenie systemu projekcji cyfrowej 3D, szkolenie kinooperatorów w zakresie obsługi i podstawowej diagnostyki;.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.20.00 - Projektory filmowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedną dostawę cyfrowego projektora kinowego o wartości nie mniejszej niż 350 000 zł brutto.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1) wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ) oraz wypełniony wykaz oferowanego sprzętu (załącznik nr 2 do SIWZ);

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

5) Inne dokumenty : 1. oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze szczegółowymi warunkami przetargu zawartymi w SIWZ oraz wzorem umowy i że akceptuję je bez zastrzeżeń (załącznik nr 4 do SIWZ), 2. oświadczenie, że Wykonawca uważa się za związanego z ofertą do terminu ważności oferty wskazanego w SIWZ i zobowiązuję się w przypadku wyboru oferty zawrzeć umowę (załącznik nr 4 do SIWZ), 3. oświadczenie, że Wykonawca posiada wszystkie informacje niezbędne do przygotowania oferty i znane są mu warunki udzielenia zamówienia (załącznik nr 4 do SIWZ), 4. oświadczenie, że Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji na dostarczony sprzęt na okres wskazany w załączniku nr 5 do SIWZ (załącznik nr 4 do SIWZ), 5. oświadczenie o realizacji zamówienia siłami własnymi albo wspólnie z innymi podmiotami w formie konsorcjum lub z udziałem podwykonawców. W przypadku realizacji zamówienia w formie konsorcjum lub z udziałem podwykonawców wówczas do oferty należy dołączyć dokumenty, o których mowa w rozdz. 11 pkt. 2 i 3 odpowiednio do złożonego oświadczenia, 6. jeżeli Wykonawca będzie polegać na potencjale innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków wówczas Wykonawca zobowiązany jest do udowodnienia iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia poprzez złożenie pisemnego zobowiązania podmiotów udostępniających swoje zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji tych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy chyba, że będą to zmiany wynikające z następujących przesłanek: a. z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron; b. wprowadzenie lub zmiana podwykonawcy; c. przekształcenie którejkolwiek ze stron umowy; d. dostosowanie umowy do zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, nie dotyczy wzrostu stawki VAT (wzrost stawki VAT, nie wpływa na wysokość wynagrodzenia - koszty związane ze wzrostem stawki obciążają sprzedawcę), e. zajdą inne okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ckisleszno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Kultury i Sztuki w Lesznie ul. Narutowicza 69 64-100 Leszno.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.01.2011 godzina 16:00, miejsce: Centrum Kultury i Sztuki w Lesznie ul. Narutowicza 69 64-100 Leszno pok. 111.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.