Ogłoszenie z dnia 2009-10-23
Bełchatów: Obsługa w zakresie załadunku i przemieszczania odpadów w Bełchatowie, ul. Przemysłowa/2009
Numer ogłoszenia: 371844 - 2009; data zamieszczenia: 23.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: EKO-REGION Sp. z o.o. Bełchatów , ul. Bawełniana 18, 97-400 Bełchatów, woj. łódzkie, tel. 044 6330815, 6330819, faks 044 6330819.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.eko-region.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa w zakresie załadunku i przemieszczania odpadów w Bełchatowie, ul. Przemysłowa/2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Wykonanie na sprzęcie i na terenie Zamawiającego obsługi załadunku odpadów. Zakres obowiązków obejmuje: a) załadunek odpadów na samochody, kontenery, wywrotki, urządzenia itp. - ładowarką Ł - 34 i koparko-ładowarkę KOMATSU b) utrzymanie czystości i porządku na terenie wykonywanych prac oraz w bezpośrednim otoczeniu c) przemieszczanie odpadów (podgarnianie) np.: tworzywa sztuczne, makulatura, szkło, żużle, złom, WG, balastu posortowniczego itp., Ł-34 i koparko-ładowarkę KOMATSU, d) mieszanie i podgarnianie stałego paliwa wtórnego w wiacie czasowego magazynowania -koparko-ładowarka KOMATSU e) klasyfikowanie odpadów do załadunku w celu wytwarzania paliw alternatywnych - ze względu na ich rodzaj w oparciu o Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 w sprawie katalogu odpadów oraz decyzję na wytwarzanie odpadów wydaną przez Starostę Bełchatowskiego z dnia 19.10.2009r. Szacunkowe ilości odpadów i paliwa przewidziana do załadunku w okresie trwania umowy wynosi: a) zmieszane odpady komunalne i WG~30.000 Mg/rok b) gotowe paliwo 8.000 Mg c) odpady przemysłowe, selektywne (złom, Al., szkło, opony)~7.800Mg Razem~45.800Mg d) przemieszczanie odpadów ~4.000 Mg Szacunkowa ilość godzin ładowarki Ł-34 i ładowarko -koparki KOMATSU a) praca ładowarki Ł-34 powinna odbywać się: -od godz:600÷1600 w dni robocze -od 700÷1500 w soboty Przewidywane ilości dni roboczych w m-cu: 22 dni + 2 soboty b) praca koparko - ładowarki KOMATSU powinna odbywać się: - od godz. 600÷2200 w dni robocze od poniedziałku do piątku Przewidywane ilości dni roboczych w m-cu: 22 dni II.TERMIN WYKONANIA - Od chwili podpisania umowy przez okres 12 miesięcy, III. MIEJSCE WYKONANIA PRZEDMIOTU OFERTY: Bełchatów: ul. Przemysłowa - zaplecze techniczne Spółki IV. KOSZTY: 1. Dzierżawa ładowarki Ł-34 na kwotę 800,00 zł netto/miesiąc. 2. Dzierżawa koparko-ładowarki KOMATSU na kwotę 600,00 zł netto/miesiąc. 3. Wykonawca poniesie również koszty związane z naprawami bieżącymi i innymi opłatami wymaganymi prawem 4. Wykonawca umowy poniesie koszty związane z tankowaniem sprzętu. Zamawiający przyjął następujące normy zużycia oleju napędowego: - ładowarka Ł-34 15 litrów oleju napędowego trakcie jednej godziny pracy, - koparko- ładowarka KOMATSU 10,5 litrów oleju napędowego w trakcie jednej godziny pracy V. SPRZĘT: Zamawiający odda w dzierżawę Wykonawcy Ładowarkę Ł-34 i ładowarko - koparkę KOMATSU do realizacji przedmiotu zamówienia. VI. OFERTY POWINNY ZAWIERAĆ CENY NETTO, PODATEK VAT I CENY BRUTTO VII. ZAMAWIAJĄCY ZASTRZEGA, że w przypadku nie wywiązania się Wykonawcy na bieżąco z prac będących przedmiotem zamówienia ma on prawo obciążyć Wykonawcę usług kosztami związanymi z utratą korzyści przez Zamawiającego i wynająć inny sprzęt, którym wykonane zostaną prace, a kosztami wynajmu obciąży Wykonawcę. VIII. O WYBORZE DECYDOWAĆ BĘDZIE: 100% cena ofertowa. Cena winna być wyliczona zgodnie z punktem 17 SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.33.00 - 90.12.33.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 7 800,00 PLN. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadia wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy EKO-REGION w Bełchatowie nr 24 8965 0008 2001 0006 4288 0001; Bank Spółdzielczy w Bełchatowie. 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą; b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; c) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 6. Z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy, Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; b) który został wykluczony z postępowania; c) którego oferta została odrzucona. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust 2 pkt 2 i 3, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11. Nie wniesienie wadium lub wniesienie wadium po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Przystępując do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne każdy z Wykonawców musi spełniać warunki określone w artykule 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, potwierdzając to poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3 do specyfikacji). Zamawiający wykluczy z postępowania tych uczestników, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oferty Wykonawców, którzy nie zostali wykluczeni będą oceniane zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych i warunkami określonymi w Specyfikacji. Oferty, których treść nie jest zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych lub Specyfikacją zostaną odrzucone zgodnie z art. 89 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający unieważni postępowanie o zamówienie publiczne, jeżeli zajdą okoliczności, o których mowa w art. 93 ustawy Prawo zamówień publicznych..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty, informacje i materiały, wg kolejności jak niżej: A. Wypełniony formularz oferty (stanowiący załącznik nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). B. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokumenty muszą zawierać potwierdzenie, iż podmiot jest uprawniony do prowadzenia działalności w zakresie gospodarowania odpadami, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. C. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (dotyczy w szczególności umowy spółki cywilnej, umowy konsorcjum itp.). D. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia (operatorzy sprzętów), jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. E. Oświadczenie Wykonawcy, iż posiada: - wiedzę i doświadczenie w zakresie obsługi ładowarki oraz ładowarko - koparki podczas pracy z odpadami ze szczególnym uwzględnieniem prac związanych z załadunkiem odpadów, rozplantowaniem odpadów, podgarnianiem, przemieszczaniem odpadów itp., oraz przedstawi referencje potwierdzające prace na tych urządzeniach - wiedzę i doświadczenie w zakresie gospodarki odpadami z uwzględnieniem prawidłowej klasyfikacji odpadów oraz referencje potwierdzające to doświadczenie. F. Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, G. Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. H. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w której wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, I. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadający swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, Day wykonania, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie ( min. 1 referencja na wartość minimum 250 000, 00 zł). J. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty, dokumentów, oświadczeń i umów. K. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ). L. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ustęp 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ). M. Dokument potwierdzający wniesienie wadium..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.eko-region.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Bawełniana 18, 97-400 Bełchatów, pok. nr 2.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2009 godzina 08:00, miejsce: ul. Bawełniana 18, 97-400 Bełchatów, sekretariat I piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BEŁCHATOWA
- Zakup samochodu ciężarowego wraz z osprzętem na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Bełchatowie
- Zakup i dostawa sprzętu w ramach "Programu OLiOC w 2025 roku na terenie miasta Bełchatowa w zakresie zadań własnych" - sprzęt ratowniczy i zabezpieczenia energetycznego.
- Zagospodarowanie odpadów pochodzących z Miasta Bełchatowa w 2026 r.
- Zakup sieciowej infrastruktury sprzętowej w postaci urządzenia UTM wraz z wdrożeniem oraz trzyletnią licencją
- Dostawa bielizny operacyjnej i wyrobów niejałowych jednorazowego użytku
- Zakup i dostawa sprzętu w ramach "Programu OLiOC w 2025 roku na terenie miasta Bełchatowa w zakresie zadań własnych" - Etap I
więcej: przetargi w Bełchatowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





