eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Limanowa › Zakup defibrylatorów w ramach zarządzania kryzysowego na obszarze Powiatu Limanowskiego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-02-03

Limanowa: Zakup defibrylatorów w ramach zarządzania kryzysowego na obszarze Powiatu Limanowskiego.
Numer ogłoszenia: 37150 - 2014; data zamieszczenia: 03.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 526104 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Limanowej, ul. Józefa Marka 9, 34-600 Limanowa, woj. małopolskie, tel. 18 33 37 800, faks 18 33 37 880.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup defibrylatorów w ramach zarządzania kryzysowego na obszarze Powiatu Limanowskiego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup defibrylatorów - urządzeń oddziałujących na mięsień sercowy prądem stałym o odpowiednio dużej energii - w ramach zarządzania kryzysowego na obszarze Powiatu Limanowskiego w ilości 17 sztuk. Przedmiot zamówienia posiadać będzie następujące cechy: 1) Zautomatyzowany defibrylator zewnętrzny z możliwością pracy w trybie dla dorosłych i dla dzieci (osobne elektrody dedykowane dla dorosłych i osobne pediatryczne dla dzieci od 1 - 8 lat) 2) Użytkownik w czasie korzystania z urządzenia jest prowadzony przez jednoznaczne polecenia głosowe w języku polskim, 3) Wyposażony we wskaźniki dźwiękowe i wizualne informujące o: a) Nieprawidłowym podłączeniu elektrod lub ich braku, b) Wymaganej defibrylacji lub braku wskazań do jej przeprowadzenia, c) Prowadzonej analizie rytmu pracy serca i ewentualnych zakłóceniach, 4) Wyposażone we wskaźniki dźwiękowe i wizualne, widoczne w oświetleniu dziennym, gdy urządzenie jest w torbie informujące o: a) Gotowości urządzenia do pracy, b) Technicznej gotowości urządzenia lub jej braku 5) Wyposażone w dwa przyciski pełniące następujące funkcje: a) Przycisku uruchamiający urządzenie, b) Przycisk wywołujący defibrylację 6) Wymagania dotyczące pracy, rejestrowania i przenoszenia danych: a) Algorytm postępowania zgodny z aktualnymi, obowiązującymi wytycznymi Europejskiej Rady Resuscytacji, b) Możliwość aktualizacji oprogramowania bez konieczności wymiany całego urządzenia, c) Możliwość rejestrowania danych: czas włączenia urządzenia, zalecenie wykonania defibrylacji, informacje o wykonanej defibrylacji, d) Oprogramowanie umożliwiające odczyt danych na komputerze w systemie Windows 7) Wyposażony w minimum 3 pary elektrod samoprzylepnych: dwa komplety dla dorosłych i 1 komplet dla dzieci 8) Wyposażone w baterię o okresie żywotności (trwałości w trybie gotowości) co najmniej 4 lata, 9) Co najmniej 48 miesięcy gwarancji na urządzenie z wyłączeniem elementów eksploatacyjnych. 10) Autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie Polski. Przedmiot zamówienia obejmuje: - dostawę, a w szczególności koszty transportu - transport na koszt i ryzyko dostarczyciela przedmiotu umowy, - montaż, instalację, uruchomienie sprzętu, - przeszkolenie wskazanych pracowników. Oferowany przedmiot zamówienia, będący wyrobem medycznym w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 roku o wyrobach medycznych, winien spełniać wymagania określone w ww ustawie, tj. spełniać tzw. wymagania zasadnicze oraz posiadać wystawioną dla niej deklarację zgodności. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania techniczne określone w SIWZ, a ponadto musi być kompletny (tzn. z wyposażeniem umożliwiającym jej uruchomienie i prawidłową eksploatację niezwłocznie po oddaniu do użytku), pełnowartościowy, nowy (tj. wyprodukowany nie wcześniej niż w roku 2013) i nieużywany...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.21.00 - Defibrylatory .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEDLINE SP. z o.o., ul. Fabryczna 17, 65-410 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 79105,69 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 67014,00

  • Oferta z najniższą ceną: 67014,00 / Oferta z najwyższą ceną: 91758,69

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.