Ogłoszenie z dnia 2025-07-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00273364/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-11
- 2025/BZP 00287109/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-20
- 2025/BZP 00297425/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej nr 111676R (ul. Miodowa) wraz z przebudową mostu na przepust (dz. nr 2217) w m. Pruchnik
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pruchnik
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900424
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Pruchnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-560
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: 166236113
1.5.8.) Numer faksu: 166236125
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@gminapruchnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruchnik.bip.info.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminapruchnik.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi gminnej nr 111676R (ul. Miodowa) wraz z przebudową mostu na przepust (dz. nr 2217) w m. Pruchnik2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-16022071-1220-4c2d-81d6-3edafa254f04
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00351658
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00011757/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Przebudowa drogi gminnej nr 111676R (ul. Miodowa) wraz z przebudową mostu na przepust (dz. nr 2217) w m. Pruchnik
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00273364
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZ 271/8/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3165792,61 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa drogi gminnej nr 111676R (ul. Miodowa) wraz z przebudową mostu na przepust (dz. nr 2217) w m. Pruchnik”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót został określony w załączniku nr 8 do SWZ tj. dokumentacja techniczna oraz w przedmiarze robót/ kosztorys ofertowy w Excelu do WYCENY stanowiący załącznik nr 7 do SWZ (4 Arkusze), który Wykonawca winien wycenić i dołączyć do oferty. Wykonawca odpowiedzialny jest za wykonanie robót zgodnie z dokumentacją techniczną, poleceniami nadzoru inwestorskiego z zachowaniem zasad wiedzy technicznej, obowiązującymi w tym zakresie normami, przepisami, zezwoleniami, warunkami technicznymi. Wykonawca przed przystąpieniem do prac związanych z przełożeniem danej sieci i/lub zabezpieczeniem itp. winien wystąpić do danego Gestora sieci z wnioskiem i/lub zawiadomieniem o co najmniej rozpoczęciu robót, o nadzór właścicielski jeśli dotyczy itp.. Koszty i/lub opłaty związane z zaleceniami/wskazaniami wynikającymi z warunków technicznych, uzgodnień, opracowanie czasowej-zatwierdzonej organizacji ruchu i stałej-zatwierdzonej organizacji ruchu ponosi Wykonawca, który winien je skalkulować w kosztorysie ofertowym, jak określił to Zamawiający w rozdziale XIV SWZ. Ponadto Zamawiający zaleca, aby na czas realizacji zamówienia Wykonawca ustanowił kierownika budowy w specjalności drogowej i zapewnił kierowników robót w branży sanitarnej i elektrycznej, o czym mowa w paragrafie 11 załącznika nr 2 do SWZ. Informacje w zakresie rozwiązań równoważnych zawarto między innymi w SWZ w Rozdziale III.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
34922100-7 - Oznakowanie drogowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W w/w postępowaniu w SWZ w Rozdziale III. Opis przedmiotu Zamówienia, Zamawiający wskazał m.in.: „…Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót został określony w załączniku nr 8 do SWZ tj. dokumentacja techniczna oraz w przedmiarze robót/ kosztorys ofertowy w Excelu do WYCENY stanowiący załącznik nr 7 do SWZ (4 Arkusze), który Wykonawca winien wycenić i dołączyć do oferty…”. Po otwarciu ofert, w trakcie badania i oceny ośmiu złożonych ofert Zamawiający zauważył rozbieżność pomiędzy obmiarem wskazanym w załączniku nr 7 do SWZ kosztorys ofertowy do wyceny – branża sanitarna- element 2. Przebudowa sieci gazowych s/c a projektem wykonawczym branży sanitarnej stanowiącej załącznik nr 8 do SWZ – dokumentacja projektowa. … W ocenie Zamawiającego skorzystanie z instytucji wezwania Wykonawcy/Wykonawców do wyjaśnień treści złożonej oferty w w/w elemencie jest bezzasadne, ponieważ przyjmując doktrynę o nadrzędności dokumentacji projektowej nad przedmiarem nie ma do tego podstaw. …. Z kolei dokonanie poprawy innej omyłki doprowadziłoby do sytuacji, w której zmiana w ofercie/ofertach spowodowałaby wytworzenie zupełnie odmiennego, nowego oświadczenia woli Wykonawcy/Wykonawców, co w ocenie Zamawiającego prowadziłoby do naruszenia zakazu prowadzenia negocjacji z Wykonawcą/ Wykonawcami w zakresie przedłożonej/ych oferty/ ofert. Zamawiający nie posiada nieograniczonej swobody w ustaleniu zakresu dokonywanej poprawy a w szczególności dokonywania samodzielnego wyliczania poszczególnych wartości wycenionych przez Wykonawcę/ Wykonawców pozycji, co do której stwierdzono istotną rozbieżność, nieścisłość. … W związku z powyższym Zamawiający skonstatował, że rozbieżności występujące w dokumentach postępowania uniemożliwiają porównanie ofert i mogłyby stanowić przesłankę unieważnienia umowy na podstawie art. 457 ust. 1 pkt 1 Pzp, ponieważ jest takim naruszeniem przepisów, które ma znaczenie dla sporządzenia ofert.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont elementów zewnętrznych budynku nr 2 wraz z izolacją ścian hali sportowej w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiellończyka 2 w Grudziądzu - sprawa numer 62/2025
- Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach nr 53 i 54 w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie gm. Dragacz - sprawa nr 61/2025
- NAPRAWA I KONSERWACJA DACHÓW, WRAZ Z CZĘŚCIOWĄ TERMOMODERNIZACJĄ DACHU BUDYNKU SZKOŁY
- Przebudowa budynku remizy OSP wraz z rozbudową na potrzeby żłobka i Centrum Usług Społecznych
- BUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW WRAZ Z INSTALACJAMI WEWNĘTRZNYMI I ZEWNĘTRZNYMI W MAJDANIE KRÓLEWSKIM
- Modernizacja systemów zabezpieczeń w Muzeum Sztuki w Łodzi (MS1)
więcej: Oznakowanie drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.