To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-09-27
Kraków: Przeprowadzenie kursu z zakresu księgowości, obsługi programów użytkowych oraz prowadzenia biura z elementami administracji
Numer ogłoszenia: 368418 - 2012; data zamieszczenia: 27.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 202463 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6165420, 6165424, faks 012 6165428.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kursu z zakresu księgowości, obsługi programów użytkowych oraz prowadzenia biura z elementami administracji.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu z zakresu księgowości, obsługi programów użytkowych oraz prowadzenia biura z elementami administracji dla 1 beneficjentki projektu Pora na aktywność, zgodnie z poniższymi wytycznymi: 1. Szkolenie zostanie przeprowadzone w terminie od dnia 28.09.2012 r. do 18.11.2012 r. 2. Szczegółowy harmonogram zajęć Wykonawca prześle w ciągu 1 dnia roboczego od daty udzielenia zamówienia na adres e-mail: sp@mops.krakow.pl. 3. Kurs odbędzie się w lokalu zapewnionym przez Wykonawcę na terenie Krakowa. 4. Wykonawca zobowiązany jest: 1) wykonać usługę będąca przedmiotem zamówienia zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy, obowiązującym prawem i postanowieniami niniejszego zaproszenia przy dołożeniu należytej staranności, 2) zapewnić odpowiednie warunki lokalowe do przeprowadzenia kursu, sprawny i przygotowany do prowadzenia kursu sprzęt, oraz wszystkie konieczne i zalecane materiały szkoleniowe (podręczniki, skrypty i inne materiały) 3) wydać beneficjentce materiały szkoleniowe oraz zaświadczenie potwierdzające ukończenie kursu, sporządzone wg wzoru określonego w § 6 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. 2006 nr 31 poz. 216), 4) przeprowadzić zajęcia przez wykładowców posiadających zasób wiedzy, doświadczenie zawodowe i przygotowanie dydaktyczne zapewniające właściwą realizację kursu, 5) wszystkie dokumenty, a także miejsce realizacji usługi, opatrzyć logotypami Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz opatrzone informacją, że projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, zgodnie z wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji; http://www.efs.gov.pl/zpfe/strony/dokumenty.aspx 6) poinformować beneficjentkę oraz Zamawiającego - przed rozpoczęciem zajęć o wymogach niezbędnych do pozytywnego zakończenia kursu, 7) poinformować Zamawiającego o każdej nieobecności beneficjentki na kursie, drogą mailową na adres sp@mops.krakow.pl w terminie najpóźniej do następnego dnia roboczego. W przypadku nie dopełnienia obowiązku poinformowania o nieobecności beneficjentki na zajęciach, Wykonawca przeprowadzi dodatkowe zajęcia wyrównujące, w wymiarze odpowiadającym ilości godzin nieobecności, 8) realizować zamówienie zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych, przepisów BHP i ppoż. 9) dostarczyć Zamawiającemu kopię zaświadczenia o ukończeniu kursu oraz dziennik zajęć wraz ze szczegółowym programem. 5. Beneficjentka może brać udział w kursie wraz z innymi klientami Wykonawcy. Zamawiający nie wymaga organizowania trybu indywidualnego zajęć.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - projekt Pora na aktywność.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CONSULTING AND TRAINING INSTITUTE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CONSULTING AND TRAINING INSTITUTE SP. Z O.O.
- Consulting and Training Institute Sp. z o.o., ul. Wrocławska 8a, 30-006 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1300,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1299,84
Oferta z najniższą ceną: 1299,84 / Oferta z najwyższą ceną: 1299,84
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający może wszcząć postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki w szczególności jeżeli zastosowanie innego trybu mogłoby skutkować naruszeniem zasad celowego, oszczędnego i efektywnego dokonywania wydatków. Przy niskiej wartości szacunkowej zamówienia koszt prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie konkurencyjnym w stosunku do ewentualnych oszczędności powstałych po przeprowadzeniu zamówienia w takim trybie jest niewspółmiernie wysoki. Ponadto organizowanie zamówienia publicznego w trybie konkurencyjnym jest niecelowe ze względu na brak zainteresowania wykonawców składaniem ofert na przeprowadzenie kursu tylko dla jednej osoby. Przeprowadzono rozeznanie rynku w innych firmach prowadzących kursy o podobnej temetyce. Koszt jednego godziny dydaktycznej zajęć oscyluje ok. 12 - 13 złotych. Koszt jednej godziny zajęć u wybranego wykonawcy wynosi 6,77 złotych
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Zakup i dostawa akcesoriów medycznych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Zakup zamrażarek niskotemperaturowych w ramach projektu pn. "Stworzenie Jagiellońskiego Centrum Wsparcia Badań Klinicznych"
- dostawa miernika przewodnictwa cieplnego, dyfuzyjności cieplnej i pojemności cieplnej dla WIMiIP AGH-KC-DE-zp.272-483/25
- Remont instalacji wentylacji w budynku domu studenckiego DS9 "Omega" przy ul. Budryka 9 w Krakowie - KC-DE-zp.272-552/25
- Dostawa i montaż profesjonalnej amortyzującej podłogi oraz wykładziny do baletu dla Opery Krakowskiej w Krakowie
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Centrum Kultury Podgórza w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja usług szkoleniowych (2) w ramach projektu "Rozwój kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Technicznych w Janowie Lubelskim"
- Realizacja szkoleń specjalistycznych podnoszących kwalifikacje uczniów i nauczycieli objętych wsparciem w projekcie Powiat Świdnicki - kształcenie zawodowe na miarę XXI wieku. Edycja 2
- Szkolenia, wyjazd studyjny i ekspertyzy w zakresie priorytetyzacji LPW w woj. łódzkim na potrzeby zintegrowanego systemu działań dla zwiększenia retencji wody na terenach LPW w ujęciu zlewniowym
- Organizacja i realizacja studiów podyplomowych dla nauczycieli wychowania przedszkolnego
- Przeprowadzenie zajęć w ramach realizacji zadania "Zapewnienie funkcjonowania Klubu Senior+"
- Usługa organizacji i realizacji szkolenia doskonalącego w formie stacjonarnej pn. "Kurs mediatora szkolnego/oświatowego" dla kadry pedagogicznej szkół podstawowych gminy Wrocław
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.