To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-02-24
Kraków: Konserwacja i rozbudowa systemu informatycznego służącego do obsługi zamówień centralnych realizowanych przez Sąd Apelacyjny w Krakowie na potrzeby jednostek administracyjnych podległych i nadzorowanych przez Ministerstwo Sprawiedliwości wraz z przygotowywaniem raportów z danych zgromadzonych w systemie
Numer ogłoszenia: 36797 - 2014; data zamieszczenia: 24.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 19075 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Apelacyjny w Krakowie, ul. Przy Rondzie 3, 31-547 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 41 75 423, faks 12 41 75 426.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i rozbudowa systemu informatycznego służącego do obsługi zamówień centralnych realizowanych przez Sąd Apelacyjny w Krakowie na potrzeby jednostek administracyjnych podległych i nadzorowanych przez Ministerstwo Sprawiedliwości wraz z przygotowywaniem raportów z danych zgromadzonych w systemie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Analiza potrzeb klienta i opracowywanie na ich podstawie koncepcji rozwiązań softwareowych. 2.Projektowanie i implementacja obsługi nowych funkcjonalności w systemie, zgodnie z ustalanymi wspólnie z klientem priorytetami. 3.Rozbudowanie systemu o moduły zapewniające kompleksowe zarządzanie procesami logistycznymi, w szczególności zbieranie zamówień, realizację dostaw, obsługę reklamacji i zwrotów oraz kontrolę stanów magazynowych. 4.Wdrażanie przygotowanych rozwiązań na serwery klienta. 5.Wsparcie użytkowników w zakresie pomocy i rozwiązywania zgłaszanych awarii systemu informatycznego. 6.Obsługę katalogu artykułów. 7.Opiekę nad serwerami (monitorowanie stanu, usuwanie ewentualnych awarii, nadzór kopii zapasowych). 8.Natychmiastową pomoc merytoryczną w zakresie obsługi administracyjnej serwisu z czasem reakcji zespołu u klienta (analityk + administrator + projektant) do max. 60 min w siedzibie zamawiającego, ul. Przy Rondzie 3, Kraków. 9.Szkolenia z zakresu działania i obsługi systemu przygotowujące do pracy z systemem. 10.Stała asysta technika analitycznego w siedzibie Zamawiającego na wniosek Zamawiającego złożony nie później niż 24 godziny (1 dzień roboczy) przed rozpoczęciem pracy technika. 11.Zamawiający przewiduje rozliczenie godzinowe za świadczone usługi zakładając, że maksymalna ilość godzin niezbędnych do wykonania zamówienia nie przekroczy 5500 godzin.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- LOYCON systems Sp. z o.o., ul. Miodowa 33/3, 31-052 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 402439,02 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 493845,00
Oferta z najniższą ceną: 493845,00 / Oferta z najwyższą ceną: 493845,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Zakup i dostawa serwera wraz z oprogramowaniem, akcesoriów sieciowych, urządzeń sieciowych, zasilaczy UPS oraz urządzeń peryferyjnych.
- Dostawa termosów do transportu żywności i napojów - typu gastronomicznego
- usługa transportowa w zakresie wynajmu autokaru wraz z kierowcą, dla potrzeb realizacji zajęć terenowych w roku akademickim 2025/ 2026 (stypendyści Centrum AGH UNESCO) - KC-DE-zp.272-551/25
- Świadczenie dostępu do usług sportowo-rekreacyjnych, świadczonych w obiektach podmiotów trzecich dla pracowników UEK, ich dzieci oraz osób towarzyszących.
- Usługi dozoru i ochrony osób, obiektów oraz mienia Akademii Sztuk Pięknych w budynkach Domu Pracy Twórczej i Domu Plenerowym Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie położonych w Zakopanem
- "Wyposażenie w systemy wentylacji mechanicznej z chłodzeniem czterech sal gimnastycznych w budynku KSOS przy al. Powstania Warszawskiego 6 w Krakowie"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostęp do aktualizacji i serwis techniczny programu informatycznego HIS Eskulap NT, Eskulap NG oraz PORTAL PACJENTA; EUSŁUGI w okresie 12 miesięcy.
- Zapewnienie i świadczenie wsparcia technicznego dla eksploatowanego modułu miękkiego HR systemu ERP (SABA).
- Zakup licencji bezterminowej, niewyłącznej, wspomagającej realizację treści programowych, polegającej na zapewnieniu dostępu do środowiska wirtualnej rzeczywistości(aplikacji VR) dla KANS w Jel. Górze
- Dostawa i wdrożenie symulatora VR odczuć osoby ze szczególnymi potrzebami dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II.
- Przygotowanie, wykonanie i wdrożenie Aplikacji internetowej do obsługi dwóch narzędzi diagnostycznych: dla przedsiębiorców i dla mieszkańców
- Świadczenie usług eksperckich w charakterze Inżyniera Projektu pn."Modyfikacja architektury Systemu Informacji Przestrzennej Powiatu Wrocławskiego wroSIP"
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.