eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kostrzyn › BIEŻĄCA OBSŁUGA GMINY KOSTRZYN W ZAKRESIE WYWOZU ODPADÓW KOMUNALNYCH ZMIESZANYCH I SUROWCÓW WTÓRNYCH GROMADZONYCH NA PARKINGU URZĘDU MIEJSKIEGO W KOSTRZYNIE (ZADANIE 1) ORAZ Z KOSZY ULICZNYCH (ZADANIE 2)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-12-21

Kostrzyn: BIEŻĄCA OBSŁUGA GMINY KOSTRZYN W ZAKRESIE WYWOZU ODPADÓW KOMUNALNYCH ZMIESZANYCH I SUROWCÓW WTÓRNYCH GROMADZONYCH NA PARKINGU URZĘDU MIEJSKIEGO W KOSTRZYNIE (ZADANIE 1) ORAZ Z KOSZY ULICZNYCH (ZADANIE 2)
Numer ogłoszenia: 367797 - 2010; data zamieszczenia: 21.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 336737 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Kostrzyn Urząd Miejski w Kostrzynie, ul. Dworcowa 5, 62-025 Kostrzyn, woj. wielkopolskie, tel. 61 8178565, faks 61 8178191.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BIEŻĄCA OBSŁUGA GMINY KOSTRZYN W ZAKRESIE WYWOZU ODPADÓW KOMUNALNYCH ZMIESZANYCH I SUROWCÓW WTÓRNYCH GROMADZONYCH NA PARKINGU URZĘDU MIEJSKIEGO W KOSTRZYNIE (ZADANIE 1) ORAZ Z KOSZY ULICZNYCH (ZADANIE 2).

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bieżąca obsługa Gminy Kostrzyn w zakresie wywozu odpadów komunalnych stałych i surowców wtórnych (typu makulatura, tworzywa sztuczne, szkło) z pojemników znajdujących się na parkingu Urzędu Miejskiego w Kostrzynie (zadanie 1) oraz z koszy ulicznych (zadanie 2) w 2011 roku. Całość zamówienia została podzielona na dwa niezależne zadania: 1 i 2. Ilościowy zakres usług dla poszczególnych zadań został określony w kosztorysach ofertowych - zał. nr 4.1 i 4.2. W trakcie realizacji zakres ten będzie modyfikowany na bieżąco w miarę potrzeb i rozliczany w oparciu o ofertowe ceny jednostkowe dla poszczególnych rodzajów usług. Ponadto Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości poszczególnych rodzajów usług w ciągu trwania realizacji usług w zależności od potrzeb, których nie można przewidzieć na dzień ogłoszenia przetargu nieograniczonego. Wynagrodzenie płatne będzie wyłącznie za wykonany zakres usług, wskazany przez Zamawiającego, przy uwzględnieniu ofertowych cen jednostkowych określonych przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: wywóz odpadów komunalnych zmieszanych oraz surowców wtórnych z miejsca gromadzenia tych odpadów zlokalizowanego na parkingu Urzędu Miejskiego w Kostrzynie przy ulicy Dworcowej 5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych - Artur ZYS, ul. Warszawska 2, 62-020 Swarzędz, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 130237,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15408,00

  • Oferta z najniższą ceną: 15408,00 / Oferta z najwyższą ceną: 93197,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: wywóz śmieci z koszy ulicznych, znajdujących się na ulicach i na przystankach autobusowych oraz na placach zabaw i rekreacyjnych, a także odbiór worków ze śmieciami oraz wywóz śmieci z kontenerów o pojemności 1100 l, znajdujących się na terenie miasta i gminy Kostrzyn

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SKIP - Alicja Żwawiak, ul. Łozowa 92 B/10, 61-443 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 107542,16 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 74477,14

  • Oferta z najniższą ceną: 74477,14 / Oferta z najwyższą ceną: 74533,63

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.