eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rawa MazowieckaDostawa sprzętu - wyposażenia pracowni warsztatów szkolnych do kształcenia w zawodzie technik pojazdów samochodowych - realizacja projektu pn. "Więcej umiejętności - więcej możliwości"



Ogłoszenie z dnia 2025-11-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu – wyposażenia pracowni warsztatów szkolnych do kształcenia w zawodzie technik pojazdów samochodowych – realizacja projektu pn. „Więcej umiejętności – więcej możliwości”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół-Centrum Edukacji Zawodowej i Ustawicznej im.Mikołaja Kopernika w Rawie Mazowieckiej

1.3.) Oddział zamawiającego: Zamawiający publiczny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000188096

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zwolińskiego 46

1.5.2.) Miejscowość: Rawa Mazowiecka

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@rawa-kopernik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gorka.rawa-kopernik.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d6de7f08-0584-4c17-a2e4-2cf14cc415de

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu – wyposażenia pracowni warsztatów szkolnych do kształcenia w zawodzie technik pojazdów samochodowych – realizacja projektu pn. „Więcej umiejętności – więcej możliwości”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d6de7f08-0584-4c17-a2e4-2cf14cc415de

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00512489

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00097690/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa i montaż nowego specjalistycznego wyposażenia do spawania i obsługi pojazdów samochodowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Więcej umiejętności – więcej możliwości” nr FELD.08.08-IZ.00-0049/24

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00428836

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZS-CEZiU-WU-4/9/5224/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 167621,74 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie dostawy (wraz z montażem i szkoleniem stanowiskowym dla personelu Zamawiającego) sprzętu i urządzeń na potrzeby wyposażenia warsztatów szkolnych do kształcenia w zawodzie technik pojazdów samochodowych w ramach Projektu „Więcej umiejętności – więcej możliwości” (dalej Projektu) współfinansowanego ze środków pochodzących z Unii Europejskiej.
2. Opis przedmiotu zamówienia.
2.1. Część 1) Opis przedmiotu zamówienia. Zakres przedmiotowy.

stanowisko dydaktyczne układu napędowego małego miejskiego pojazdu elektrycznego 1 (SZT./KPL./ZESTAW)

2.1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - dostawy.
- opis wymaganych (minimalnych) parametrów urządzeń oraz innych, istotnych cech jakościowych – według załącznika nr 10 do SWZ (opis dla części nr 1).

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

43800000-1 - Urządzenia warsztatowe

4.5.5.) Wartość części: 45000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie dostawy (wraz z montażem i szkoleniem stanowiskowym dla personelu Zamawiającego) sprzętu i urządzeń na potrzeby wyposażenia warsztatów szkolnych do kształcenia w zawodzie technik pojazdów samochodowych w ramach Projektu „Więcej umiejętności – więcej możliwości” (dalej Projektu) współfinansowanego ze środków pochodzących z Unii Europejskiej.
2. Opis przedmiotu zamówienia.
2.2. Część 2) Opis przedmiotu zamówienia. Zakres przedmiotowy.

spawarka laserowa czyszczarka 1 (SZT./KPL./ZESTAW)

2.2.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - dostawy.
- opis wymaganych (minimalnych) parametrów urządzeń oraz innych, istotnych cech jakościowych – według załącznika nr 10 do SWZ (opis dla części nr 2).

4.5.3.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42662000-4 - Sprzęt spawalniczy

4.5.5.) Wartość części: 81180,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie dostawy (wraz z montażem i szkoleniem stanowiskowym dla personelu Zamawiającego) sprzętu i urządzeń na potrzeby wyposażenia warsztatów szkolnych do kształcenia w zawodzie technik pojazdów samochodowych w ramach Projektu „Więcej umiejętności – więcej możliwości” (dalej Projektu) współfinansowanego ze środków pochodzących z Unii Europejskiej.
2. Opis przedmiotu zamówienia.
2.3. Część 3) Opis przedmiotu zamówienia. Zakres przedmiotowy.

1 automatyczna montażownica do de/montażu kół/opon 1 (SZT./KPL./ZESTAW)
2 wyważarka kół laser, sonar, monitor 1 (SZT./KPL./ZESTAW)
3 szlifierka do wierteł spiralnych 1 (SZT./KPL./ZESTAW)
4 decybelomierz LCD z walizką 1 (SZT./KPL./ZESTAW)
5 nagrzewnica do śrub 1 (SZT./KPL./ZESTAW)
6 kobyłki 3t samochodowe podstawki podpory warsztatowe z blokadą (zestaw 2 szt.) 8 (SZT./KPL./ZESTAW)
7 podnośnik niskoprofilowy żaba 4t 1 (SZT./KPL./ZESTAW)
8 podnośnik nożycowy 1 (SZT./KPL./ZESTAW)
9 odkurzacz przemysłowy 1 (SZT./KPL./ZESTAW)
10 myjka profesjonalna 1 (SZT./KPL./ZESTAW)

2.2.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - dostawy.
- opis wymaganych (minimalnych) parametrów urządzeń oraz innych, istotnych cech jakościowych – według załącznika nr 10 do SWZ (opis dla części nr 3).

4.5.3.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42999100-6 - Odkurzacze inne niż używane w gospodarstwie domowym

38434310-2 - Decybelometry

42995000-7 - Różne maszyny czyszczące

42924740-8 - Wysokociśnieniowa aparatura czyszcząca

38300000-8 - Przyrządy do pomiaru

34326200-0 - Podnośniki samochodowe

4.5.5.) Wartość części: 79994,74 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56580,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 255591,54 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56580,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PIOTR SENDYK MASTER BIKE

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9222661623

7.3.3) Ulica: Os. Piastów 65/31

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-625

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56580,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49999,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 235225,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49999,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MK Design & Development Marek Kukiełka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7251316997

7.3.3) Ulica: ul. Przednia 72

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 93-339

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49999,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72250,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 252157,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72250,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTER CARS S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1181452946

7.3.3) Ulica: ul. Powsińska 64

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-903

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72250,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.