Ogłoszenie z dnia 2025-11-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00428836/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu – wyposażenia pracowni warsztatów szkolnych do kształcenia w zawodzie technik pojazdów samochodowych – realizacja projektu pn. „Więcej umiejętności – więcej możliwości”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół-Centrum Edukacji Zawodowej i Ustawicznej im.Mikołaja Kopernika w Rawie Mazowieckiej
1.3.) Oddział zamawiającego: Zamawiający publiczny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000188096
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zwolińskiego 46
1.5.2.) Miejscowość: Rawa Mazowiecka
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@rawa-kopernik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gorka.rawa-kopernik.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d6de7f08-0584-4c17-a2e4-2cf14cc415de1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu – wyposażenia pracowni warsztatów szkolnych do kształcenia w zawodzie technik pojazdów samochodowych – realizacja projektu pn. „Więcej umiejętności – więcej możliwości”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d6de7f08-0584-4c17-a2e4-2cf14cc415de
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00512489
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00097690/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa i montaż nowego specjalistycznego wyposażenia do spawania i obsługi pojazdów samochodowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Więcej umiejętności – więcej możliwości” nr FELD.08.08-IZ.00-0049/242.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00428836
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZS-CEZiU-WU-4/9/5224/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 167621,74 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie dostawy (wraz z montażem i szkoleniem stanowiskowym dla personelu Zamawiającego) sprzętu i urządzeń na potrzeby wyposażenia warsztatów szkolnych do kształcenia w zawodzie technik pojazdów samochodowych w ramach Projektu „Więcej umiejętności – więcej możliwości” (dalej Projektu) współfinansowanego ze środków pochodzących z Unii Europejskiej.2. Opis przedmiotu zamówienia.
2.1. Część 1) Opis przedmiotu zamówienia. Zakres przedmiotowy.
stanowisko dydaktyczne układu napędowego małego miejskiego pojazdu elektrycznego 1 (SZT./KPL./ZESTAW)
2.1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - dostawy.
- opis wymaganych (minimalnych) parametrów urządzeń oraz innych, istotnych cech jakościowych – według załącznika nr 10 do SWZ (opis dla części nr 1).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
4.5.5.) Wartość części: 45000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie dostawy (wraz z montażem i szkoleniem stanowiskowym dla personelu Zamawiającego) sprzętu i urządzeń na potrzeby wyposażenia warsztatów szkolnych do kształcenia w zawodzie technik pojazdów samochodowych w ramach Projektu „Więcej umiejętności – więcej możliwości” (dalej Projektu) współfinansowanego ze środków pochodzących z Unii Europejskiej.2. Opis przedmiotu zamówienia.
2.2. Część 2) Opis przedmiotu zamówienia. Zakres przedmiotowy.
spawarka laserowa czyszczarka 1 (SZT./KPL./ZESTAW)
2.2.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - dostawy.
- opis wymaganych (minimalnych) parametrów urządzeń oraz innych, istotnych cech jakościowych – według załącznika nr 10 do SWZ (opis dla części nr 2).
4.5.3.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42662000-4 - Sprzęt spawalniczy
4.5.5.) Wartość części: 81180,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie dostawy (wraz z montażem i szkoleniem stanowiskowym dla personelu Zamawiającego) sprzętu i urządzeń na potrzeby wyposażenia warsztatów szkolnych do kształcenia w zawodzie technik pojazdów samochodowych w ramach Projektu „Więcej umiejętności – więcej możliwości” (dalej Projektu) współfinansowanego ze środków pochodzących z Unii Europejskiej.2. Opis przedmiotu zamówienia.
2.3. Część 3) Opis przedmiotu zamówienia. Zakres przedmiotowy.
1 automatyczna montażownica do de/montażu kół/opon 1 (SZT./KPL./ZESTAW)
2 wyważarka kół laser, sonar, monitor 1 (SZT./KPL./ZESTAW)
3 szlifierka do wierteł spiralnych 1 (SZT./KPL./ZESTAW)
4 decybelomierz LCD z walizką 1 (SZT./KPL./ZESTAW)
5 nagrzewnica do śrub 1 (SZT./KPL./ZESTAW)
6 kobyłki 3t samochodowe podstawki podpory warsztatowe z blokadą (zestaw 2 szt.) 8 (SZT./KPL./ZESTAW)
7 podnośnik niskoprofilowy żaba 4t 1 (SZT./KPL./ZESTAW)
8 podnośnik nożycowy 1 (SZT./KPL./ZESTAW)
9 odkurzacz przemysłowy 1 (SZT./KPL./ZESTAW)
10 myjka profesjonalna 1 (SZT./KPL./ZESTAW)
2.2.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - dostawy.
- opis wymaganych (minimalnych) parametrów urządzeń oraz innych, istotnych cech jakościowych – według załącznika nr 10 do SWZ (opis dla części nr 3).
4.5.3.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42999100-6 - Odkurzacze inne niż używane w gospodarstwie domowym
38434310-2 - Decybelometry
42995000-7 - Różne maszyny czyszczące
42924740-8 - Wysokociśnieniowa aparatura czyszcząca
38300000-8 - Przyrządy do pomiaru
34326200-0 - Podnośniki samochodowe
4.5.5.) Wartość części: 79994,74 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56580,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 255591,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56580,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PIOTR SENDYK MASTER BIKE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9222661623
7.3.3) Ulica: Os. Piastów 65/31
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-625
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56580,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49999,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 235225,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49999,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MK Design & Development Marek Kukiełka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7251316997
7.3.3) Ulica: ul. Przednia 72
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-339
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MK DESIGN & DEVELOPMENT MAREK KUKIEŁKA
jakie przetargi wygrała firma
MK DESIGN & DEVELOPMENT MAREK KUKIEŁKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49999,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72250,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 252157,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72250,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTER CARS S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1181452946
7.3.3) Ulica: ul. Powsińska 64
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-903
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72250,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z RAWY MAZOWIECKIEJ
- Budowa magazynów nr 6, 9A, 9B i 10A
- Dostawa sprzętu w ramach projektu
- Wykonanie instalacji zasilania szaf technologicznych
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli - realizacja projektu pn. "Aktywna szkoła zawodowa bez barier"
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych w granicach administracyjnych miasta Rawa Mazowiecka
- "Świadczenie usług w zakresie usuwania pojazdów z dróg na terenie powiatu rawskiego w trybie art. 130a oraz prowadzenia parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych"
więcej: przetargi w Rawie Mazowieckiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie szkół w sprzęt TIK i pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć dodatkowych w ramach projektu "Wsparcie na starcie (edycja 3)! wsparcie uczniów/uczennic z 3 szkół podstawowych (...)
- Dostawa nowoczesnych robotów edukacyjnych wspierających naukę programowania, logicznego myślenia i eksperymentowania w ramach zajęć STEAM dla uczniów czterech szkół podstawowych Gminy Janów
- Dostawa wyposażenia laboratorium druku przyrostowego oraz pozostałego wyposażenia laboratorium (zamówienie z podziałem na 7 części)
- "Wrota Sukcesu III - Zadanie IV Doposażenie placówek w nowoczesne pomoce dydaktyczne." - 8 części. (II)
- Sprzedaż i dost sprzętu elektrycz, stołów elektrotech oraz stanow dydaktycz dla ZSP w Ornontowicach, ZSEiU w Łaziskach Górnych oraz ZST w Mikołowie, w ramach projektu "Zawodowy Mikołowski - Eduk Zawod
- zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla szkoły i przedszkola
więcej: Podnośniki samochodowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





