eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łask › Usługi odbioru, wywozu i termicznej utylizacji niebezpiecznych odpadów medycznych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-10-20

Łask: Usługi odbioru, wywozu i termicznej utylizacji niebezpiecznych odpadów medycznych.
Numer ogłoszenia: 365482 - 2009; data zamieszczenia: 20.10.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 254866 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Warszawska 62, 98-100 Łask, woj. łódzkie, tel. 043 675 55 55, faks 0-43 676 11 99.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi odbioru, wywozu i termicznej utylizacji niebezpiecznych odpadów medycznych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonywanie usług odbioru, wywozu i termicznej utylizacji odpadów medycznych (kod CPV 90524000-6 - USŁUGI W ZAKRESIE ODPADÓW MEDYCZNYCH) wytwarzanych w oddziałach szpitalnych SP ZOZ w Łasku, ul. Warszawska 62, 98-100 Łask. 2. Szacunkowa ilość wytwarzanych odpadów przez cały okres na który będzie udzielone zamówienie- 24 miesiące, to: a) odpady o kodzie 180102 - 800 kg, b) odpady o kodzie 180103 - 32800 kg, 3.Wykonawca ponosić będzie odpowiedzialność prawną i materialną za wykonywane usługi. 4. Usługa będzie wykonywana: a) 3 razy w tygodniu - poniedziałek, środę, piątek, przy temperaturze powietrza 9 stopni Celsjusza i niższej. b) codziennie w okresie, gdy temperatura powietrza będzie powyżej 10 stopni Celsjusza. 5. Odbiór odpadów będzie się odbywał z miejsca wskazanego przez Zamawiającego, na terenie szpitala, przy ulicy Warszawskiej 62 w Łasku. 6. Wykonawca odpowiada za terminowe wykonanie usługi, niezależnie od ewentualnych awarii w zakładzie Wykonawcy, czy innych utrudnień. 7. W razie awarii urządzeń lub wystąpienia jakichkolwiek innych przyczyn uniemożliwiających wykonanie usługi w zakładzie Wykonawcy, Wykonawca zabezpieczy wykonanie usługi posiadając drugi obiekt wykonawczy lub umowę z innym wykonawcą posiadającym dopuszczenie do prowadzenie działalności w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem. Przy przekazaniu obowiązków w zakresie objętym przedmiotem zamówienia będzie zachowana ciągłość pracy. 8.Oferowana usługa musi odpowiadać standardom sanitarno-epidemiologicznym, musi być wykonywana z zachowaniem obowiązującego porządku prawnego i przepisów obowiązujących w szczególności: - ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (tj. Dz. U. z 2008 r., Nr 25, poz. 150), - ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2007 r., Nr 39, poz. 251), - ustawy z dnia 28.10.2002 r. o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych (tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 199, poz. 1671), - rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27.09.2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2001, nr 112, poz. 1206), -rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 23.12.2002 r. w sprawie dopuszczalnych sposobów i warunków unieszkodliwiania odpadów medycznych i weterynaryjnych (Dz. U. z 2003, nr 8, poz. 104), - rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 14.02.2006 r. w sprawie wzoru dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2003 r., nr 8, poz. 213). 7. Odpady będą unieszkodliwiane metodą D10, zgodnie z brzmieniem art. 42 ust. 1a ustawy o odpadach. 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 9. Zamawiający nie dopuszcza dzielenia zamówienia na części. 10.Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całości zamówienia. 11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość w uzasadnionych przypadkach, sporadycznie odbiór odpadów na telefoniczne wezwanie zamawiającego. 12. Wywóz odpadów będzie potwierdzany przez kartę przekazania odpadów, podpisaną przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy, opatrzoną datą wykonania usługi wraz z wyszczególnioną ilością odpadów. 13. Wykonawca jest zobowiązany do ważenia odbieranych odpadów na własnej wadze, przy każdym odbiorze odpadów, przy udziale przedstawiciela Zamawiającego. Waga winna posiadać dokument legalizacji przez cały okres trwania umowy. 14. Wykonawca zapewni wykonanie usługi w zakładzie posiadającym aktualne dopuszczenia, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 15. Zgodnie z art. 9 ust. 3-5, usługa unieszkodliwiania odpadów będących przedmiotem niniejszego postępowania winna odbywać się na obszarze tego województwa, na którym zostały wytworzone, w instalacjach spełniających wymagania najlepszej dostępnej techniki lub technologii, o której mowa w art. 143 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska, lub w miejscach najbliżej położonych miejsca ich wytworzenia. 16. Na koniec miesiąca rozliczeniowego Wykonawca wystawi fakturę płatności. Wartość faktury to ilość faktycznie odebranych odpadów, przemnożona przez cenę netto zaoferowaną, za 1 kg odpadów, plus należny podatek VAT. Płatność nastąpi na konto wskazane przez Wykonawcę, w terminie wskazanym przez Wykonawcę, minimalny termin płatności 30 dni od dnia doręczenia faktury. 17. Odpady będą zapakowane i oznakowane przez Zamawiającego we własnym zakresie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.40.00 - Usługi w zakresie odpadów medycznych .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 53760.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.09.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ECO ABC Sp. z o.o., ul. Przemysłowa 7, 97-400 Bełchatów, kraj/woj. łódzkie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 53760.00
  • Oferta z najniższą ceną: 53760.00 oferta z najwyższą ceną: 53760.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.