Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-03-03
Ogłoszenie nr 36508 - 2017 z dnia 2017-03-03 r.
Miastko: Opracowanie programów funkcjonalno- użytkowych wraz z materiałami przygotowawczymi do projektowania na zagospodarowanie terenu przy ul. Stolarskiej 7 w Miastku oraz modernizacę boiska przy ul. iłsudskiego wraz z terenem przyległym w Miastku, pow. byowski, woj. pomorskie.
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Usługi
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu:Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miastko, krajowy numer identyfikacyjny
52635700000, ul.
ul. Grunwaldzka
1,
77200
Miastko, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
598 572 081, faks
598 572 368, e-mail
it@umig.miastko.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.miastko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA(jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie programów funkcjonalno- użytkowych wraz z materiałami przygotowawczymi do projektowania na zagospodarowanie terenu przy ul. Stolarskiej 7 w Miastku oraz modernizacę boiska przy ul. iłsudskiego wraz z terenem przyległym w Miastku, pow. byowski, woj. pomorskie.
Numer referencyjny WREG.271.671.1.216.EK
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
Szczegółowe opracowania zwycięskiej pracy konkursowej w przeprowadzonym postępowaniu pn.: "Konkurs architektoniczno - urbanistyczny na opracowanie zagospodarowanie terenu znajdującego się przed planowanym Centrum Usług Społecznych przy ul. Stolarskiej 7 oraz modernizacja boiska przy ul. Piłsudskiego wraz z terenem przyległym w Miastku, pow. bytowski, woj. pomorskie" polegającej na opracowaniu programów funkcjonalno - użytkowych wraz z materiałami przygotowawczymi do projektowania.
1. Opis przedmiotu zamówienia obejmuje opracowanie programów funkcjonalno - użytkowych wraz z materiałami przygotowawczymi do projektowania dla zadań:
1) Zagospodarowanie terenu znajdującego się przed Centrum Usług Społecznych w Miastku ul. Stolarska 7.
2) Modernizacja boiska przy ul. Piłsudskiego w Miastku oraz terenu przyległego.
Zakres rzeczowy tego opracowania będzie obejmował wykonanie dla poszczególnych zadań :
1. materiałów przygotowawczych do projektowania - tj. materiałów przedprojektowych niedołączonych przez Zamawiającego do niniejszego Regulaminu, a niezbędnych do wykonania Programu funkcjonalno - użytkowego , o której mowa w pkt 5.3.2, w tym m.in.: opracowań z zakresu ochrony środowiska,, wniosków o wydanie warunków przyłączenia projektowanych obiektów do sieci infrastruktury technicznej, itp. oraz aktualizacji materiałów przekazanych przez Zamawiającego;
2. Programów funkcjonalno - użytkowych zwany dalej "PFU" dla każdego w/w zadania , wykonanego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego,
Składającego się z następujących elementów :
2.1. Strony tytułowej
1) nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego,
2) adres obiektu budowlanego, którego dotyczy program funkcjonalno -użytkowy,
3) w zależności od zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia - nazwy i kody : tj. grup, klas i kategorii robót
4) imię i nazwisko lub nazwę zamawiającego oraz jego adres,
5) imiona i nazwiska osób opracowujących pragram funkcjonalno - użytkowy
6) spis zawartości programu funkcjonalno - użytkowego
2.2. Części opisowwej
1) charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu budowlanego/ terenów lub zakres robót budowlanych,
2) aktualne uwarunkowania wykonania przedmiotu zamówienia,
3) ogólne właściwości funkcjonalno - użytkowe,
4) szczegółowe właściwości funkcjonalno - użytkowe wyrażone we wskaźnikach powierzchniowo - kubaturowych ustalone zgodnie z Polską Normą PN=ISO-9836:1997 "Właściwości użytkowe w budownictwie. Określenie wskaźników powierzchniowych i kubaturowych", jeśli wymaga tego specyfika obiektu budowlanego, w szczególności:
a) powierzchnie użytkowe poszczególnych obiektów/terenów wraz z określeniem ich funkcji
b) inne powierzchnie, jeśli nie są pochodną powierzchni użytkowej opisanych wcześniej wskaźników,
c) określenie wielkości możliwych przekroczeń lub pomniejszenia przyjętych parametrów powierzchni i kubatur lub wskaźników.
2.3. Wymagań zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia należy określić, podając, odpowiednio w zależności od specyfiki obiektu budowlanego, wymagania określające:
1) przygotowania terenu budowy,
2) architektury,
3) konstrukcji,
4) instalacji,
5) wykończenia,
6) zieleni
7) tablic informacyjnych i tablic wskazujących
Opis wymagań wymienione w/w pkt obejmować powinny :
1) cechy obiektu dotyczące rozwiązań budowlano - konstrukcyjnych i wskaźników ekonomicznych,
2) warunki wykonania i odbioru robót budowlanych odpowiadających zawartości specyfiki technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych , o których mowa w rozdziale 3. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004r. Nr 202 poz. 2072 z późn.)
2.4. Część informacyjną obejmuje:
1) dokumenty potwierdzające zgodność zamierzenia budowlanego wymaganiami wynikającymi z odrębnych przepisów,
2) oświadczenie zamawiającego stwierdzającego jego prawo do dysponowania nieruchomością na cele budowlane,
3) przepisy prawne i normy związane z projektowaniem i wykonaniem zamierzenia budowlanego,
4) inne posiadane informacje i dokumenty niezbędne do zaprojektowania robót budowlanych
5) inne posiadane informacje i dokumenty niezbędne do zaprojektowania robót budowlanych, w szczególności :
a) kopia mapy zasadniczej
b) wyniki badań gruntowo- wodnych na terenie budowy dla potrzeb posadowienia obiektów budowlanych
c) inwentaryzację zieleni.
d) wskazania dotyczące zachowania urządzeń nadziemnych i podziemnych oraz obiektów przewidzianych do rozbiórki i ewentualne uwarunkowania tych rozbiórek
e) porozumienia, zgody lub pozwolenia oraz warunki techniczne i realizacyjne związane z przyłączeniem obiektu do istniejących sieci ( mediów)
f) dodatkowe wytyczne inwestorskie i uwarunkowania związane z budową i jej przeprowadzeniem.
II.5) Główny kod CPV): 74232000-4,
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1. pkt. 2 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 24 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli przeprowadzono konkurs, o którym mowa w art.110 pzp, w którym nagrodą było zaproszenie do negocjacji w trybie zamówienia z wolnej ręki autora zwycięskiej pracy konkursowej. Architekt Zbigniew Rąbalski jest zwycięzcą przeprowadzonego przez Gminę Miasto konkursu architektoniczno - urbanistycznego na zagospodarowanie terenu przy ul. Stolarskiej 7 w Miastku oraz modernizację boisk przy ul. Piłsudskiego wraz z terenem przyległym w Miastku, pow. bytowski, woj. pomorskie.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Architekt Zbiniew Rąbalski,
,
ul. Bulwary 1/32,
85-056,
Bydgoszcz, kraj/woj.
kujawsko-pomorskie
INNE PRZETARGI Z MIASTKA
więcej: przetargi w Miastku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





