Ogłoszenie z dnia 2025-12-05
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
USŁUGA UBEZPIECZENIA MIENIA, SPRZĘTU ELEKTRONICZNEGO
ORAZ ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ Szpitala Miejskiego w Miastku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Miejski w Miastku Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 222007697
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wybickiego 30
1.5.2.) Miejscowość: Miastko
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpitalmiastko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpitalmiastko.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: INBI Sp. z o.o.
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5252822075,
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: ul. Śmiała 26
1.11.4.) Miejscowość: Warszawie
1.11.5.) Kod pocztowy: 01-523
1.11.6.) Województwo: mazowieckie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: biuro@inbi.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/inbi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGA UBEZPIECZENIA MIENIA, SPRZĘTU ELEKTRONICZNEGO
ORAZ ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ Szpitala Miejskiego w Miastku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e7661192-6dfd-4893-b219-f507900bfacd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00580810
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/inbi3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/inbi
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/inbi (dalej: Platforma). Postępowanie prowadzone jest na Platformie w zakładce „POSTĘPOWANIA” pod „nazwą” zgodną z nazwą niniejszego postępowania.
2. Komunikacja odbywa się za pośrednictwem Platformy i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Określone w Dziale XXIII SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Określone w Dziale XXIII SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 25/TP/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie nr 1, którego zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1.1. Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk,
1.2. Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk,
2. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania Zamawiającego wyszczególnione w:
2.1. Załącznik nr 2A: Opis przedmiotu zamówienia,
2.2. Załącznik nr 5A: Wzór umowy,
4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
66515400-7 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów
66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki ubezpieczenia
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.. Zadanie nr 2, którego zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1.1. Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą,
1.2. Dobrowolne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone osobie trzeciej w związku z prowadzoną działalnością i posiadaniem mienia;
1.3. Dobrowolne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej podmiotu leczniczego - nadwyżkowe.
2. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania Zamawiającego wyszczególnione w:
2.1. Zadanie nr 2:
2.1.1. Załącznik nr 2B: Opis przedmiotu zamówienia,
2.1.2. Załącznik nr 5B: Wzór umowy,
4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki ubezpieczenia
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
3. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w pkt. 3.1. niniejszego Działu SWZ.3.1. Warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego: w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego udział mogą brać wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów tj. Zamawiający wymaga, aby wykonawca posiadał aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w myśl ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej lub w przypadku prowadzenia działalności na podstawie innej niż przedmiotowe zezwolenie – inny dokument uprawniający do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej co najmniej w zakresie tożsamym z przedmiotem zamówienia:
1) Zadanie nr 1: co najmniej w grupach 8,9 Działu II Załącznika do ustawy o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej,
2) Zadanie nr 2: co najmniej w grupie 13 Działu II Załącznika do ustawy o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona nie będzie wezwany do złożenia podmiotowych środków dowodowych w celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania, o których mowa w Dziale VI pkt 2 SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. W związku z koniecznością kontynuacji okresu ubezpieczenia Zamawiającego oraz organizacją pracy Szpitala, na podstawie art. 274 ust. 2 PZP Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą wszystkich podmiotowych środków dowodowych, o których mowa poniżej tj. w celu spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w Dziale VI pkt. 3.1. SWZ (aktualnych na dzień ich złożenia):
2.1. aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w myśl ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej lub w przypadku prowadzenia działalności na podstawie innej niż przedmiotowe zezwolenie – inny dokument uprawniający do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej co najmniej w zakresie tożsamym z przedmiotem niniejszego zamówienia:
1) Zadanie nr 1: co najmniej w grupach 8,9 Działu II Załącznika do ustawy o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej,
2) Zadanie nr 2: co najmniej w grupie 13 Działu II Załącznika do ustawy o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:a) Oświadczenie (oświadczenia) z art. 125 ust. 1 Pzp (wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ),
b) Pełnomocnictwo/pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy),
c) Oświadczenie Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie na podstawie art. 117 ust. 4 PZP (wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ),
d) Dokumenty, o których mowa w pkt. 2 Dział VIII SWZ,
e) Ogólne Warunki Ubezpieczenia (OWU)
Uwaga! Brak złożenia OWU wraz z ofertą, będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) Pzp jako oferty niezgodnej z warunkami zamówienia.
2. W związku z koniecznością kontynuacji okresu ubezpieczenia Zamawiającego oraz organizacją pracy Szpitala, na podstawie art. 274 ust. 2 PZP Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą wszystkich podmiotowych środków dowodowych, o których mowa poniżej tj. w celu spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w Dziale VI pkt. 3.1. SWZ (aktualnych na dzień ich złożenia):
2.1. aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w myśl ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej lub w przypadku prowadzenia działalności na podstawie innej niż przedmiotowe zezwolenie – inny dokument uprawniający do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej co najmniej w zakresie tożsamym z przedmiotem niniejszego zamówienia:
1) Zadanie nr 1: co najmniej w grupach 8,9 Działu II Załącznika do ustawy o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej,
2) Zadanie nr 2: co najmniej w grupie 13 Działu II Załącznika do ustawy o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa powyżej w pkt. 3.1., jest spełniony, jeżeli każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp , składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają jeden lub kilka dokumentów tak, aby wspólnie udokumentować spełnianie warunków podmiotowych, brak podstaw do wykluczenia oraz dotyczących przedmiotu zamówienia. Wymagane oświadczenia należy złożyć w sposób wyraźnie wskazujący, iż oświadczenie składają wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego. Nadto, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Stosowne pełnomocnictwo musi zostać opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym. Wspólnicy spółki cywilnej traktowani są jak wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Możliwość zmiany umowy1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej Umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności, poprzedzonego sporządzeniem protokołu konieczności przez Strony Umowy.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy (w części dotyczącej przedmiotu Umowy, terminów oraz wynagrodzenia), jeżeli zajdzie którykolwiek z niżej wymienionych warunków:
2.1. zmiany dotyczącej wzajemnych świadczeń stron umowy ubezpieczenia, w przypadku:
2.1.1. sytuacji, w której wykonawca wprowadzi do obrotu w czasie trwania umowy ubezpieczenia zmiany do stosowanych przez niego wzorców umownych,
2.1.2. zmiany w obowiązujących przepisach prawa mającej wpływ na świadczenie usługi będącej przedmiotem niniejszego postępowania dostosowującej warunki umowy ubezpieczenia do zmian w przepisach prawa,
2.1.3. doubezpieczenia, podwyższenia lub obniżenia pod/limitów w okresie ubezpieczenia, rozszerzenia lub zawężenia zakresu ubezpieczenia lub zmianę innych elementów umowy oraz rozliczenia i aktualizacji składek ubezpieczeniowych (w tym rat składek) z nią związanych, które to sytuacje nie stanowią realizacji postanowień umowy ubezpieczenia – w przypadku zidentyfikowania i uzasadnienia przez zamawiającego potrzeby dokonania takiej zmiany,
2.1.4. gdy nowy wykonawca ma zastąpić dotychczasowego wykonawcę.
2.2. Wszystkie przypadki, określone w pkt. 2.1. powyżej, stanowią katalog przewidzianych przez zamawiającego w SWZ zmian umowy, co do których zamawiający oraz wykonawca mogą ustalić warunki dla ich wprowadzenia. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia zgody ani przez zamawiającego ani przez wykonawcę na ich wprowadzenie lub na ustalenie warunków dla ich wprowadzenia.
W pozostałym zakresie § 6 - zał. 5A do SWZ (zadanie nr 1) oraz §7 - zał. 5B do SWZ (zadanie nr 2)
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-15 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pomocą Platformy: https://platformazakupowa.pl/pn/inbi
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-15 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-13
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Przedmiot zamówienia winien zostać wykonany w następującym terminie: umowa ubezpieczenia ma obejmować okres od dnia jej zawarcia przez okres 36 miesięcy, przy czym nie wcześniej niż od dnia 30.12.2025 r. z rocznym okresem polisowania.1.1. Okres wykonywania umowy odpowiednio będzie podzielony na trzy (3) roczne okresy polisowania (ubezpieczeniowe):
1.1.1. I okres polisowania: od dnia 30.12.2025 r. do dnia 29.12.2026 r.,
1.1.2. II okres polisowania: od dnia 30.12.2026 r. do dnia 29.12.2027 r.,
1.1.3. III okres polisowania: od dnia 30.12.2027 r. do dnia 29.12.2028 r.
2. W przypadku, gdy ze względu na przedłużającą się procedurę o udzielenie zamówienia publicznego, termin o którym mowa w pkt. 1 i pkt. 1.1. powyżej (tj. 30.12.2025 r.) nie będzie możliwy do dotrzymania, przedmiot zamówienia będzie realizowany od dnia zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego.
3. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w przypadkach, o których mowa w:
2.1. art. 108 ust. 1 pkt 1) - 6) Pzp (obligatoryjne przesłanki wykluczenia),
2.2. z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, o których mowa w art. 7 ust. 1 z dnia 13 kwietnia 2022 r. ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U.2022 poz. 835).
INNE PRZETARGI Z MIASTKA
więcej: przetargi w Miastku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA UBEZPIECZENIA POWIATU LIPSKIEGO WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI
- Ubezpieczenie mienia i pojazdów Ortopedyczno-Rehabilitacyjnego Szpitala Klinicznego im. W. Degi UM im. K. Marcinkowskiego w Poznaniu
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Gostyniu z podziałem na II części.
- USŁUGA UBEZPIECZENIA MIENIA, SPRZĘTU ELEKTRONICZNEGO ORAZ ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ Szpitala Miejskiego w Miastku
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY OLSZANICA
- "Świadczenie usług ubezpieczenia mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz następstw nieszczęśliwych wypadków w 2026 roku"
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





