Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-25
Solec Kujawski: WYKONYWANIE REMONTÓW CZĄSTKOWYCH NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH DRÓG NA TERENIE MIASTA I GMINY SOLEC KUJAWSKI
W 2013 ROKU
Numer ogłoszenia: 36136 - 2013; data zamieszczenia: 25.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Solec Kujawski , ul. 23 Stycznia 7, 86-050 Solec Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3871325, faks 52 3871253.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.soleckujawski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONYWANIE REMONTÓW CZĄSTKOWYCH NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH DRÓG NA TERENIE MIASTA I GMINY SOLEC KUJAWSKI W 2013 ROKU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje naprawę uszkodzeń nawierzchni (wybojów i obłamanych krawędzi, uszczelnienie pojedynczych pęknięć oraz wypełnienie ubytków na drogach gminnych: Mieszanką mineralno-asfaltową - do wykonania remontu cząstkowego uszkodzeń o głębokości do 4, 5, 6 i powyżej 6 cm Zastosowany materiał to: a/ asfalt drogowy wg PN-C-96170 b/ wypełniacz podstawowy wg PN-S-96504 c/ kruszywo: - grysy klasy I wg PN-B-11112 - piasek łamany wg PN-B-11112 - kruszywo drobne granulowane wg PN-B-11112 - nie sortowane kruszywo granulowane. Zakres prac obejmuje: - wycięcie uszkodzonych miejsc z nadaniem regularnych kształtów, - oczyszczenie uszkodzonych miejsc, usunięcie rumoszu z pryzmy, - ogrzanie bitumu i skropienie lub posmarowanie nim dna oraz krawędzi i ścianek naprawianego miejsca, rozłożenie mieszanki / przy głębokościach do 5 cm w jednej warstwie/ , przy głębokości do 6 cm należy wykonać w dwóch warstwach, - przy głębokościach powyżej 6 cm należy w pierwszej kolejności wyremontować klińcem 20/31,5 mm lub 6,3/20 mm w ilości od 30-40 kg.m2 w zależności od głębokości wyboju. Następnie ułożyć mieszankę mineralno-asfaltową na warstwę ścieralną, która winna wynosi 4 cm, nie więcej niż 6 cm, - zagęszczenie mieszanki kruszywem, - skropienie bitumem powierzchni górnej warstwy i zasypanie drobnym kruszywem. Mieszankę można układać w temperaturze otoczenia powyżej 50C. Nie dopuszcza się układania mieszanki podczas opadów atmosferycznych. Masą z recyklera - do wykonania remontu cząstkowego uszkodzonych warstw ścieralnych na gorąco przy głębokości 4, 5, 6 i powyżej 6 cm. Zastosowany materiał to: asfalt drogowy PN-C-96170- do produkcji przetworzonych mieszanek mineralno-asfaltowych, środek odnawiający spełniający wymagania SST i posiadający atest producenta, kruszywo spełniające wymagania zawarte w PN -B-11112, PN-B-11111, PN-B-11113, d/ wypełniacz spełniający wymagania objęte PN-S-96504. Zakres prac obejmuje: - obcięcie krawędzi uszkodzonego miejsca, - oczyszczenie uszkodzonego miejsca, - skropienie bitumem dna i ścian bocznych, - rozścielenie mieszanki mineralno-asfaltowej jedną warstwa - do 5cm, lub dwoma warstwami - do 6 cm, - przy głębokościach powyżej 6 cm należy w pierwszej kolejności wyremontować klińcem 20/31,5 mm lub 6,3/20 mm w ilości od 30-40 kg/m2 w zależności od głębokości wyboju, następnie ułożyć mieszankę na warstwę ścieralną, która winna wynosi 4 cm, nie więcej niż 6 cm w zależności od grubości nawierzchni, - prawidłowego zagęszczenia poszczególnych warstw ułożonej mieszanki. Skład mieszanki mineralno-asfaltowej stosowany na gorąco powinien być zgodny z wymaganiami określonymi w PN-S-96021. Warstwę z przetworzonej mieszanki mineralno-asfaltowej należy układać przy suchej pogodzie w temperaturze nie niższej od 100C. Zabrania się układania mieszanek w czasie opadów atmosferycznych oraz silnego wiatru. Grysem i emulsją asfaltową niemodyfikowaną - do wykonania remontu uszkodzonego pokrowca bitumicznego o głębokości 3, 4, 5 cm Zastosowane materiały: emulsja asfaltowa K-1-65MP , grys bazaltowy frakcji 2-5, 5-8, 8-16 , wg PN-B-11112. Zakres czynności: obcięcie krawędzi uszkodzonego pokrowca z nadaniem regularnych kształtów,oczyszczenie uszkodzonego miejsca z odrzuceniem rumoszu na pryzmę z wywiezieniem, skropienie bitumem oczyszczonego dna i ścianek krawędzi naprawianego miejsca, rozścielenie kruszywa jedną lub dwoma warstwami w zależności od głębokości uszkodzenia, skropienie bitumem rozścielonego kruszywa, rozsypanie drobnego kruszywa, zagęszczenie poszczególnych warstw kruszywa uprzednio rozścielonego w uszkodzonych miejscach. W zależności od głębokości uszkodzeń rozróżnia się następujące rodzaje remontu cząstkowego:wyboje o głębokości do 3 cm: miejsce uszkodzone należy oczyścić szczotkami stalowymi raz oskardować odstające i wykruszające się części pokrowca nadając regularne kształty, po oczyszczeniu uszkodzonego miejsca dno i krawędzie tego uszkodzenia należy lancą skraplarki spryskać emulsją w ilości 1,4 kg/m2,, na spryskaną powierzchnię rozsypać grysami o uziarnieniu 8-16 mm w ilości 20- 25kg/m2 i odpowiednio zagęścić ubijakami ręcznymi lub płytą wibracyjną, zagęszczoną warstwę należy spryskać emulsją jw. w ilości 3,0-3,5 kg/m2 i posypać grysem odpowiednio 2-8 mm w ilości 10-14 kg/m2. Rozsypane grysy należy zagęścić ubijakiem ręcznym lub płytą wibracyjną, uporządkować teren po remoncie, wyboje o głębokości do 4 cm: a/ miejsce uszkodzone należy oczyścić szczotkami stalowymi oraz oskardować odstające i wykruszające się części pokrowca nadając regularne kształty, po oczyszczeniu uszkodzonego miejsca dno i krawędzie tego uszkodzenia należy ,,lancą skraplarki spryskać emulsją w ilości 1,4 kg/m2,, na spryskaną powierzchnię rozsypać grysami o uziarnieniu 8-16 mm w ilości 25-30 kg/m2 i odpowiednio zagęścić ubijakami ręcznymi lub płytą wibracyjną, zagęszczoną warstwę należy spryskać emulsją jw. w ilości 3,5-4,0 kg/m2 i posypać grysem odpowiednio 2-8 mm i 2-5 mm w ilości 14-18 kg/m2 w stosunku 2:1., rozsypane grysy należy zagęścić ubijakiem ręcznym lub płytą wibracyjną, uporządkować teren po remoncie. wyboje o głębokości do 5 cm: miejsce uszkodzone należy oczyścić szczotkami stalowymi oraz oskardować odstające i wykruszające się części pokrowca nadając regularne kształty, po oczyszczeniu uszkodzonego miejsca dno i krawędzie tego uszkodzeni należy, lancą skraplarki spryskać emulsją w ilości 1,4 kg/m2,, c/ na spryskaną powierzchnię rozsypać grysami o uziarnieniu 8-16 mm w ilości 35-40kg/m2 i odpowiednio zagęścić ubijakami ręcznymi lub płytą wibracyjną, zagęszczoną warstwę należy spryskać emulsją jw. w ilości 4,0-4,5 kg/m2 i posypać grysem odpowiednio 2-8 mm w ilości 20-25 kg/m2. Rozsypane grysy należy zagęścić ubijakiem ręcznym lub płytą wibracyjną,uporządkować teren po remoncie. Grysem i emulsją asfaltową niemodyfikowaną wbudowanych pod ciśnieniem za pomocą remonterów drogowych - do wykonania remontu uszkodzonego pokrowca bitumicznego podłużnych pęknięć (szerszych od 2cm)oraz ubytków i wybojów o głębokości do 1cm i powyżej, Urządzenia te nadają ziarnom grysu (frakcji od 2 do 4mm, od 4 do 8mm ) o dużej prędkości przy ich wyrzucaniu z dyszy razem z emulsją. Przygotowanie uszkodzonego miejsca (ubytku, wyboju lub obłamanych krawędzi nawierzchni) do naprawy należy wykonać bardzo starannie przez: - usunięcie luźnych okruchów nawierzchni, - usunięcie wody, doprowadzając uszkodzone miejsca do stanu powietrzno-suchego, - dokładne oczyszczenie dna i krawędzi uszkodzonego miejsca z luźnych ziaren grysu, żwiru, piasku i pyłu. Uzupełnienie ubytków: - poprzez dyszę natryskiwana jest warstewka modyfikowanej emulsji asfaltowej, - następnie przy użyciu tej samej dyszy natryskuje się pod ciśnieniem naprawiane miejsce kruszywem otoczonym (w dyszy) emulsją, w końcowej fazie należy zastosować natrysk naprawianego miejsca kruszywem frakcji od 2- 4 mm, bezpośrednio po tak wyremontowanym miejscu może odbywać się ruch samochodowy. Przed rozpoczęciem robót należy: dokonać rozpoznania rodzaju i zakresu uszkodzeń, uzgodnić prawidłowy sposób wykonania remontu cząstkowego, przygotować odpowiednią ilości materiałów i sprzętu technicznego,oznakować prowadzone roboty na drodze zgodnie z wymogami bezpieczeństwa i przepisami obowiązującymi w tym zakresie, w szczególnych przypadkach opracować projekt organizacji ruchu na czas wykonywania robót..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Pzp - wzór oświadczenia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń wg. klauzuli spełnia -nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek, jeżeli wykaże, iż w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej cztery zadania o charakterze i wielkością porównywalną z przedmiotem zamówienia, w tym dwa - wykonane remonterem o powierzchni powyżej 3000 m2.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Pzp - wzór oświadczenia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Pzp - wzór oświadczenia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek jeżeli wykaże, że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 50.000 złotych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia Wykonawcy niezbędnych zasobów do korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp) - w przypadku, gdy Wykonawca polega na: wiedzy i doświadczenia, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowej innych podmiotów. Gdy ofertę podpisuje osoba, która nie jest wymieniona w dokumencie stwierdzającym uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, do oferty musi być dołączone na piśmie stosowne pełnomocnictwo w tej sprawie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych; Oświadczenie o części zamówienia przewidzianej do wykonania przez podwykonawców.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.soleckujawski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy
ul. 23 Stycznia 7
86-050 Solec Kujawski
pokój nr 20.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2013 godzina 12:15, miejsce: Urząd Miasta i Gminy ul. 23 Stycznia 7 86-050 Solec Kujawski pokój nr 10.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SOLCA KUJAWSKIEGO
- Zagospodarowanie terenów przy ścieżce rowerowej w Otorowie - etap II w ramach projektu obywatelskiego pn. "Reaktywacja II - Reaktywacja placu zabaw przy dawnym przedszkolu w Otorowie"
- ZP.DGK.3.2025 Hurtowy zakup worków do prowadzenia selektywnej zbiórki odpadów przez Zakład Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Solcu Kujawskim
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego pod nazwą: "Zagospodarowanie terenów nadwiślańskich w Solcu Kujawskim"
więcej: przetargi w Solcu Kujawskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONTY ODCINKÓW DRÓG WOJEWÓDZKICH O NUMERACH: DW 901, DW 915, DW 944.
- "Utrzymanie dróg leśnych Nadleśnictwa Piwniczna w roku 2025"
- REMONT DROGI PPOŻ. NR 35 - BRONISŁAWA
- "Poprawa dostępności transportowej powiatu słupskiego poprzez przebudowę odcinków dróg powiatowych" z podziałem na 7 zadań
- Konserwacja dróg w Nadleśnictwie Nowa Sól w 2025 roku
- Remont drogi gminnej 600782K w km od 0+000,00 - 0+300,00 w miejscowości Szczodrkowice, Powiat Krakowski, Gmina Skała
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.