eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Solec KujawskiWYKONYWANIE REMONTÓW CZĄSTKOWYCH NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH DRÓG NA TERENIE MIASTA I GMINY SOLEC KUJAWSKI W 2013 ROKU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-25

Solec Kujawski: WYKONYWANIE REMONTÓW CZĄSTKOWYCH NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH DRÓG NA TERENIE MIASTA I GMINY SOLEC KUJAWSKI W 2013 ROKU
Numer ogłoszenia: 36136 - 2013; data zamieszczenia: 25.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Solec Kujawski , ul. 23 Stycznia 7, 86-050 Solec Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3871325, faks 52 3871253.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.soleckujawski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONYWANIE REMONTÓW CZĄSTKOWYCH NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH DRÓG NA TERENIE MIASTA I GMINY SOLEC KUJAWSKI W 2013 ROKU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje naprawę uszkodzeń nawierzchni (wybojów i obłamanych krawędzi, uszczelnienie pojedynczych pęknięć oraz wypełnienie ubytków na drogach gminnych: Mieszanką mineralno-asfaltową - do wykonania remontu cząstkowego uszkodzeń o głębokości do 4, 5, 6 i powyżej 6 cm Zastosowany materiał to: a/ asfalt drogowy wg PN-C-96170 b/ wypełniacz podstawowy wg PN-S-96504 c/ kruszywo: - grysy klasy I wg PN-B-11112 - piasek łamany wg PN-B-11112 - kruszywo drobne granulowane wg PN-B-11112 - nie sortowane kruszywo granulowane. Zakres prac obejmuje: - wycięcie uszkodzonych miejsc z nadaniem regularnych kształtów, - oczyszczenie uszkodzonych miejsc, usunięcie rumoszu z pryzmy, - ogrzanie bitumu i skropienie lub posmarowanie nim dna oraz krawędzi i ścianek naprawianego miejsca, rozłożenie mieszanki / przy głębokościach do 5 cm w jednej warstwie/ , przy głębokości do 6 cm należy wykonać w dwóch warstwach, - przy głębokościach powyżej 6 cm należy w pierwszej kolejności wyremontować klińcem 20/31,5 mm lub 6,3/20 mm w ilości od 30-40 kg.m2 w zależności od głębokości wyboju. Następnie ułożyć mieszankę mineralno-asfaltową na warstwę ścieralną, która winna wynosi 4 cm, nie więcej niż 6 cm, - zagęszczenie mieszanki kruszywem, - skropienie bitumem powierzchni górnej warstwy i zasypanie drobnym kruszywem. Mieszankę można układać w temperaturze otoczenia powyżej 50C. Nie dopuszcza się układania mieszanki podczas opadów atmosferycznych. Masą z recyklera - do wykonania remontu cząstkowego uszkodzonych warstw ścieralnych na gorąco przy głębokości 4, 5, 6 i powyżej 6 cm. Zastosowany materiał to: asfalt drogowy PN-C-96170- do produkcji przetworzonych mieszanek mineralno-asfaltowych, środek odnawiający spełniający wymagania SST i posiadający atest producenta, kruszywo spełniające wymagania zawarte w PN -B-11112, PN-B-11111, PN-B-11113, d/ wypełniacz spełniający wymagania objęte PN-S-96504. Zakres prac obejmuje: - obcięcie krawędzi uszkodzonego miejsca, - oczyszczenie uszkodzonego miejsca, - skropienie bitumem dna i ścian bocznych, - rozścielenie mieszanki mineralno-asfaltowej jedną warstwa - do 5cm, lub dwoma warstwami - do 6 cm, - przy głębokościach powyżej 6 cm należy w pierwszej kolejności wyremontować klińcem 20/31,5 mm lub 6,3/20 mm w ilości od 30-40 kg/m2 w zależności od głębokości wyboju, następnie ułożyć mieszankę na warstwę ścieralną, która winna wynosi 4 cm, nie więcej niż 6 cm w zależności od grubości nawierzchni, - prawidłowego zagęszczenia poszczególnych warstw ułożonej mieszanki. Skład mieszanki mineralno-asfaltowej stosowany na gorąco powinien być zgodny z wymaganiami określonymi w PN-S-96021. Warstwę z przetworzonej mieszanki mineralno-asfaltowej należy układać przy suchej pogodzie w temperaturze nie niższej od 100C. Zabrania się układania mieszanek w czasie opadów atmosferycznych oraz silnego wiatru. Grysem i emulsją asfaltową niemodyfikowaną - do wykonania remontu uszkodzonego pokrowca bitumicznego o głębokości 3, 4, 5 cm Zastosowane materiały: emulsja asfaltowa K-1-65MP , grys bazaltowy frakcji 2-5, 5-8, 8-16 , wg PN-B-11112. Zakres czynności: obcięcie krawędzi uszkodzonego pokrowca z nadaniem regularnych kształtów,oczyszczenie uszkodzonego miejsca z odrzuceniem rumoszu na pryzmę z wywiezieniem, skropienie bitumem oczyszczonego dna i ścianek krawędzi naprawianego miejsca, rozścielenie kruszywa jedną lub dwoma warstwami w zależności od głębokości uszkodzenia, skropienie bitumem rozścielonego kruszywa, rozsypanie drobnego kruszywa, zagęszczenie poszczególnych warstw kruszywa uprzednio rozścielonego w uszkodzonych miejscach. W zależności od głębokości uszkodzeń rozróżnia się następujące rodzaje remontu cząstkowego:wyboje o głębokości do 3 cm: miejsce uszkodzone należy oczyścić szczotkami stalowymi raz oskardować odstające i wykruszające się części pokrowca nadając regularne kształty, po oczyszczeniu uszkodzonego miejsca dno i krawędzie tego uszkodzenia należy lancą skraplarki spryskać emulsją w ilości 1,4 kg/m2,, na spryskaną powierzchnię rozsypać grysami o uziarnieniu 8-16 mm w ilości 20- 25kg/m2 i odpowiednio zagęścić ubijakami ręcznymi lub płytą wibracyjną, zagęszczoną warstwę należy spryskać emulsją jw. w ilości 3,0-3,5 kg/m2 i posypać grysem odpowiednio 2-8 mm w ilości 10-14 kg/m2. Rozsypane grysy należy zagęścić ubijakiem ręcznym lub płytą wibracyjną, uporządkować teren po remoncie, wyboje o głębokości do 4 cm: a/ miejsce uszkodzone należy oczyścić szczotkami stalowymi oraz oskardować odstające i wykruszające się części pokrowca nadając regularne kształty, po oczyszczeniu uszkodzonego miejsca dno i krawędzie tego uszkodzenia należy ,,lancą skraplarki spryskać emulsją w ilości 1,4 kg/m2,, na spryskaną powierzchnię rozsypać grysami o uziarnieniu 8-16 mm w ilości 25-30 kg/m2 i odpowiednio zagęścić ubijakami ręcznymi lub płytą wibracyjną, zagęszczoną warstwę należy spryskać emulsją jw. w ilości 3,5-4,0 kg/m2 i posypać grysem odpowiednio 2-8 mm i 2-5 mm w ilości 14-18 kg/m2 w stosunku 2:1., rozsypane grysy należy zagęścić ubijakiem ręcznym lub płytą wibracyjną, uporządkować teren po remoncie. wyboje o głębokości do 5 cm: miejsce uszkodzone należy oczyścić szczotkami stalowymi oraz oskardować odstające i wykruszające się części pokrowca nadając regularne kształty, po oczyszczeniu uszkodzonego miejsca dno i krawędzie tego uszkodzeni należy, lancą skraplarki spryskać emulsją w ilości 1,4 kg/m2,, c/ na spryskaną powierzchnię rozsypać grysami o uziarnieniu 8-16 mm w ilości 35-40kg/m2 i odpowiednio zagęścić ubijakami ręcznymi lub płytą wibracyjną, zagęszczoną warstwę należy spryskać emulsją jw. w ilości 4,0-4,5 kg/m2 i posypać grysem odpowiednio 2-8 mm w ilości 20-25 kg/m2. Rozsypane grysy należy zagęścić ubijakiem ręcznym lub płytą wibracyjną,uporządkować teren po remoncie. Grysem i emulsją asfaltową niemodyfikowaną wbudowanych pod ciśnieniem za pomocą remonterów drogowych - do wykonania remontu uszkodzonego pokrowca bitumicznego podłużnych pęknięć (szerszych od 2cm)oraz ubytków i wybojów o głębokości do 1cm i powyżej, Urządzenia te nadają ziarnom grysu (frakcji od 2 do 4mm, od 4 do 8mm ) o dużej prędkości przy ich wyrzucaniu z dyszy razem z emulsją. Przygotowanie uszkodzonego miejsca (ubytku, wyboju lub obłamanych krawędzi nawierzchni) do naprawy należy wykonać bardzo starannie przez: - usunięcie luźnych okruchów nawierzchni, - usunięcie wody, doprowadzając uszkodzone miejsca do stanu powietrzno-suchego, - dokładne oczyszczenie dna i krawędzi uszkodzonego miejsca z luźnych ziaren grysu, żwiru, piasku i pyłu. Uzupełnienie ubytków: - poprzez dyszę natryskiwana jest warstewka modyfikowanej emulsji asfaltowej, - następnie przy użyciu tej samej dyszy natryskuje się pod ciśnieniem naprawiane miejsce kruszywem otoczonym (w dyszy) emulsją, w końcowej fazie należy zastosować natrysk naprawianego miejsca kruszywem frakcji od 2- 4 mm, bezpośrednio po tak wyremontowanym miejscu może odbywać się ruch samochodowy. Przed rozpoczęciem robót należy: dokonać rozpoznania rodzaju i zakresu uszkodzeń, uzgodnić prawidłowy sposób wykonania remontu cząstkowego, przygotować odpowiednią ilości materiałów i sprzętu technicznego,oznakować prowadzone roboty na drodze zgodnie z wymogami bezpieczeństwa i przepisami obowiązującymi w tym zakresie, w szczególnych przypadkach opracować projekt organizacji ruchu na czas wykonywania robót..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Pzp - wzór oświadczenia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń wg. klauzuli spełnia -nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek, jeżeli wykaże, iż w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej cztery zadania o charakterze i wielkością porównywalną z przedmiotem zamówienia, w tym dwa - wykonane remonterem o powierzchni powyżej 3000 m2.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Pzp - wzór oświadczenia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Pzp - wzór oświadczenia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek jeżeli wykaże, że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 50.000 złotych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia Wykonawcy niezbędnych zasobów do korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp) - w przypadku, gdy Wykonawca polega na: wiedzy i doświadczenia, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowej innych podmiotów. Gdy ofertę podpisuje osoba, która nie jest wymieniona w dokumencie stwierdzającym uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, do oferty musi być dołączone na piśmie stosowne pełnomocnictwo w tej sprawie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych; Oświadczenie o części zamówienia przewidzianej do wykonania przez podwykonawców.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.soleckujawski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy ul. 23 Stycznia 7 86-050 Solec Kujawski pokój nr 20.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2013 godzina 12:15, miejsce: Urząd Miasta i Gminy ul. 23 Stycznia 7 86-050 Solec Kujawski pokój nr 10.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.