eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krakówdostawa odczynników wraz z dzierżawą sprzętu medycznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-04

Kraków: dostawa odczynników wraz z dzierżawą sprzętu medycznego
Numer ogłoszenia: 358682 - 2013; data zamieszczenia: 04.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II , ul. Prądnicka 80, 31-202 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6142551, faks 012 6142551.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitaljp2.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa odczynników wraz z dzierżawą sprzętu medycznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa odczynników wraz z dzierżawą sprzętu medycznego. Całkowita wielkość zamówienia wynosi 120 343 złotych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7, 33.69.40.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    do oferty należy dołączyć katalogi i/lub ulotki informacyjne producenta dotyczące oferowanego typu wyrobu medycznego w języku polskim oraz certyfikat CE- dotyczy pakietu nr 2

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1 Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy, wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej. Przedmiotowe zmiany są możliwe w zakresie dopuszczalnym w myśl ustawy prawo zamówień publicznych, a w szczególności 1 zmiany jakości, parametrów lub innych cech technicznych, charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia, 2 zmiany terminu wygaśnięcia umowy. Przedmiotowe zmiany są dopuszczalne pod warunkiem 3 możliwości wydzierżawienia przez Wydzierżawiającego aparatu zmodyfikowanego bądź udoskonalonego, o lepszej jakości, parametrach lub cechach technicznych, lub 4 wystąpi trwałe i nieodwracalne uszkodzenie aparatu, przy jednoczesnej niemożliwości wydzierżawienia przez Wydzierżawiającego aparatu o identycznych parametrach, przy możliwości wydzierżawienia aparatu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, lub 5 nastąpi zmiana organizacyjna po stronie Zamawiającego, w szczególności w zakresie organizacji pracy jednostki korzystającej z przedmiotu dzierżawy, lub 6 nastąpi zmiana w zakresie liczby badań objętych zapotrzebowaniem Dzierżawcy, lub 7 wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Zamawiającego świadczeń zdrowotnych, 8 w wyniku zmiany umowy możliwe będzie podniesienie poziomu lub jakości świadczeń zdrowotnych udzielanych przez Zamawiającego, lub 9 będzie to konieczne ze względu na zmianę przepisów prawa, lub 10 zmiana w inny sposób dostarczy pożytku Zamawiającemu. lub Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy, wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej. Przedmiotowe zmiany są możliwe w zakresie dopuszczalnym w myśl ustawy prawo zamówień publicznych, a w szczególności 1 zmiany jakości, parametrów lub innych cech technicznych, charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia, 2 zmiany terminu wygaśnięcia umowy. Przedmiotowe zmiany są dopuszczalne pod warunkiem 3 nastąpi zmiana w zakresie liczby badań objętych zapotrzebowaniem Zamawiającego, lub 4 wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Zamawiającego świadczeń zdrowotnych, 5 w wyniku zmiany umowy możliwe będzie podniesienie poziomu lub jakości świadczeń zdrowotnych udzielanych przez Zamawiającego, lub 6 będzie to konieczne ze względu na zmianę przepisów prawa, lub 7 zmiana w inny sposób dostarczy pożytku Zamawiającemu. lub 1 Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiany umowy są dopuszczalne bez ograniczeń w zakresie dozwolonym przez art. 144 ustawy prawo zamówień publicznych. Zmiana umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy jest możliwa, w szczególności, gdy a wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Zamawiającego zadań polegających na udzielaniu świadczeń zdrowotnych, lub b w wyniku zmiany umowy możliwym będzie podniesienie poziomu lub jakości usług, lub dostarczanych towarów, lub c zmiana umowy będzie korzystna dla Zamawiającego, lub d potrzeba zmiany treści umowy wynika ze zmiany przepisów prawa, lub e potrzeba zmiany treści umowy wynika ze zmian organizacyjnych Zamawiającego, lub innych przyczyn leżących po jego stronie, f podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenia lub okoliczności, które uniemożliwiają zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitaljp2.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego - Dział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.09.2013 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy ul. Prądnickiej 80 w Krakowie w Budynku Administracyjnym kancelaria dziennika podawczego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa odczynników wraz z dzierżawą sprzętu do przeprowadzenia badań autoimmunologicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników wraz z dzierżawą sprzętu do przeprowadzenia badań autoimmunologicznych. Wielkość zamówienia wynosi 63480 złotych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa odczynników do badań w kierunku Chlamydophila pneumoniae i Mycoplasma pneumoniae wraz z zestawem pomiarowym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników do badań w kierunku Chlamydophila pneumoniae i Mycoplasma pneumoniae wraz z zestawem pomiarowym. Wielkość zamówienia wynosi 45913 złotych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Testy i materialy do aparatu cobas c 501 (platforma cobas 6000).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy i materialy do aparatu cobas c 501 (platforma cobas 6000). Wielkość zamówienia wynosi 10 950 złotych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.40.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.