Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-04
Kraków: dostawa odczynników wraz z dzierżawą sprzętu medycznego
Numer ogłoszenia: 358682 - 2013; data zamieszczenia: 04.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II , ul. Prądnicka 80, 31-202 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6142551, faks 012 6142551.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitaljp2.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa odczynników wraz z dzierżawą sprzętu medycznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa odczynników wraz z dzierżawą sprzętu medycznego. Całkowita wielkość zamówienia wynosi 120 343 złotych.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7, 33.69.40.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
do oferty należy dołączyć katalogi i/lub ulotki informacyjne producenta dotyczące oferowanego typu wyrobu medycznego w języku polskim oraz certyfikat CE- dotyczy pakietu nr 2
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1 Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy, wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej. Przedmiotowe zmiany są możliwe w zakresie dopuszczalnym w myśl ustawy prawo zamówień publicznych, a w szczególności 1 zmiany jakości, parametrów lub innych cech technicznych, charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia, 2 zmiany terminu wygaśnięcia umowy. Przedmiotowe zmiany są dopuszczalne pod warunkiem 3 możliwości wydzierżawienia przez Wydzierżawiającego aparatu zmodyfikowanego bądź udoskonalonego, o lepszej jakości, parametrach lub cechach technicznych, lub 4 wystąpi trwałe i nieodwracalne uszkodzenie aparatu, przy jednoczesnej niemożliwości wydzierżawienia przez Wydzierżawiającego aparatu o identycznych parametrach, przy możliwości wydzierżawienia aparatu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, lub 5 nastąpi zmiana organizacyjna po stronie Zamawiającego, w szczególności w zakresie organizacji pracy jednostki korzystającej z przedmiotu dzierżawy, lub 6 nastąpi zmiana w zakresie liczby badań objętych zapotrzebowaniem Dzierżawcy, lub 7 wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Zamawiającego świadczeń zdrowotnych, 8 w wyniku zmiany umowy możliwe będzie podniesienie poziomu lub jakości świadczeń zdrowotnych udzielanych przez Zamawiającego, lub 9 będzie to konieczne ze względu na zmianę przepisów prawa, lub 10 zmiana w inny sposób dostarczy pożytku Zamawiającemu. lub Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy, wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej. Przedmiotowe zmiany są możliwe w zakresie dopuszczalnym w myśl ustawy prawo zamówień publicznych, a w szczególności 1 zmiany jakości, parametrów lub innych cech technicznych, charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia, 2 zmiany terminu wygaśnięcia umowy. Przedmiotowe zmiany są dopuszczalne pod warunkiem 3 nastąpi zmiana w zakresie liczby badań objętych zapotrzebowaniem Zamawiającego, lub 4 wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Zamawiającego świadczeń zdrowotnych, 5 w wyniku zmiany umowy możliwe będzie podniesienie poziomu lub jakości świadczeń zdrowotnych udzielanych przez Zamawiającego, lub 6 będzie to konieczne ze względu na zmianę przepisów prawa, lub 7 zmiana w inny sposób dostarczy pożytku Zamawiającemu. lub 1 Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiany umowy są dopuszczalne bez ograniczeń w zakresie dozwolonym przez art. 144 ustawy prawo zamówień publicznych. Zmiana umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy jest możliwa, w szczególności, gdy a wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Zamawiającego zadań polegających na udzielaniu świadczeń zdrowotnych, lub b w wyniku zmiany umowy możliwym będzie podniesienie poziomu lub jakości usług, lub dostarczanych towarów, lub c zmiana umowy będzie korzystna dla Zamawiającego, lub d potrzeba zmiany treści umowy wynika ze zmiany przepisów prawa, lub e potrzeba zmiany treści umowy wynika ze zmian organizacyjnych Zamawiającego, lub innych przyczyn leżących po jego stronie, f podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenia lub okoliczności, które uniemożliwiają zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitaljp2.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego - Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.09.2013 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy ul. Prądnickiej 80 w Krakowie w Budynku Administracyjnym kancelaria dziennika podawczego.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa odczynników wraz z dzierżawą sprzętu do przeprowadzenia badań autoimmunologicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników wraz z dzierżawą sprzętu do przeprowadzenia badań autoimmunologicznych. Wielkość zamówienia wynosi 63480 złotych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa odczynników do badań w kierunku Chlamydophila pneumoniae i Mycoplasma pneumoniae wraz z zestawem pomiarowym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników do badań w kierunku Chlamydophila pneumoniae i Mycoplasma pneumoniae wraz z zestawem pomiarowym. Wielkość zamówienia wynosi 45913 złotych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Testy i materialy do aparatu cobas c 501 (platforma cobas 6000).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy i materialy do aparatu cobas c 501 (platforma cobas 6000). Wielkość zamówienia wynosi 10 950 złotych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.40.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- DFP.271.89.2025.EP Dostawa materiałów eksploatacyjnych
- 48/2025 Wymiana/montaż urządzeń metrologicznych służących do pomiaru zużycia wody oraz ciepła wraz z wyposażeniem w system zdalnego odczytu online w wybranych budynkach pozostających w zasobach ZBK
- Zakwaterowanie i wyżywienie kadry i studentów podczas obozów letnich w roku akademickim 2024/2025
- Sukcesywne czyszczenie urządzeń instalacji oraz odwodnień liniowych i posadzek hali waloryzacji żużla w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- Zakup paliw oraz akcesoriów pozapaliwowych do samochodów służbowych ZDMK.
- Dostawa surowców dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych: Boksyt prażony pył i ziarno
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą analizatora immunologicznego
- Zakup i dostawa pasków testowych, dzierżawa glukometrów i oprogramowania do monitorowania poziomu glikemii w zakresie badań POCT oraz dostawa innych odczynników i testów diagnostycznych
- ZP-2380-159/2025 "Zakup i dostawa kaset do elektronicznych urządzeń służących do badania kierujących na zawartość środków działających podobnie do alkoholu i testów jednorazowego użytku"
- Odczynniki do badania krwi.
- Zakup i dostawa leków antyretrowirusowych, testów diagnostycznych oraz szczepionek.
- sprzęt kardiologiczny małoinwazyjny (stymulatory).
więcej: Czynniki diagnostyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.