Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-09
Warszawa: Dostawa sprzętu informatycznego, multimedialnego, telekomunikacyjnego oraz oprogramowania na potrzeby pracowników zaangażowanych we wdrażanie Programu operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, wyspecyfikowanych w czterech pakietach zamówienia
Numer ogłoszenia: 357627 - 2008; data zamieszczenia: 09.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji , ul. Stefana Batorego 5, 02-591 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6015916, 6463708, faks 022 8456044,.
- Adres strony internetowej zamawiającego: zamowienia@mswia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu informatycznego, multimedialnego, telekomunikacyjnego oraz oprogramowania na potrzeby pracowników zaangażowanych we wdrażanie Programu operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, wyspecyfikowanych w czterech pakietach zamówienia.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu informatycznego, multimedialnego, telekomunikacyjnego oraz oprogramowania na potrzeby pracowników zaangażowanych we wdrażanie Programu operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, wyspecyfikowanych w czterech pakietach zamówienia. Pakiet 1: Dostawa 25 sztuk zestawów komputerowych (1 zestaw komputerowy składa się z 1 szt. komputera stacjonarnego oraz 1 szt. monitora), 10 sztuk laptopów, 12 sztuk drukarek monochromatycznych oraz 28 sztuk pamięci przenośnej Pakiet 2: Dostawa 3 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych, 3 sztuk faksów oraz 5 sztuk niszczarek. Pakiet 3: Dostawa 1 sztuki projektora, 2 sztuki rzutników przenośnych z ekranem. Pakiet 4: Dostawa 8 sztuk oprogramowania graficznego i 5 sztuk oprogramowania OCR.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.45.00 - Pamięci do przechowywania danych 30.12.14.30 - Cyfrowe urządzenia powielające 32.58.12.00 - Urządzenia faksowe 30.19.14.00 - Niszczarki 32.32.12.00 - Urządzenia audiowizualne 48.32.20.00 - Pakiety oprogramowania graficznego 48.31.30.00 - Pakiety oprogramowania do optycznego rozpoznawania znaków (OCR) .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.01.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. W tym zakresie Wykonawca powinien spełniać następujące szczegółowe warunki: Dla pakietu 1: - należytego wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2-ch dostaw: zestawów komputerowych, laptopów, drukarek lub pamięci przenośnych o wartości przekraczającej kwotę 100.000,00 zł. każda. Dla pakietu 2: - należytego wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2-ch dostaw: urządzeń wielofunkcyjnych, faksów lub niszczarek o wartości przekraczającej kwotę 30.000,00 zł. każda. Dla pakietu 3: Dla pakietu 3 Zamawiający nie ustala szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Dla pakietu 4: Dla pakietu 4 Zamawiający nie ustala szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. W przypadku składania oferty na więcej niż jeden pakiet zamówienia Wykonawca powinien wykazać się doświadczeniem wymaganym dla każdego oferowanego pakietu zamówienia. Ocena spełniania powyższych warunków dokonana będzie w oparciu o oświadczenia i dokumenty, które ma dostarczyć Wykonawca wraz z ofertą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa wraz z ofertą : 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 i 24 ustawy P.z.p. (wzór oświadczenia stanowi zał. nr 3 do oferty). 2. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z § 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87, poz.605) -w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, a więc: 2.1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 3.1. wykaz wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: 3.1.1. Dla pakietu 1: co najmniej 2 dostaw: zestawów komputerowych, laptopów, drukarek lub pamięci przenośnych o wartości przekraczającej kwotę 100.000,00 zł. każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie (wzór wykazu stanowi zał. nr 2 do oferty); 3.1.2. Dla pakietu 2: co najmniej 2 dostaw: urządzeń wielofunkcyjnych, faksów lub niszczarek o wartości przekraczającej kwotę 30.000,00 zł. każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie (wzór wykazu stanowi zał. nr 2 do oferty).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mswia.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji,
Biuro Administracyjno - Finansowe MSWiA, Wydział do Spraw Zamówień Publicznych, Warszawa, ul. Stefana Batorego 5, blok F, IV piętro, pok. nr 431.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji, Biuro Administracyjno - Finansowe MSWiA, Wydział do Spraw Zamówień Publicznych, Warszawa, ul. Stefana Batorego 5, blok F, IV piętro, pok. nr 431.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Niniejsze zamówienie jest współfinansowane w 85 % przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach projektu pomocy technicznej Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa 25 sztuk zestawów komputerowych (1 zestaw komputerowy składa się z 1 szt. komputera stacjonarnego oraz 1 szt. monitora), 10 sztuk laptopów, 12 sztuk drukarek monochromatycznych oraz 28 sztuk pamięci przenośnej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 25 sztuk zestawów komputerowych (1 zestaw komputerowy składa się z 1 szt. komputera stacjonarnego oraz 1 szt. monitora), 10 sztuk laptopów, 12 sztuk drukarek monochromatycznych oraz 28 sztuk pamięci przenośnej.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 30.23.21.10-8, 30.23.45.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.01.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa 3 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych, 3 sztuk faksów oraz 5 sztuk niszczarek.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 3 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych, 3 sztuk faksów oraz 5 sztuk niszczarek.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.14.30-6, 32.58.12.00-1, 30.19.14.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.01.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa 1 sztuki projektora, 2 sztuki rzutników przenośnych z ekranem.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 1 sztuki projektora, 2 sztuki rzutników przenośnych z ekranem.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.12.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.01.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa 8 sztuk oprogramowania graficznego i 5 sztuk oprogramowania OCR.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 8 sztuk oprogramowania graficznego i 5 sztuk oprogramowania OCR.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.32.20.00-1, 48.31.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.01.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- CP-24-260/2025 Wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu pomieszczeń po bufecie do funkcji socjalnej i węzłów sanitarnych wraz z łącznikiem i poprzedzającym go fragmentem holu
- Rozbudowa licencji narzędzi do wideokonferencji dla pracowników i studentów Uniwersytetu Warszawskiego
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: "Remont, przebudowa oraz rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 731 na terenie gminy Warka, pow. Grójecki, woj. Mazowieckie"
- Zakup usług hotelowo - gastronomiczno - transportowych na potrzeby organizacji konferencji szkoleniowej dla sędziów i asesorów WSA w Warszawie
- Dostawa urządzenia do rejestracji słuchowych potencjałów wywołanych pnia mózgu - ABR - 1 szt..
- Dostawa odzieży i obuwia roboczego dla Wydziału Transportu Politechniki Warszawskiej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie "Pracowni reklamy i multimediów" i "Pracowni studia nagrań" dla potrzeb 2 techników wchodzących w skład CKZiU przy ul. Grota Roweckiego 64 w Sosnowcu
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH
- Dostawy i usługi związane z realizacją projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- "Zakup i dostawa sprzętu medycznego w ramach projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)" do SPZOZ w Dąbrowie Białostockiej - Suchowola
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu pn: LOVe - Labor Omnia Vincit - niepełnosprawni na rynku pracy szansą rozwoju regionu
- ZAKUP I WDROŻENIE SYSTEMÓW BEZPIECZEŃSTWA W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD GMINY BISKUPIEC
więcej: Cyfrowe urządzenia powielające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.