Ogłoszenie z dnia 2025-05-16
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa odzieży i obuwia roboczego dla Wydziału Transportu Politechniki Warszawskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA WARSZAWSKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001554
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: PLAC POLITECHNIKI 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-661
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: piotr.prycinski@pw.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pw.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa odzieży i obuwia roboczego dla Wydziału Transportu Politechniki Warszawskiej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c89f5985-7f59-4e22-804e-3829db0e3864
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00233798
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00035324/21/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.112 Dostawa odzieży i obuwia roboczego dla Wydziału Transportu Politechniki Warszawskiej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/pw_edu/proceedings3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/pw_edu/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Składanie ofert i oświadczeń o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu odbywa się w formie lub postaci elektronicznej na portalu "PLATFORMA ZAKUPOWA PW. Zamawiający informuje, że komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Wszelką korespondencję do Zamawiającego związaną z niniejszym postepowaniem należy przekazywać
za pomocą wyżej wskazanego portalu (formularz – wyślij wiadomość do Zamawiającego). Zamawiający nie przewiduje innego sposobu komunikowania się z Wykonawcami niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, o której mowa powyżej. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzi się w języku polskim na podstawie art. 20 ust. 2 ustawy Pzp. Oferta składana w formie lub postaci elektronicznej musi być opatrzona przez Wykonawcę kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w ww. Portalu.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z rozdz. 19 SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z rozdz. 19 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WT/TP/06/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 8016,76 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa odziezy i obuwia roboczego dla Wydziału Transportu Politechniki Warszawskiej. Typ niezbędnego asortymentu wraz z opisem stanowi załącznik do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
35113000-9 - Sprzęt bezpieczeństwa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Wynagrodzenie z zastosowaniem prawa opcji za realizację przedmiotu umowy, stanowić może maksymalnie 50% wartości pierwotnej wynagrodzenia, określonego w Umowie. Zamawiający przewiduje możliwość rozszerzenia zamówienia podstawowego w ramach prawa opcji, na warunkach umowy stanowiacej załącznik do SWZ z zastrzeżeniem, że zakres opcji nie może przekroczyć 50% wartości zamówienia podstawowego w momencie zawarcia umowy, określonego w § 3 ust. 2 umowy. Zamawiający najpóźniej w terminie do 31 grudnia 2025 r. złoży Wykonawcy pisemne oświadczenie w przedmiocie zamówienia udzielanego w ramach prawa opcji, na podstawie którego może udzielić zamówienia obejmującego maksymalny poziom prawa opcji.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Nie odrzucone oferty, będą oceniane na podstawie kryterium cena i termin dostawy zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający oczekuje od Wykonawcy zweryfikowania i dostosowania rozmiarów oferowanego asortymentu do pracowników Zamawiającego po podpisaniu umowy na realizację dostawy, celem zapewnienia dopasowania ubrań i obuwia do sylwetek pracowników Zmawiającego (rozmiar, wzrost, numer obuwia). W przypadku wymiany asortymentu z uwagi na nieodpowiedni rozmiar, koszty związane z wymianą i dostawą asortymentu do Zmawiającego ponosi Wykonawca. Zamawiajacy oczekuje dostawy przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentami zamówienia. Do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające spełnienie parametrów oczekiwanych przez Zamawiającego w odniesieniu do proponowanego asortymentu – karta produktu z jego specyfikacją.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty, którą stanowi Formularz Oferty - załącznik nr 1 do SWZ, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert:
1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 1 do Formularza oferty.
2) oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, stanowiące Załącznik nr 1a do Formularza Oferty.
3) Załącznik nr 2 do Formularza oferty tj. Formularz asortymentowo – cenowy (OPZ), w którym należy określić ceny jednostkowe netto oferowanego asortymentu oraz podać nazwę producenta, nazwę handlową oferowanego asortymentu, celem umożliwienia zweryfikowania spełnienia przez oferowany asortyment warunków, określonych w OPZ. Do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające spełnienie parametrów oczekiwanych przez Zamawiającego w odniesieniu do proponowanego asortymentu – karta produktu z jego specyfikacją.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty, którą stanowi Formularz Oferty - załącznik nr 1 do SWZ, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert:
1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 1 do Formularza oferty.
2) oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, stanowiące Załącznik nr 1a do Formularza Oferty.
3) Załącznik nr 2 do Formularza oferty tj. Formularz asortymentowo – cenowy (OPZ), w którym należy określić ceny jednostkowe netto oferowanego asortymentu oraz podać nazwę producenta, nazwę handlową oferowanego asortymentu, celem umożliwienia zweryfikowania spełnienia przez oferowany asortyment warunków, określonych w OPZ. Do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające spełnienie parametrów oczekiwanych przez Zamawiającego w odniesieniu do proponowanego asortymentu – karta produktu z jego specyfikacją.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Załącznik nr 2 do Formularza oferty tj. Formularz asortymentowo – cenowy (OPZ), w którym należy określić ceny jednostkowe netto oferowanego asortymentu oraz podać nazwę producenta, nazwę handlową oferowanego asortymentu, celem umożliwienia zweryfikowania spełnienia przez oferowany asortyment warunków, określonych w OPZ. Do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające spełnienie parametrów oczekiwanych przez Zamawiającego w odniesieniu do proponowanego asortymentu – karta produktu z jego specyfikacją.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Oświadczenia wymagane w postępowaniu oraz karty produktów, opisujace parametry oferowanego asortymentu, w przypadku wątpliwości Zamawiajacego w trakcie oceny ofert.5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania, na wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni aktualne na dzień złożenia następujące podmiotowe środki dowodowe:1. Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt. 1, 2 i 4 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert – dokument może zostać złożony w postaci dokumentu elektronicznego, otrzymanego w postaci papierowej, opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufamy lub podpisem osobistym Wykonawcy.
W przypadku składania informacji z Krajowego Rejestru Karnego otrzymanej przez Wykonawcę za pomocą systemu informatycznego e-KRK Wykonawca składa na portalu wszystkie pliki jakie otrzymał z Krajowego Rejestru Karnego. Wykonawca w tym przypadku nie podpisuje otrzymanych plików.
2. Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 3 do formularza oferty;
3. Oświadczenie własne Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 3, o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczanie społeczne lub zdrowotne, chyba że Wykonawca odpowiednio przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności – oświadczenie musi być sporządzone w formie lub postaci elektronicznej, złożone na Portalu i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4. Oświadczanie własne Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 4, o braku prawomocnego orzeczenia wobec niego z tytułu środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne - oświadczenie musi być sporządzone w formie lub postaci elektronicznej, złożone na Portalu i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
5. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia tych dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów, o których mowa w pkt 3.5, pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający może żądać od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez zamawiającego podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę usług (art. 121 ustawy Pzp).6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamiany w umowie w trakcie jej realizacji są możliwe, bez przeprowadzania nowego postępowania i mogą dotyczyć:1) wydłużenia terminu realizacji dostawy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, w szczególności z powodu wystąpienia siły wyżej oraz z powodu przerwania łańcucha dostaw, z zastrzeżeniem, że wydłużenie terminu dostawy powinno być uzasadnione pisemnie przez Wykonawcę - termin może ulec wydłużeniu nie więcej niż o 30 dni;
2) jeśli zaoferowany przedmiot umowy nie jest z przyczyn obiektywnych dostępny na rynku, Wykonawca może zaoferować Zamawiającemu inny typ/model asortymentu o parametrach nie gorszych niż złożone w ofercie, oferowana cena nie może ulec zmianie;
3) w zakresie wynagrodzenia brutto, jeżeli doszło do ustawowej zmiany procentowej stawki podatku VAT- wynagrodzenie ulegnie zmianie zgodnie z § 3 ust. 7;
4) w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-05-26 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/pw_edu/proceedings
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-26 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-06-24
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
BrakINNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie kwater internatowych w artykuły łazienkowe oraz w wyposażenie gospodarstwa domowego
- Dostawa macierzy dyskowej
- Dostawa przełączników SAN
- Świadczenie usług zapewnienia kopii, wydruków, skanowania i faksowania, wraz z dzierżawą drukarek przez okres maksymalnie 24 miesięcy
- ZAKUP 12 REFLEKTORÓW SCENICZNYCH WRAZ Z SYSTEMEM ŁĄCZNOŚCI BEZPRZEWODOWEJ DMX ORAZ WYKONANIE PRAC NIEZBĘDNYCH DO ICH ZAINSTALOWANIA I URUCHOMIENIA
- Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych oraz oprogramowania
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sortów mundurowych dla pracowników Służby Parku Magurskiego Parku Narodowego II
- Dostawa umundurowania i odzieży na potrzeby pracowników Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach
- SZP/242-092/2025 Umowa ramowa na dostawę odzieży roboczej i ochronnej dla Politechniki Wrocławskiej
- Dostawa elementów umundurowania leśnika oraz sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Niepołomice
- Dostawa odzieży roboczej i obuwia dla pracowników Szpitala
- Zakup sortów ubraniowych na potrzeby PZDW oraz jednostek terenowych RDW w 2025 roku
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.