eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stargard Szczeciński › Dostawa szczepionek 1. Zadanie nr 1 szczepionki p/wzw typu B i AB dla dorosłych, A dla dorosłych i dzieci - w ampułkostrzykawkach 2. Zadanie nr 2 szczepionki VAXIGRIP - lub równoważne - szczepionek przeciw grypie w ampułkostrzykawkach w postaci monodawek

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-20

Stargard Szczeciński: Dostawa szczepionek : 1. Zadanie nr 1 : szczepionki p/wzw typu : B i AB dla dorosłych, A dla dorosłych i dzieci - w ampułkostrzykawkach 2. Zadanie nr 2 : szczepionki VAXIGRIP - lub równoważne - szczepionek przeciw grypie w ampułkostrzykawkach w postaci monodawek dla dorosłych.
Numer ogłoszenia: 35630 - 2009; data zamieszczenia: 20.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Stargardzie Szczecińskim , ul. Czarnieckiego 34, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 5770426, faks 091 5782885 w. 13.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.psse.stargard.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa szczepionek : 1. Zadanie nr 1 : szczepionki p/wzw typu : B i AB dla dorosłych, A dla dorosłych i dzieci - w ampułkostrzykawkach 2. Zadanie nr 2 : szczepionki VAXIGRIP - lub równoważne - szczepionek przeciw grypie w ampułkostrzykawkach w postaci monodawek dla dorosłych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje : - ZADANIE NR 1 : dostawę szczepionek p/wzw typu : B i AB dla dorosłych, A dla dorosłych i dzieci w ampułkostrzykawkach od dnia zawarcia umowy do 28.02.2010 roku, w ilościach : a) p/wzw typu B dla dorosłych 1001 dawek, b) p/wzw typu AB dla dorosłych 101 dawek, c) p/wzw typu A dla dorosłych 101 dawek, d) p/wzw typu A dla dzieci 11 dawek. - ZADANIE NR 2 : dostawę VAXIGRIP - lub równoważne - szczepionek przeciw grypie w ampułkostrzykawkach w postaci monodawek dla dorosłych od 01.09.2009 roku do 28.12.2009 roku, w ilości 1001 szt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.00 - Szczepionki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w ust. I. pkt a-c niniejszego rozdziału SIWZ . W przypadku konsorcjum żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia-nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik do SIWZ nr 1a- dotyczy zadania nr 1 lub załącznik do SIWZ nr 1b- dotyczy zadania nr 2; b) oferta - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do SIWZ nr 2a- dotyczy zadania nr 1 lub załącznik do SIWZ nr 2b- dotyczy zadania nr 2; c) formularz cenowy - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do SIWZ nr 3a - dotyczy zadania nr 1 lub załącznik do SIWZ nr 3b - dotyczy zadania nr 2; d) umowa - wzór parafowany przez Wykonawcę stanowiącym załącznik do SIWZ nr 4a - dotyczy zadania nr 1 lub załącznik nr 4b-dotyczy zadania nr 2; e) odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający); 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych powyżej w ust. 1 lit.d niniejszego rozdziału SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : a) nie otwarto jego likwidacji ani nie zgłoszono wniosku o ogłoszenie upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 lit d niniejszego rozdziału należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. 4. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w ust. 1 pkt a, d niniejszego rozdziału SIWZ składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Dokumenty wskazane w ust. 1 pkt b niniejszego rozdziału SIWZ mogą zostać złożone przez jednego z Wykonawców albo wspólnie. 5. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja między Zamawiającym a Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia będzie kierowana do ustanowionego pełnomocnika ze skutkiem dla mocodawców..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psse.stargard.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowa Stacja sanitarno-Epidemiologiczna w Stargardzie Szczecińskim ul. Czarnieckiego 34 73-110 Stargard Szczeciński.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Powiatowa Stacja sanitarno-Epidemiologiczna w Stargardzie Szczecińskim ul. Czarnieckiego 34, 73-110 Stargard Szczeciński pokój nr 1, parter.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE NR 1 : dostawę szczepionek p/wzw typu : B i AB dla dorosłych, A dla dorosłych i dzieci- w ampułkostrzykawkach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 1 : dostawę szczepionek p/wzw typu : B i AB dla dorosłych, A dla dorosłych i dzieci w ampułkostrzykawkach od dnia zawarcia umowy do 28.02.2010 roku, w ilościach : a) p/wzw typu B dla dorosłych 1001 dawek, b) p/wzw typu AB dla dorosłych 101 dawek, c) p/wzw typu A dla dorosłych 101 dawek, d) p/wzw typu A dla dzieci 11 dawek..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE NR 2 : dostawę VAXIGRIP - lub równoważne - szczepionek przeciw grypie w ampułkostrzykawkach w postaci monodawek dla dorosłych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawę VAXIGRIP - lub równoważne - szczepionek przeciw grypie w ampułkostrzykawkach w postaci monodawek dla dorosłych od 01.09.2009 roku do 28.12.2009 roku, w ilości 1001 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.