Ogłoszenie z dnia 2011-10-28
Olsztyn: druk wraz z sukcesywną dostawą materiałów na potrzeby Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 356184 - 2011; data zamieszczenia: 28.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki, Al. Marsz. J. Piłsudskiego 7/9, 10-575 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5232373, faks 089 5232278.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: druk wraz z sukcesywną dostawą materiałów na potrzeby Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) przedmiot zamówienia obejmuje: a) w ramach CZĘŚCI I zamówienia - druk wraz z sukcesywną dostawą następujących materiałów z nadrukiem: - papier firmowy typ I, planowana ilość do 7000 szt., o charakterystyce: kolor biały, format A4, gramatura 90g/m2, z nadrukiem w kolorze granatowym w lewym górnym rogu kartki, - papier firmowy typ II, planowana ilość do 1000 szt., o charakterystyce: kolor biały, format A4, gramatura 120g/m2, z nadrukiem w kolorze granatowym w lewym górnym rogu kartki, - papier firmowy typ III, planowana ilość do 1000 szt., o charakterystyce: kolor biały, format A4, gramatura 90g/m2, z nadrukiem w kolorze granatowym w lewym górnym rogu kartki, - koperta typ I, planowana ilość do 6000 szt., o charakterystyce: kolor biały, format DL, z nadrukiem w kolorze granatowym w lewym górnym rogu koperty, - koperta typ II, planowana ilość do 1500 szt., o charakterystyce: kolor biały, format C-4, z nadrukiem w kolorze granatowym w lewym górnym rogu koperty, - koperta typ III, planowana ilość do 1500 szt., o charakterystyce: kolor biały, format C-5, z nadrukiem w kolorze granatowym w lewym górnym rogu koperty, - koperta typ IV, planowana ilość do 1500 szt., o charakterystyce: kolor biały, format B-4, z nadrukiem w kolorze granatowym w lewym górnym rogu koperty, - teczka typ I, planowana ilość do 500 szt., o charakterystyce: papier dwustronnie kredowany półmatowy w kolorze białym, format o szerokości 215 mm i wysokości 305 mm, gramatura 250g/m2, z nadrukiem na wierzchniej stronie teczki godła w środkowej części i napisem w dolnej części w kolorze ciemnoszarym lub granatowym, - teczka typ II, planowana ilość do 1000 szt., o charakterystyce: kartonowa, kolor granatowy, z uchwytami po dwóch przeciwległych rogach strony zapobiegającymi wypadnięciu włożonego w środek teczki pisma, format o szerokości 170 mm i wysokości 245 mm, gramatura 250g/m2, z nadrukiem na wierzchniej stronie teczki godła w środkowej części w kolorze srebrnym, - teczka typ III, planowana ilość do 1000 szt., o charakterystyce: kartonowa, kolor granatowy, z uchwytami po dwóch przeciwległych rogach strony zapobiegającymi wypadnięciu włożonego w środek teczki pisma, format o szerokości 239 mm i wysokości 327 mm, gramatura 250g/m2, z nadrukiem na wierzchniej stronie teczki godła w środkowej części w kolorze srebrnym, - teczka typ IV, planowana ilość do 1000 szt., o charakterystyce: kartonowa, kolor granatowy, z uchwytami po dwóch przeciwległych rogach strony zapobiegającymi wypadnięciu włożonego w środek teczki pisma, format o szerokości 239 mm i wysokości 327 mm, gramatura 250g/m2, z nadrukiem na wierzchniej stronie teczki godła w środkowej części w kolorze srebrnym, - teczka typ V, planowana ilość do 200 szt., o charakterystyce: okolicznościowa, kolor granatowy, miękka oprawa, materiał skóropodobny, w środku teczki wyklejka z kartonu w kolorze białym o gramaturze 250 g/m2, z uchwytem w prawym dolnym rogu strony zapobiegającym wypadnięciu włożonego w środek teczki pisma, format o szerokości 220 mm i wysokości 308 mm, z nadrukiem na wierzchniej stronie teczki godła w kolorze srebrnym w środkowej części i napisem w dolnej części, - okładka typ I, planowana ilość do 500 szt., o charakterystyce: kolor biały, papier obustronnie kredowany półmatowy, format o szerokości 190 mm i wysokości 130 mm, gramatura 250g/m2, z tłoczonym godłem i napisem w środkowej części wierzchniej strony okładki, - okładka typ II, planowana ilość do 500 szt., o charakterystyce: kolor ecru, format o szerokości 190 mm i wysokości 130 mm, gramatura 250g/m2, z tłoczonym godłem i napisem w środkowej części wierzchniej strony okładki, b) w ramach CZĘŚCI II zamówienia - druk wraz z sukcesywną dostawą następujących druków: - druk wniosku o wydanie paszportu, planowana ilość do 80000 szt., o charakterystyce: format o szerokości 297 mm i wysokości 139 mm, drukowany dwustronnie, papier w kolorze białym, gramatura 190g/m2, - druk TYTUŁ WYKONAWCZY - TYT-1, planowana ilość do 150000 szt., o charakterystyce: na składance papierowej białej, 6-stronicowy, 2) materiały z nadrukiem objęte CZĘŚCIĄ I zamówienia, jak też druki objęte CZĘŚCIĄ II zamówienia, wydrukowane zostaną zgodnie ze wzorami znajdującymi się w postaci elektronicznej na płycie CD stanowiącej załącznik nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3) przyjęte przez zamawiającego planowane ilości poszczególnych rodzajów materiałów z nadrukiem i druków są ilościami szacunkowymi, zamawiający zastrzega sobie prawo zamówienia w okresie obowiązywania umowy mniejszej ilości materiałów z nadrukiem i druków oraz dokonywania zmian ilości w poszczególnych rodzajach materiałów z nadrukiem i druków, stosownie do swoich potrzeb; ewentualne zamówienie mniejszej ilości materiałów z nadrukiem i druków oraz zmiany ilości w poszczególnych rodzajach nie spowodują zmiany cen jednostkowych podanych przez wykonawcę w ofercie, jak również z tego powodu nie będą przysługiwały wykonawcy żadne dodatkowe roszczenia w stosunku do zamawiającego, 4) zamawiający będzie realizował zamówienie sukcesywnie, w zależności od bieżących potrzeb, dostawy materiałów z nadrukiem i druków realizowane będą na podstawie odrębnych zleceń składanych przez zamawiającego drogą elektroniczną lub faksem, w terminie nie dłuższym niż 7 dni licząc od dnia otrzymania zlecenia, 5) dostawa materiałów z nadrukiem oraz druków nastąpi transportem wykonawcy i na koszt wykonawcy do siedziby zamawiającego - Olsztyn, Al. Marszałka J. Piłsudskiego 7/9, do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego, 6) przewiduje się wykonanie przedmiotu zamówienia w dwóch okresach finansowania: a) okres I - obejmujący realizację przedmiotu zamówienia do wysokości kwoty ujętej w planie finansowym zamawiającego na rok 2011, b) okres II - obejmujący realizację przedmiotu zamówienia do wysokości kwoty ujętej w planie finansowym zamawiającego na rok 2012, 7) w przypadku braku środków finansowych na realizację przedmiotu zamówienia w II okresie finansowania, tj. w planie finansowym na rok 2012, zamawiający odstąpi od realizacji dalszego zakresu zamówienia w jednej lub obu CZĘŚCIACH, a wykonawcy w takim przypadku będzie przysługiwało jedynie wynagrodzenia należne z tytułu wykonania zakresu zamówienia w roku 2011, 8) zamawiający podpisze na wykonanie każdej z CZĘŚCI zamówienia odrębną umowę.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: druk wraz z sukcesywną dostawą materiałów z nadrukiem
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Poligraficzny MAZUR-PRINT Spółka Cywilna Jerzy Kołakowski, Krystyna Maria Gottwald-Kołakowska, ul. Żołnierska 15A, 10-558 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23750,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 23536,05
Oferta z najniższą ceną: 23536,05 / Oferta z najwyższą ceną: 32970,15
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiot zamówienia obejmuje usługę powszechnie dostępną na rynku lokalnym jak i krajowym, o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa owoców i warzyw do DPS Kombatant
- Zestawy sprzętu sportowego realizowane ze środków budżetu państwa w ramach Programu Wsparcia Aktywności Fizycznej Dzieci i Młodzieży - Projekt Mały Mistrz
- Pułapki z tworzyw sztucznych oraz elementy dodatkowe
- Dostawa materiałów opatrunkowych
- Feromony agregacyjne w formie ampułek
- Sukcesywne dostawy akcesoriów samochodowych, płynów do spryskiwaczy oraz materiałów do obsługi klimatyzacji samochodowych (3 zadania częściowe)
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa druku i zadań pokrewnych z dzierżawą urządzeń drukujących dla Urzędu Dzielnicy Praga-Północ m. st. Warszawy.
- Sukcesywne świadczenie usług drukarskich na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2026 roku
- Sukcesywny druk wraz z dostawą i montażem materiałów poligraficznych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Kultury w Olsztynie.
- Działania informacyjno-promocyjne w projekcie nr FENX.06.01-IP.03-0003/25
- Aktualizacja podręcznika do monitoringu i klasyfikacji elementów biologicznych
- Wykonanie 160 000 papierowych żonkili klasycznych oraz 10 000 żonkili VIP zgodnie z projektem Zamawiającego w językach polskim, angielskim i hebrajskim
więcej: Usługi drukowania i powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





