eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa materiałów promocyjnych dla Centrum Obsługi Przedsiębiorcy w Łodzi - I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-12

Łódź: Dostawa materiałów promocyjnych dla Centrum Obsługi Przedsiębiorcy w Łodzi - I
Numer ogłoszenia: 355684 - 2009; data zamieszczenia: 12.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Obsługi Przedsiębiorcy , ul. Roosevelta 15, 91-056 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 230 15 50, faks 0-42 230 15 51.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cop.lodzkie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów promocyjnych dla Centrum Obsługi Przedsiębiorcy w Łodzi - I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów promocyjnych dla Centrum Obsługi Przedsiębiorcy w Łodzi - I. Kalendarz książkowy, format A5, ekoskóra - 250 szt. Kalendarz książkowy, format B5, skóra - 80 szt. Pamięć USB 4GB - 100 szt. Pamięć USB 2GB - 200 szt. Zestaw długopis i ołówek - 100 szt. Zestaw długopis i pióro kulkowe - 100 szt. Pióro w ozdobnym pudełku - 100 szt. Kubek ceramiczny - 500 szt. Memoklip - 300 szt. Etui na CD - 150 szt. Torba wielokomorowa na dokumenty i laptopa - 30 szt. Cukierki - pastylki pudrowe w pudełeczku - 500 szt. Cukierki - krówki - 50 kg. Podgrzewacz do kawy USB - 80 szt. Brelok do kluczy - 200 szt. Etui na wizytówki osobiste - 100 szt. Zakreślacz 5-kolorowy - 200 szt.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00 - Materiały reklamowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dopuszcza do udziału w postępowaniu Wykonawców, którzy spełniają następujące warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawa zamówień publicznych: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków dokonywana będzie w oparciu o złożone wraz z ofertą: - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 3 do SIWZ), - dokumenty żądane przez Zamawiającego, potwierdzające spełnianie tych warunków - szczegóły wskazane są w SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Szczegóły wskazane są w SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cop.lodzkie.pl, www.bip.cop.lodzkie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: - Nieodpłatnie w siedzibie Zamawiającego w Łodzi, ul. Roosevelta 15, - Pobrać ze strony internetowej: http://www.bip.cop.lodzkie.pl. - Drogą pocztową, po uprzednim złożeniu prośby o przesłanie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego w Łodzi, ul. Roosevelta 15, 90-056 Łódź, parter, pok. 111.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wydatek jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.