eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Sól › Zakup, dostawa wyposażenia dydaktycznego i warsztatowego w ramach projektu pn.Modernizacja i doposażenie infrastruktury dydaktycznej i warsztatowej w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego ELEKTRYK

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-24

Nowa Sól: Zakup, dostawa wyposażenia dydaktycznego i warsztatowego w ramach projektu pn.: Modernizacja i doposażenie infrastruktury dydaktycznej i warsztatowej w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego ELEKTRYK
Numer ogłoszenia: 354212 - 2014; data zamieszczenia: 24.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 328070 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nowosolski, ul. Moniuszki 3B, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 68 4586800, faks 68 4586831.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup, dostawa wyposażenia dydaktycznego i warsztatowego w ramach projektu pn.: Modernizacja i doposażenie infrastruktury dydaktycznej i warsztatowej w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego ELEKTRYK.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Postępowanie prowadzone dla zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 207 000 euro.Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa wyposażenia dydaktycznego i warsztatowego (dalej : produkt) w ramach projektu pn.: Modernizacja i doposażenie infrastruktury dydaktycznej i warsztatowej w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego ELEKTRYK. Zadanie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych i podzielił zamówienie na 6 części (ZADANIA) : ZADANIE NR 1 - zakup i dostawa urządzeń i wyrobów elektrycznych; ZADANIE NR 2 - zakup i dostawa wyposażenia pracowni ZADANIE NR 3 - zakup i dostawa zestawów eksperymentalnych i demonstracyjnych; ZADANIE NR 4 - zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni mechatroniki samochodowej; ZADANIE NR 5 - zakup i dostawa pomocy i artykułów szkolnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia poszczególnych części (ZADAŃ) określa załącznik nr 1B/nr 1 do 6 SIWZ tj. SPECYFIKACJE PRODUKTÓW. Równoważność 1) Ewentualne nazwy własne znajdujące się w SIWZ bądź innym integralnym do SIWZ dokumencie zostały przywołane przykładowo i nie mogą być traktowane jako rekomendacja ich nabycia, użycia, czy promocji. 2) Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wskazane w SPECYFIAKCJACH PRODUKTÓW, bądź innym integralnym do SIWZ dokumencie parametry materiałów, wyrobów, systemów, urządzeń Zamawiający traktuje jako określenie nie gorszych - minimalnych wymagań parametrów użytkowych, funkcjonalnych, technicznych lub standardów jakościowych (art.29 ust.3 ustawy pzp) . 3) Ciężar udowodnienia, że produkt jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy (art.30 ust.5 ustawy pzp).4) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany na każde żądanie Zamawiającego wykazać, że zaoferowane przez niego produkty są nie gorsze od produktów wymaganych przez Zamawiającego. 5) W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty: a) wykazu zastosowanych produktów równoważnych z podaniem ich nazwy i dokładnym opisem parametrów; b) dokumentów potwierdzających ich równoważność takich jak: parametry techniczne, jakościowe, eksploatacyjne, funkcjonalność, certyfikaty, aprobaty techniczne z podaniem nazwy podmiotu wydającego oraz terminu ważności dokumentu. 6) Zaoferowanie wyrobów lub materiałów równoważnych nie może prowadzić do zmiany przedmiotu zamówienia. Wymagania Zamawiającego 1) Przedmiot zamówienia musi być pierwszego gatunku, fabrycznie nowy i wolny od wad i od obciążeń prawami osób trzecich . 2) Materiały, w stosunku do których istnieje obowiązek posiadania certyfikatu lub deklaracji producenta / wykonawcy za zgodność z PN - mają być odpowiednio w nie zaopatrzone. 3) Produkt dostarczony w ramach niniejszego zamówienia będzie produktem zakupionym w oficjalnym kanale sprzedaży producenta na rynek polski i będzie posiadać stosowny pakiet usług gwarancyjnych i wsparcie techniczno - serwisowe kierowane do użytkowników obszaru Rzeczypospolitej. 4) Okres gwarancji i rękojmi dla produktu wynosi min.24 miesiące. Gwarancja i rękojmia będzie liczona od daty odbioru wszystkich produktów objętych daną częścią zamówienia, wraz z nieodpłatną (wliczoną w cenę ofertową) naprawą w okresie gwarancyjnym realizowaną w miejscu użytkowania, przez osoby lub podmioty posiadające stosowną autoryzację producenta, odpowiednio do jednego z 5 części (ZADAŃ ) zamówienia. Szczegółowe wymagania w zakresie gwarancji i serwisu zostały określone w Formularzu istotnych postanowień umowy - załącznik nr 5 do SIWZ. 5) Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa tj. obejmować cały asortyment przedmiotu zamówienia odpowiednio do wybranej przez Wykonawcę części (ZADANIA ). 6) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do miejsca wskazanego przez zamawiającego własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko oraz dokona rozładunku dysponowanymi zasobami ludzkimi i sprzętowymi w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, w terminie określonym w SIWZ. 7) Wykonawca przeszkoli wskazane przez Zamawiającego osoby (min. 2 os.) w zakresie obsługi dostarczanego przez siebie przedmiotu zamówienia. 8) Wykonawca dostarczy z przedmiotem zamówienia wszelkie niezbędne dokumenty - w języku polskim - konieczne do prawidłowego korzystania z dostarczonych produktów , karty gwarancyjne certyfikaty, atesty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności, instrukcje, schematy oraz inne dokumenty wymagane odrębnymi przepisami prawa . 9) Wykonawca ma obowiązek dołączyć do składanej oferty wypełnioną TABELĘ CEN na wybraną część (ZADANIE) sporządzoną wg wzoru załącznik nr 1A/nr 1 - 5. 10) Wszelkie dodatkowe informacje zawiera Formularz istotnych postanowień umowy (zał. nr 5 do SIWZ), z którym Wykonawca ma obowiązek się zapoznać.. II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.00.00.00-6, 38.60.00.00-1, 38.90.00.00-4, 38.97.00.00-5, 39.16.21.10-9, 39.16.21.00-6, 39.16.22.00-7, 44.51.00.00-8, 48.00.00.00-8..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.00.00.00-6, 38.60.00.00-1, 38.90.00.00-4, 38.97.00.00-5, 39.16.21.10-9, 39.16.21.10-6, 39.16.22.00-7, 44.51.00.00-8, 48.00.00.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013...

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: zakup i dostawa urządzeń i wyrobów elektrycznych..

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHPU ZUBER Andrzej Zuber, Ul. Krakowska 29C,, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 246573,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 48813,78

  • Oferta z najniższą ceną: 48813,78 / Oferta z najwyższą ceną: 49625,58

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: zakup i dostawa wyposażenia pracowni

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Inżynieryjne Martex Marcin Puźniak, Gorzeszów 19,, 58-405 Krzeszów, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 246573,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 54752,22

  • Oferta z najniższą ceną: 54752,22 / Oferta z najwyższą ceną: 64993,20

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: zakup i dostawa zestawów eksperymentalnych i demonstracyjnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Inżynieryjne Marten Marcin Puźniak, Gorzeszów 19,, 58-405 Krzeszów, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 246573,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 49860,51

  • Oferta z najniższą ceną: 49860,51 / Oferta z najwyższą ceną: 49860,51

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.