eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubicz DolnyDoposażenie nowo utworzonych miejsc dla dzieci w Żłobku Gminnym "Lubisiowa Kraina" w Lubiczu Górnym w ramach programu AKTYWNY MALUCH 2022-2029.



Ogłoszenie z dnia 2025-07-11

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Doposażenie nowo utworzonych miejsc dla dzieci w Żłobku Gminnym „Lubisiowa Kraina” w Lubiczu Górnym w ramach programu AKTYWNY MALUCH 2022-2029.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUBICZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118715

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Toruńska 21

1.5.2.) Miejscowość: Lubicz Dolny

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-162

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@lubicz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubicz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Doposażenie nowo utworzonych miejsc dla dzieci w Żłobku Gminnym „Lubisiowa Kraina” w Lubiczu Górnym w ramach programu AKTYWNY MALUCH 2022-2029.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5cda7ffa-56c0-4df0-ae1c-375c525f90e0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00322707

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zadanie realizowane jest w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "Aktywny Maluch" 2022-2029, współfinansowanego z FERS w ramach programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5cda7ffa-56c0-4df0-ae1c-375c525f90e0

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, konkursie, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2002 Nr 144 poz. 1204 z późn. zm.). Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto na https://ezamowienia.gov.pl/pl/. Wykonawca posiadający konto na platformie ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza komunikacji. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopi dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie dostępnym na stronie https://ezamowienia.gov.pl/pl/. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązki informacyjne Wykonawcy wynikające z RODO.
Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał (będą to w szczególności osoby fizyczne: skierowane do realizacji zamówienia, podwykonawcy, podmioty trzecie, pełnomocnicy, członkowie organów zarządzających). Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (art. 13 ust. 4 RODO).Ponadto Wykonawca zobowiązany jest wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem Wykonawcy w postępowaniu, Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do złożenia oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Uprawnienia związane z przetwarzaniem danych osobowych.
a) posiada Pani/Pan:- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych. Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu z postępowania oraz jego załączników;- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; b) nie przysługuje Pani/Panu:- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ORG.271.16.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest doposażenie żłobka, który jest nową instytucją i zaplanowane jest utworzenie w nim 32 miejsc opieki dla dzieci, współfinansowanych z programu AKTYWNY MALUCH 2022- 2029. Zamawiający podzielił zamówienie na CZTERY (4) części.

Zakres niniejszej - PIERWSZEJ CZĘŚCI obejmuje dostawę mebli i wyposażenia do żłobka.

Szczegółowy opis przedmiotu niniejszej części zawiera Załącznik nr 1a do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39161000-8 - Meble przedszkolne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39111100-4 - Siedziska obrotowe

39112000-0 - Krzesła

39151300-8 - Meble modułowe

39131000-9 - Regały biurowe

39512200-6 - Pokrycia

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części

39143116-2 - Łóżeczka

39200000-4 - Wyposażenie domowe

39143112-4 - Materace

44411720-7 - Pokrywy sedesowe

39516120-9 - Poduszki

32342000-2 - Urządzenia głośnikowe

34912100-4 - Wózki popychane

38622000-1 - Lustra

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-08-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami
oceny ofert:
1) Cena (C) – waga 60 pkt.
Punkty za kryterium „Cena” ( C ) zostaną obliczone według wzoru:
C=(Cn/Cb) x 100 x 60 % pkt
gdzie,
C –ilość punktów za kryterium cena,
Cn – najniższa cena oferowana spośród ofert odrzuconych
Cb – cena oferty badanej.
W kryterium „ Cena” oferta z najniższa ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku

2) Termin gwarancja(G) – waga 40 pkt.

Punkty za kryterium „Okres gwarancji” (G) zostaną obliczone według wzoru:
G=(Gb/Gn) x 100 x 40% pkt

gdzie,
G – ilość punktów za kryterium okres gwarancji
Gb – okres gwarancji oferty badanej
Gn – najdłuższy okres gwarancji
Zamawiający wymaga zaoferowania gwarancji na okres minimum 24 miesięcy. Zamawiający przyjmuje że w kryterium „Okres gwarancji” oceniany będzie proponowany przez wykonawców okres gwarancji w skali od 24 miesięcy do 36 miesięcy.

W przypadku braku wskazania przez wykonawcę w ofercie okresu gwarancji Zamawiający przyjmuje, że oferuje on minimalny wymagany okres gwarancji tj. 24 miesiące.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę okresy gwarancji dłuższego niż 36 miesięcy, Zamawiający w celu przyznania punktów w kryterium „Okres gwarancji” przyjmie do obliczeń 36 miesięcy okresu gwarancji.
W kryterium „Okres gwarancji, oferta z najdłuższym okresem gwarancji otrzyma 40 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą sumę punktów, obliczoną według wzoru:
PŁ = C + G

gdzie:

PŁ – punktacja łączna;
C – ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium cena ofertowa;
G – ilość punktów przyznanych w kryterium okres gwarancji
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest doposażenie żłobka, który jest nową instytucją i zaplanowane jest utworzenie w nim 32 miejsc opieki dla dzieci, współfinansowanych z programu AKTYWNY MALUCH 2022- 2029. Zamawiający podzielił zamówienie na CZTERY (4) części.

Zakres niniejszej - DRUGIEJ CZĘŚCI obejmuje dostawę wyposażenia multifunkcyjnego do żłobka.

Szczegółowy opis przedmiotu niniejszej części zawiera Załącznik nr 1b do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39713210-8 - Pralki i suszarki

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

42163000-9 - Generatory pary

39713211-5 - Urządzenia do suszenia i prasowania

39713430-6 - Odkurzacze

30232110-8 - Drukarki laserowe

30191400-8 - Niszczarki

31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

30121300-6 - Urządzenia do powielania

42991100-0 - Maszyny introligatorskie

30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-08-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami
oceny ofert:
1) Cena (C) – waga 60 pkt.
Punkty za kryterium „Cena” ( C ) zostaną obliczone według wzoru:
C=(Cn/Cb) x 100 x 60 % pkt
gdzie,
C –ilość punktów za kryterium cena,
Cn – najniższa cena oferowana spośród ofert odrzuconych
Cb – cena oferty badanej.
W kryterium „ Cena” oferta z najniższa ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku

2) Termin gwarancja(G) – waga 40 pkt.

Punkty za kryterium „Okres gwarancji” (G) zostaną obliczone według wzoru:
G=(Gb/Gn) x 100 x 40% pkt

gdzie,
G – ilość punktów za kryterium okres gwarancji
Gb – okres gwarancji oferty badanej
Gn – najdłuższy okres gwarancji
Zamawiający wymaga zaoferowania gwarancji na okres minimum 24 miesięcy. Zamawiający przyjmuje że w kryterium „Okres gwarancji” oceniany będzie proponowany przez wykonawców okres gwarancji w skali od 24 miesięcy do 36 miesięcy.

W przypadku braku wskazania przez wykonawcę w ofercie okresu gwarancji Zamawiający przyjmuje, że oferuje on minimalny wymagany okres gwarancji tj. 24 miesiące.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę okresy gwarancji dłuższego niż 36 miesięcy, Zamawiający w celu przyznania punktów w kryterium „Okres gwarancji” przyjmie do obliczeń 36 miesięcy okresu gwarancji.
W kryterium „Okres gwarancji, oferta z najdłuższym okresem gwarancji otrzyma 40 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą sumę punktów, obliczoną według wzoru:
PŁ = C + G

gdzie:

PŁ – punktacja łączna;
C – ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium cena ofertowa;
G – ilość punktów przyznanych w kryterium okres gwarancji
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest doposażenie żłobka, który jest nową instytucją i zaplanowane jest utworzenie w nim 32 miejsc opieki dla dzieci, współfinansowanych z programu AKTYWNY MALUCH 2022- 2029. Zamawiający podzielił zamówienie na CZTERY (4) części.

Zakres niniejszej - TRZECIEJ CZĘŚCI obejmuje dostawę zabawek do żłobka.

Szczegółowy opis przedmiotu niniejszej części zawiera Załącznik nr 1c do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 37520000-9 - Zabawki

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

37529200-4 - Zabawki służące do jazdy

37527200-0 - Pojazdy do zabawy

37522000-3 - Zabawki na kółkach

37510000-6 - Lalki

37500000-3 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-08-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami
oceny ofert:
1) Cena (C) – waga 60 pkt.
Punkty za kryterium „Cena” ( C ) zostaną obliczone według wzoru:
C=(Cn/Cb) x 100 x 60 % pkt
gdzie,
C –ilość punktów za kryterium cena,
Cn – najniższa cena oferowana spośród ofert odrzuconych
Cb – cena oferty badanej.
W kryterium „ Cena” oferta z najniższa ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku

2) Termin gwarancja(G) – waga 40 pkt.

Punkty za kryterium „Okres gwarancji” (G) zostaną obliczone według wzoru:
G=(Gb/Gn) x 100 x 40% pkt

gdzie,
G – ilość punktów za kryterium okres gwarancji
Gb – okres gwarancji oferty badanej
Gn – najdłuższy okres gwarancji
Zamawiający wymaga zaoferowania gwarancji na okres minimum 24 miesięcy. Zamawiający przyjmuje że w kryterium „Okres gwarancji” oceniany będzie proponowany przez wykonawców okres gwarancji w skali od 24 miesięcy do 36 miesięcy.

W przypadku braku wskazania przez wykonawcę w ofercie okresu gwarancji Zamawiający przyjmuje, że oferuje on minimalny wymagany okres gwarancji tj. 24 miesiące.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę okresy gwarancji dłuższego niż 36 miesięcy, Zamawiający w celu przyznania punktów w kryterium „Okres gwarancji” przyjmie do obliczeń 36 miesięcy okresu gwarancji.
W kryterium „Okres gwarancji, oferta z najdłuższym okresem gwarancji otrzyma 40 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą sumę punktów, obliczoną według wzoru:
PŁ = C + G

gdzie:

PŁ – punktacja łączna;
C – ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium cena ofertowa;
G – ilość punktów przyznanych w kryterium okres gwarancji
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest doposażenie żłobka, który jest nową instytucją i zaplanowane jest utworzenie w nim 32 miejsc opieki dla dzieci, współfinansowanych z programu AKTYWNY MALUCH 2022- 2029. Zamawiający podzielił zamówienie na CZTERY (4) części.

Zakres niniejszej - CZWARTEJ CZĘŚCI obejmuje dostawę pomocy do prowadzenia zajęć opiekuńczo-wychowawczych i edukacyjnych do żłobka.

Szczegółowy opis przedmiotu niniejszej części zawiera Załącznik nr 1d do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy

30192000-1 - Wyroby biurowe

37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne

30213100-6 - Komputery przenośne

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-08-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami
oceny ofert:
1) Cena (C) – waga 60 pkt.
Punkty za kryterium „Cena” ( C ) zostaną obliczone według wzoru:
C=(Cn/Cb) x 100 x 60 % pkt
gdzie,
C –ilość punktów za kryterium cena,
Cn – najniższa cena oferowana spośród ofert odrzuconych
Cb – cena oferty badanej.
W kryterium „ Cena” oferta z najniższa ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku

2) Termin gwarancja(G) – waga 40 pkt.

Punkty za kryterium „Okres gwarancji” (G) zostaną obliczone według wzoru:
G=(Gb/Gn) x 100 x 40% pkt

gdzie,
G – ilość punktów za kryterium okres gwarancji
Gb – okres gwarancji oferty badanej
Gn – najdłuższy okres gwarancji
Zamawiający wymaga zaoferowania gwarancji na okres minimum 24 miesięcy. Zamawiający przyjmuje że w kryterium „Okres gwarancji” oceniany będzie proponowany przez wykonawców okres gwarancji w skali od 24 miesięcy do 36 miesięcy.

W przypadku braku wskazania przez wykonawcę w ofercie okresu gwarancji Zamawiający przyjmuje, że oferuje on minimalny wymagany okres gwarancji tj. 24 miesiące.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę okresy gwarancji dłuższego niż 36 miesięcy, Zamawiający w celu przyznania punktów w kryterium „Okres gwarancji” przyjmie do obliczeń 36 miesięcy okresu gwarancji.
W kryterium „Okres gwarancji, oferta z najdłuższym okresem gwarancji otrzyma 40 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą sumę punktów, obliczoną według wzoru:
PŁ = C + G

gdzie:

PŁ – punktacja łączna;
C – ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium cena ofertowa;
G – ilość punktów przyznanych w kryterium okres gwarancji
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:

DLA KAŻDEJ Z CZĘŚCI:
W zakresie warunku dotyczącego sytuacji finansowej, o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą, że posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 50 000,00 zł. W sytuacji składania oferty przez dwa lub więcej podmiotów (wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia) Zamawiający uzna spełnienie tego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wspólnie wykażą oni, iż posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 50 000,00 zł.

Wymieniony warunek jest postawiony dla każdej części osobno, tzn. jeśli Wykonawca zamierza złożyć ofertę na dwie części zamówienia, winien posiadać środki lub zdolności w wysokości 100 000,00 zł.


4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Poza oświadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, Zamawiający nie wymaga składania podmiotowych środków dowodowych.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Poza oświadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, Zamawiający nie wymaga składania podmiotowych środków dowodowych.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga składania przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Nie dotyczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia dotyczące braku podstaw do wykluczenia i spełnienia warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia reguluje Załącznik nr 6 do SWZ - Wzór umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-21 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: platforma internetowa https://ezamowienia.gov.pl/pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-21 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-19

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Informacje o formalnościach, jakie powinny być dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy:

1. Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
2. Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem terminu, o którym mowa w ust. 1, jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia prowadzonym w trybie podstawowym złożono tylko jedną ofertę.
3. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
4. Wykonawca będzie zobowiązany do podpisania umowy w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.

DODATKOWA PRZESŁANKA WYKLUCZENIA:
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835), dalej jako „ustawa”. Zgodnie z treścią ww. przepisu, z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:
a) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
b) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. 2018 poz. 723 z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
c) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.

Wykluczenie Wykonawcy następuje zgodnie z ustawą tj. na okres trwania okoliczności wymienionych w powyższych punktach (literach).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.