Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2008-12-05
¦widnica: Opracowywanie operatów szacunkowych nieruchomo¶ci dla Gminy ¦widnica w latach 2009/2010
Numer og³oszenia: 351787 - 2008; data zamieszczenia: 05.12.2008
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina ¦widnica , ul. G³owackiego 4, 58-100 ¦widnica, woj. dolno¶l±skie, tel. 074 8523067 w. 24, faks 074 8521226w.400.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.gmina.swidnica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Opracowywanie operatów szacunkowych nieruchomo¶ci dla Gminy ¦widnica w latach 2009/2010.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zamawiaj±cy poszukuje jednego Wykonawcy do sporz±dzania operatów szacunkowych nieruchomo¶ci znajduj±cych siê na terenie Gminy ¦widnica w latach 2009/2010 w nastêpuj±cych ilo¶ciach: I. Kompleksowe pomiary powierzchni u¿ytkowej budynków wielolokalowych wraz ze szkicem lokali dla budynków w przedzia³ach wielko¶ci: I.1 Z pojedynczym lokalem : 4 szt. I.2 Budynek o pow. u¿ytkowej do 300 m2: 4 szt. I.3 Budynek o pow. u¿ytkowej od 301 m2 do 600 m2 : 4 szt. I.4 Budynek o pow. u¿ytkowej od 601 m2 do 900 m2: 4 szt. II. Szacunek lokalu na podstawie odrêbnie wykonanego szkicu: II.1 Lokal mieszkalny: 60 szt. II.2 Lokal u¿ytkowy: 10 szt. III. Opracowanie szacunku budynku wg przedzia³ów wielko¶ci: III.1 Budynek mieszkalny, gospodarczy lub inny parterowy o kubaturze do 500 m3: 4 szt. III.2 Budynek mieszkalny, gospodarczy lub inny parterowy o kubaturze ponad 500 m3: 4 szt. III.3 Jak wy¿ej, lecz piêtrowy -za ka¿d± kondygnacjê ponad parter / dodatek do poz. III.1lub III.2 / : 4 szt. III.4 Obiekty niekubaturowe / budowle / - za ka¿d± budowlê : 60 szt. IV .Opracowanie szacunku warto¶ci nieruchomo¶ci gruntowych: IV.I Dzia³ka niezabudowana lub zabudowana (bez wyceny zabudowañ) - za ka¿d± jedn± dzia³kê : 120 szt. IV.2 Jak w pkt. IV.1 gdy zlecenie dotyczy zespo³u wiêcej ni¿ jednej dzia³ki, po³o¿onych obok siebie -za ka¿d± nastêpn± dzia³kê: 200 szt. Powy¿sze ilo¶ci s± prognozowane i mog± ulec zmianie w trakcie realizacji umowy. Zamówienie bêdzie realizowane sukcesywnie, w miarê pojawiaj±cych siê potrzeb.
II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 70.00.00.00 - Us³ugi w zakresie nieruchomo¶ci 70.33.21.00 - Us³ugi zarz±dzania gruntami .
II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy odstêpuje od ¿±dania wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIA£U
- Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: O zamówienie publiczne mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych, tj.: 1) posiadaj± uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci (Wykonawcy musz± posiadaæ uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomo¶ci ) lub czynno¶ci je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ, 2) posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuj± potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi± pisemne zobowi±zania innych podmiotów do udostêpnienia potencja³u technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia. 3) znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia, Nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Ocena spe³nienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formu³± spe³nia - nie spe³nia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i o¶wiadczeniach wyszczególnionych w pkt.9 niniejszej SIWZ.
- Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1.W celu potwierdzenia, ¿e wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówieñ publicznych wykonawca dostarczy: 1) Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej ,wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo sk³adania ofert. 2.W celu potwierdzenia, ¿e wykonawca posiada niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz potencja³ techniczny, a tak¿e dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca dostarczy: 1. po¶wiadczone za zgodno¶æ z orygina³em uprawniania zawodowe w zakresie szacowania nieruchomo¶ci. 2.Wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, us³ug w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy-w tym okresie, odpowiadaj±cych swoim rodzajem i warto¶ci± us³ugom stanowi±cym przedmiot zamówienia. . Nale¿y podaæ ich warto¶æ , przedmiot, datê wykonania i odbiorców, oraz za³±czenia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie (np. referencje). 3. Oprócz w/w dokumentów do oferty nale¿y do³±czyæ: 1) wype³niony formularz ofertowy (zgodnie z za³±cznikiem nr 1 do SIWZ) 2) parafowany projekt umowy (zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SIWZ) 3) parafowane o¶wiadczenia (zgodnie z za³±cznikiem nr 3 do SIWZ 4) Pe³nomocnictwo (je¿eli jest konieczne) powinno byæ przedstawione w formie orygina³u lub po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em kopii przez notariusza, adwokata, radcê prawnego lub osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego) Wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji okre¶lonym w tych dokumentach. (Pe³nomocnictwo nie jest wymagane je¿eli podpisuj±cy jest lub s± w³a¶cicielami firmy lub je¿eli s± oni wymienieni z imienia i nazwiska w odno¶nym dokumencie rejestracyjnym) i winno byæ sporz±dzone w oparciu o przepisy Kodeksu Cywilnego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.swidnica.dolnyslask.pl.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Ul. B. G³owackiego 4, 58-100 ¦widnica, Urz±d Gminy ¦widnica.
IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 15.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Ul. B. G³owackiego 4, 58-100 ¦widnica, Urz±d Gminy ¦widnica, parter punkt informacyjny.
IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
INNE PRZETARGI Z ¦WIDNICY
- II Etap prac konserwatorskich w budynku Prokuratury Rejonowej w Wa³brzychu Pl. Magistracki 7 tj. elewacji g³ównej wraz z wykonaniem kartusza herbowego, szczytu elewacji g³ównej oraz elewacji bocznej
- Wykonywanie us³ug przechowywania zw³ok, udostêpnienia sali sekcyjnej i pomocy technicznej przy sekcji zw³ok z obszarów dzia³ania Prokuratur Rejonowych w: K³odzku oraz Bystrzycy K³odzkiej
- Termomodernizacja trzech budynków komunalnych Gminy Miasto ¦widnica ul. M. Kopernika 3, Pl. Ludowy 6, ul. F. Chopina 23-25" POSTÊPOWANIE Z PODZIA£EM NA ZADANIA
- "Wymiana instalacji elektrycznej - etap IV w Szkole Podstawowej nr 2 im. Polskich Olimpijczyków w ¦widnicy."
wiêcej: przetargi w ¦widnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleñ dla pracowników sieci IOB - zatrudnionych w ramach Personelu Projektu: Rady Sieci oraz Pracowników Merytorycznych w ramach Projektu
- Sporz±dzenie operatów szacunkowych dla potrzeb aktualizacji op³at rocznych za trwa³y zarz±d i u¿ytkowanie wieczyste
- Wyceny nieruchomo¶ci zabudowanych i niezabudowanych w Mie¶cie Gdañsku
- ,,Wycena sk³adników maj±tku Spó³ki Restrukturyzacji Kopalñ S.A oraz maj±tku nie bêd±cego w³asno¶ci± SRK S.A., - KONTROPERAT/DRUGI OPERAT",
- ¶wiadczenie us³ug komunalnych.
- Wieloletnie zarz±dzanie oraz realizacja inwestycji budowlanych w komunalnym zasobie lokalowym Gminy Murowana Go¶lina.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.