To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-10-28
Gdańsk: DOSTAWA SPRZĘTU W 3 ZADANIACH (55/2010) Zadanie 1 Kriostat Zadanie 2 Stół pionizacyjny do testów pochylniowych Zadanie 3 Urządzenia do badania bezdechu ( 2 kpl.)
Numer ogłoszenia: 349490 - 2010; data zamieszczenia: 28.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 302784 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 7 Szpital Marynarki Wojennej z Przychodnią nr 1534 SP ZOZ, ul. Polanki 117, 80-305 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5526407, faks 058 7416407.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU W 3 ZADANIACH (55/2010) Zadanie 1 Kriostat Zadanie 2 Stół pionizacyjny do testów pochylniowych Zadanie 3 Urządzenia do badania bezdechu ( 2 kpl.).
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: DOSTAWA SPRZĘTU W 3 ZADANIACH (55/2010) Zadanie 1 Kriostat Zadanie 2 Stół pionizacyjny do testów pochylniowych Zadanie 3 Urządzenia do badania bezdechu ( 2 kpl.).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać następujące dokumenty: - Wpis/zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych i deklaracje zgodności CE i/lub certyfikaty CE i świadectwa dopuszczenia do obrotu zgodne z ustawą z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych - Dz. U. nr 93 poz. 896. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć katalogi i inne dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań oferowanych produktów zaznaczając na dokumencie nr poz. z załącznika nr 2. Zamawiający wymaga by oferowany sprzęt posiadał min. 24 miesięczny okres gwarancji dla wszystkich zadań. Wykonawca musi zapewnić serwis gwarancyjny na następujących warunkach miejscem świadczenia usług serwisowych jest 7 SZPITAL MARYNARKI WOJENNEJ Z PRZYCHODNIĄ SP ZOZ w Gdańsku. Czas reakcji serwisowej do 48 godzin od otrzymania skutecznego powiadomienia od Zamawiającego. Pod pojęciem świadczenia gwarancyjnych usług serwisowych w 7 SZPITALU MARYNARKI WOJENNEJ Z PRZYCHODNIĄ nr 1534 SP ZOZ należy rozumieć (szczegóły w umowie), że w przypadku awarii sprzętu w okresie gwarancji Wykonawca, po otrzymaniu zgłoszenia o uszkodzeniu od Zamawiającego, w czasie podanym jako czas reakcji serwisowej rozpoczyna usuwanie usterki w miejscu użytkowania sprzętu. Jeśli usunięcie awarii nie jest możliwe w siedzibie Zamawiającego Wykonawca, wystawiwszy stosowny dokument, może zabrać sprzęt na własny koszt do swojej firmy i kontynuować jego naprawę w czasie nie dłuższym niż 7 dni roboczych. Po usunięciu awarii Wykonawca dostarcza sprzęt do Zamawiającego, także na własny koszt. Pod pojęciem czasu reakcji serwisowej należy rozumieć, że jest to czas upływający od przyjęcia zgłoszenia o wystąpieniu awarii do momentu pojawienia się serwisanta przy uszkodzonym sprzęcie. (Wymagania serwisowe podano w tabelach odpowiednio do zadań) Koszty świadczenia serwisu gwarancyjnego ponosi Wykonawca. Wykonawca musi zapewnić serwis pogwarancyjny (części i elementy wymienne) dla zadania 1-3 na min. 7 lat. Usługi w ramach serwisu pogwarancyjnego świadczone są na koszt Zamawiającego. O miejscu świadczenia usług serwisowych pogwarancyjnych decyduje Wykonawca.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.22.10 - Stoły do badania 42.94.34.00 - Układy chłodzące i chłodzące/grzewcze z obiegiem 33.12.32.10 - Urządzenia do monitorowania czynności serca .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie 1 Kriostat
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.10.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ELEKTRO MED, Grzegorz Pałkowski, ul. Zabierzowska 11, 32-005 Niepołomice, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 53000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 58000,00
Oferta z najniższą ceną: 58000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 122000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie 2 Stół pionizacyjny do testów pochylniowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.10.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PRO-LIFES, Bożena Pasławska, ul. Zielona 8, 46-022 Luboszyce, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9345,79 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3688,00
Oferta z najniższą ceną: 3688,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3688,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie 3 Urządzenia do badania bezdechu ( 2 kpl.)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.10.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MEDISERV-INTERNATIONAL, ul. Leszno 34/36, 01-199 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 130300,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 107760,00
Oferta z najniższą ceną: 107760,00 / Oferta z najwyższą ceną: 127290,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa wektorowego analizatora sieci wraz z kalibratorem dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE OBSŁUG TECHNICZNYCH - OT, NAPRAW BIEŻĄCYCH POJAZDÓW SŁUŻBOWYCH UŻYTKOWANYCH PRZEZ KPP W CHOJNICACH, TCZEWIE, BYTOWIE I SZTUMIE PRZEZ PODMIOTY ZEWNĘTRZNE
- Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie wiaty rowerowej, podestu rekreacyjnego i siłowni zewnętrznej przy budynku MWB UG i GUM przy ul. Abrahama 58 w Gdańsku.
- Budowa oświetlenia ulic w Gdańsku w ramach programu "Jaśniejszy Gdańsk" Edycja 2025 Etap V
- System dokumentacji żeli z transiluminatorem UV, chemiluminescencją Western Blot, z oprogramowaniem do analizy żeli
- Malowanie pokoi biur., gab. lek., korytarzy i kl. schodowych - O/Gdańsk, ul. Marynarki Polskiej (cz. I) Remont pokoi biurowych, korytarzy, kl. schod., Sali szkol. i SOK - I/Starogard Gdański (cz. II)
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego oraz komputerowego celem wparcia podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)
- Dostawa sprzętu medycznego w ramach projektu Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ) Nr projektu: FENX.06.01-IP.03-0001/23
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego dla Zakładu Opieki Zdrowotnej Gminy Grudziądz
- Dostawa stołów elektrotechnicznych, stanowisk badania silników wraz z wyposażeniem oraz transformatora 3 fazowego do nowych pracowni w ramach projektu ,,Specjaliści przyszłości to MY"
- Dostawa aparatu USG i holterów ciśnieniowych dla Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy w Toruniu
- Dostawa sprzętu medycznego dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.