eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › wykonanie aplikacji Wirtualnego Inkubatora Elektronicznej Gospodarki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-06-30

POZYCJA 34683

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Poznań: wykonanie aplikacji Wirtualnego Inkubatora Elektronicznej Gospodarki Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Instytut Logistyki i Magazynowania, do kontaktów: Klaudiusz Borowiak, ul. Estkowskiego 6, 61-755 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8504938, fax 061 8536376, e-mail: klaudiusz.borowiak@ilim.poznan.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.ilim.poznan.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Logistyki i Magazynowania, Magdalena Piskorska, ul. Estkowskiego 6, 61-755 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8504900, fax 061 8526376, e-mail: magdalena.piskorska@ilim.poznan.pl, www.ilim.poznan.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Instytut Logistyki i Magazynowania, Magdalena Piskorska, ul. Estkowskiego 6, 61-755 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8504900, fax 061 8526376, e-mail: magdalena.piskorska@ilim.poznan.pl, www.ilim.poznan.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: jednostka badawczo-rozwojowa; działalność badawczo-rozwojowa. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie aplikacji Wirtualnego Inkubatora Elektronicznej Gospodarki. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 72. Główne miejsce świadczenia usług: u wykonawcy. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Stworzenie dokumentacji analitycznej obejmującej: analizę wymagań, analizę procesową, funkcjonalną, organizacyjną i modelu danych oraz opracowanie dokumentacji projektowej dla środowiska Inkubatora. 2. Wykonanie aplikacji użytkowych umożliwiających realizację określonej funkcjonalności Inkubatora. 3. Wykonanie stosownych zmian i rozszerzeń po stronie systemów zewnętrznych obsługujących: Trade Point Poznań, Centralne Repozytorium Wzorów Dokumentów Elektronicznych i System Informacyjny umożliwiających realizację określonej funkcjonalności inkubatora. 4. Wykonanie wszelkich prac programistycznych po stronie Zintegrowanego Systemu Zarządzania niezbędnych do uzyskania funkcjonalności określonej w złożonej ofercie. 5. Utrzymywanie Zintegrowanego Systemu Zarządzania w zgodzie z obowiązującymi przepisami prawnymi, przez cały okres udostępniania, zadeklarowany w ofercie (jednak nie krócej niż 3 lata). 6. Wykonanie dokumentacji technicznej i eksploatacyjnej opracowanych rozwiązań. 7. Szkolenie administratorów i kluczowych użytkowników w zakresie konfiguracji i obsługi środowiska informatycznego oraz obsługi aplikacji Inkubatora. 8. Uruchomienie instalacji eksploatacyjnej wykonanej aplikacji Inkubatora. 9. Udostępnianie (zgodnie z zaproponowanym w ofercie trybem udostępniania) użytkownikom Zintegrowanego Systemu Zarządzania wraz z dostępem do rozszerzonej funkcjonalności przez okres wskazany w ofercie, jednak nie krótszy niż 3 lata, licząc od daty odbioru prac. 10. Przeniesienie na zamawiającego praw majątkowych do wykonanej aplikacji Inkubatora (w tym wszystkich interfejsów) oraz dostarczenie dobrze udokumentowanych kodów źródłowych. 11. Przeniesienie na zamawiającego praw autorskich do opracowanego rozwiązania i wykonanego oprogramowania. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oferent winien dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1. oświadczenie, iż spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień Publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. zaświadczenia właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6. w przypadku podmiotów występujących wspólnie należy dołączyć odrębnie dla każdego z podmiotów dokumenty, o których mowa w pkt 1-5, które powinny być podpisane przez uprawnione osoby, 7. polisę, a w przypadku jej braku - inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na łączną kwotę nie mniejszą niż wartość oferty. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.21.20.00 - Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego Kod CPV wg słownika 2008: 72.21.20.00 - Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienie winno być zrealizowane w pełnym zakresie w odniesieniu do p. II.1.5) Określenie przedmiotu zamówienia. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 15.08.2006; lub data zakończenia: 30.03.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w wysokosci 5000 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy 1. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: 1.1 do wykonania zamówienia oddelegują, w charakterze eksperta, przynajmniej po jednej osobie (dla każdego przedstawionego poniżej zakresu - podpunkt od a) do d) ) dysponującej odpowiednią wiedzą i doświadczeniem w zakresie: a) przeprowadzenia analizy wymagań, stworzenie dokumentacji analitycznej i obiektowego modelu danych; b) prac projektowo-programistycznych związanych z wykorzystaniem technologii J2EE; c) prac projektowo-programistycznych związanych z wykorzystaniem technologii Microsoft .NET; d) prac projektowo-programistycznych związanych z wykorzystaniem wybranej przez zamawiającego technologii potrzebnej do stworzenia aplikacji i opracowania bazy danych dla elektronicznego inkubatora; 1.2 w okresie od 01.01.2003 do 31.12.2005 wykonali co najmniej 5 projektów zbliżonych do przedmiotu zamówienia, obejmujących m. in.: a) wykonanie dokumentacji projektowej w metodologii UML, b) implementację relacyjnych baz danych, c) realizację systemów w oparciu o technologię 3-warstwową: J2EE lub Microsoft NET, d) integrację systemów w oparciu o technologię J2EE i Microsoft NET, e) obsługę wymiany danych w formacie XML, f) implementację podpisu elektronicznego. Dodatkowo, wymagane jest występowanie łącznie w jednym projekcie co najmniej prac określonych w punktach 1.2. a), c), d) i e); 2. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oferty. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ad. 1. wykaz osób i wykaz prac zawartych w ofercie, Ad. 2. oświadczenie zawarte w ofercie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 55 2. Koncepcja i zakres implementacji założeń funkcjonalnych 10 3. Koncepcja powiązań funkcjonalnych z systemami zewnętrznymi 10 4. Poziom wdrożeń dla Zintegrowanego Systemu Zarządzania 10 5. Sposób realizacji 5 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ilim.poznan.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 21.07.2006, godzina 10:30, Instytut Logistyki i Magazynowania, ul. Estkowskiego 6, Poznań, pok. 222.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; SPOWKP/1.1.2/117/007 Stworzenie i wdrożenie usług wirtualnego inkubatora wspierającego działania w obszarze e-gospodarki. Sektorowy Program Operacyjny Wzrost Konkurencyjności Przedsiębiorstw, lata 2004-2006, Priorytet 1 Rozwój przedsiębiorczości i wzrost innowacyjności poprzez wzmocnienie instytucji otoczenia biznesu. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 23.06.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.