eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › wykonanie aplikacji Wirtualnego Inkubatora Elektronicznej Gospodarki

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2007-01-02

POZYCJA 3094

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi Poznań: wykonanie aplikacji Wirtualnego Inkubatora Elektronicznej Gospodarki Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Instytut Logistyki i Magazynowania, do kontaktów: Klaudiusz Borowiak, ul. E. Estkowskiego 6, 61-755 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8504938, fax 061 8526376, e-mail: klaudiusz.borowiak@ilim.poznan.pl. Adresy internetowe Ogólny adres zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Jednostka badawczo-rowojowa; Działalność badawczo-rozwojowa. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie. Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak. Nr 166 poz. 34683 z 30.06.2006 Wartość zamówienia (bez VAT): 107316 EUR.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie aplikacji Wirtualnego Inkubatora Elektronicznej Gospodarki. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 72. Główne miejsce świadczenia usług: Instytut Logistyki i Magazynowania - Poznań, ul. Estkowskiego 6. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Stworzenie dokumentacji analitycznej obejmującej: analizę wymagań, analizę procesową, funkcjonalną, organizacyjną i modelu danych oraz opracowanie dokumentacji projektowej dla środowiska Inkubatora. 2. Wykonanie aplikacji użytkowych umożliwiających realizację określonej funkcjonalności Inkubatora. 3. Wykonanie stosownych zmian i rozszerzeń po stronie systemów zewnętrznych obsługujących: Trade Point Poznań, Centralne Repozytorium Wzorów Dokumentów Elektronicznych i System Informacyjny, umożliwiających realizację określonej funkcjonalności inkubatora. 4. Wykonanie wszelkich prac programistycznych po stronie Zintegrowanego Systemu Zarządzania niezbędnych do uzyskania funkcjonalności określonej w złożonej ofercie. 5. Utrzymywanie Zintegrowanego Systemu Zarządzania w zgodzie z obowiązującymi przepisami prawnymi, przez cały okres udostępniania, zadeklarowany w ofercie (jednak nie krócej niż 3 lata). 6. Wykonanie dokumentacji technicznej i eksploatacyjnej opracowanych rozwiązań. 7. Szkolenie administratorów i kluczowych użytkowników w zakresie konfiguracji i obsługi środowiska informatycznego oraz obsługi aplikacji Inkubatora. 8. Uruchomienie instalacji eksploatacyjnej wykonanej aplikacji Inkubatora. 9. Udostępnianie (zgodnie z zaproponowanym w ofercie trybem udostępniania) użytkownikom Zintegrowanego Systemu Zarządzania wraz z dostępem do rozszerzonej funkcjonalności przez okres wskazany w ofercie, jednak nie krótszy niż 3 lata, licząc od daty odbioru prac. 10. Przeniesienie na zamawiającego praw majątkowych do wykonanej aplikacji Inkubatora (w tym wszystkich interfejsów) oraz dostarczenie dobrze udokumentowanych kodów źródłowych. 11. Przeniesienie na zamawiającego praw autorskich do opracowanego rozwiązania i wykonanego oprogramowania. 1.5) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.22.20.00 - Usługi w zakresie systemów informacji lub strategicznej analizy technologicznej oraz usługi w zakresie planowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.22.20.00 - Usługi w zakresie systemów informacji lub strategicznej analizy technologicznej oraz usługi w zakresie planowania

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część nr: Nazwa: V. 1 Data udzielenia zamówienia: 08.08.2006. 2) Liczba otrzymanych ofert: 1. 3) Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COMARCH S.A., Al. Jana Pawła II, 31-864 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6386781, fax 012 6461100, e-mail: /@comarch.pl. 4) Informacja o cenie wybranej oferty oraz o nie podlegających odrzuceniu ofertach z najtańszą i najdroższą ceną (bez VAT): Cena wybranej oferty: 445 920,00 Oferta z najniższą ceną: 445 920,00 / oferta z najwyższą ceną: Waluta: PLN

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak; Nr SPOWKP/1.1.2/117/007, tytuł projektu: Stworzenie i wdrożenie usług wirtualnego inkubatora wspierającego działania w obszarze e-gospodarki, realizowanego w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Wzrost Konkurencyjności Przedsiębiorstw, lata 2004-2006. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 14.11.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.