eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › USŁUGA WYWOZU NIECZYSTOŚCI STAŁYCH WYTWARZANYCH PRZEZ WOJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY W LEGNICY

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-02

Legnica: USŁUGA WYWOZU NIECZYSTOŚCI STAŁYCH WYTWARZANYCH PRZEZ WOJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY W LEGNICY
Numer ogłoszenia: 345099 - 2008; data zamieszczenia: 02.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy , ul. J. Iwaszkiewicza 5, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. (076) 721 11 26, faks (076) 721 11 27.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.legnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA WYWOZU NIECZYSTOŚCI STAŁYCH WYTWARZANYCH PRZEZ WOJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY W LEGNICY.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru i wywozu nieczystości stałych z wyłączeniem odpadów medycznych o kodzie 180103* ustalonym na podstawie Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 w/s katalogu odpadów (Dz.U. Nr 112, poz. 1206) wytwarzanych przez Wojewódzki Szpital Specjali-styczny w Legnicy. 2. W okresie trwania umowy Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usługi, o której mowa w pkt. III ppk 1 niniejszej SIWZ oraz do dostarczenia i utrzymania w dobrym stanie technicznym i estetycznym, kontenerów w ilości niezbędnej do wykonania umowy - nie mniej niż 7 sztuk ( kontenery o pojemności od 8m 3 do 10 m3 zamykane od góry) poprzez: - mycie kontenerów (2 razy w roku) w terminach wskazanych przez Zamawiającego - dezynfekcję kontenerów raz w miesiącu w okresie od maja do września w terminach wskaza-nych przez Zamawiającego - malowanie, oczyszczanie zabezpieczanie antykorozyjne kontenerów (na zlecenie Zamawiającego w razie wystąpienia takiej konieczności) 3. Opróżnianie kontenerów i wywóz nieczystości odbywać się będzie co najmniej raz - codziennie, nie wyłączając dni świątecznych i innych wolnych od pracy. W razie wystąpienia okoliczności związanych z dodatkowym wywozem Zamawiający powiadomi Wykonawcę o zaistniałym fakcie telefonicznie, któ-ry jest zobowiązany do wykonania usługi w dniu otrzymania zgłoszenia. 4. Średnio miesięczna ilość wytwarzanych nieczystości stałych to 400 m3. 5. Do wykonania usługi Wykonawca posłuży się własnymi kontenerami o pojemności od 8m 3 do 10 m3 zamykane od góry w ilości nie mniejszej niż 7 sztuk, wstawionymi na teren Szpitala w miejscu wska-zanym przez Zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. KWOTA I TERMIN WNIESIENIA WADIUM 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2.000 zł (słownie: dwa tysiące złotych ) 2. Wadium obejmuje cały okres związania ofertą 3. Uwaga: W przypadku przedłużenia terminu składania ofert wszelkie prawa i zobowiązania zamawiają-cego i Wykonawcy odnośnie ww. ustalenia będą podlegały - odpowiednio nowym terminom. 4. Termin wniesienia wadium upływa wraz z terminem składania ofert o godzinie wyznaczonej na składa-nie ofert, tj 11.12.2008 r. o godz 11.00 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wymaganym terminie, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzi się na na przedłużenie terminu związania ofertą zostanie przez zamawiającego wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. 2. FORMY I MIEJCE WNOSZENIA WADIUM 1. w pieniądzu na konto Zamawiającego: PKO S.A. nr r-ku 08124014731111001003032368, 2. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. w gwarancjach ubezpieczeniowych i bankowych, 4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5, pkt. 2 ustawy z dnia 9 li-stopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002, z późn. zm.). Wadium wymienione w formach wymienionych w pkt. 2-4 musi być wystawione na Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy. Oryginał wadium musi być złożony w siedzibie Zamawiającego w pokoju. Nr 43 parter (kasa Zamawiającego) UWAGA: Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przy-padku, gdy: 1.odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2.zawarcie umowy stało się niemożliwe z winy Wykonawcy, 3.w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń , o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni,ze wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w at. 22 ust. 1 . pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności: 1. Posiadają aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunal-nych oraz zbierania i transportu odpadów. 2. Dysponują lub będą dysponować odpowiednim potencjałem technicznym tj.: co najmniej dwoma sa-mochodami specjalistycznymi do przewożenia odpadów w kontenerach o pojemności od 8 m3 do 10 m3oraz samochodem wyposażonym w myjkę do ciśnieniowego mycia kontenerów i ich dezynfekcji. 3. Udokumentują w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonanie lub/i wykonywanie usług wywozu nieczystości stałych o łącznej wartości nie mniejszej niż 400.000 zł brutto 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunków, dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia w oparciu o infor-macje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt X.A SIWZ. Z treści dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. 1. Na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. IX ppkt 1 Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć w ofercie: Decyzję wydaną przez właściwy organ na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komu-nalnych oraz decyzję zezwalającą na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów. 2. Na potwierdzenie warunku, o którym mowa w pkt. IX. ppkt 2 Wykonawca składa następujące dokumenty: Wykaz pojazdów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, wskazanych w warunkach udziału w postępowaniu zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4. 3. Na potwierdzenie warunku, o którym mowa w pkt. IX. ppkt 3 Wykonawca składa następujące doku-menty: a)Wykaz wykonanych lub/i wykonywanych usług wywozu nieczystości stałych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania zgodny w treści ze wzorem stanowią-cym załącznik nr 3. b) Dokumenty, np. Referencje potwierdzające, że usługi wymienione w wykazie zostały wykonane na-leżycie. 4. Na potwierdzenie warunku, o którym mowa w pkt. IX. ppkt 4 Wykonawca składa następujące doku-menty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działal-ności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).w przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. Dokument musi złożyć każdy z wykonawców) b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Za-kładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (UWAGA: w przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. Dokument musi złożyć każdy z wykonawców) c) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (UWAGA: w przypadku, gdy Wykonawca jest osobą prawną informacje powinny dotyczyć wszystkich urzędują-cych członków władz zaś w przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie w/w dokument musi złożyć każdy z Wykonawców występujących wspólnie (przez wszystkich urzędu-jących członków władz.) d) Aktualną Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 usta-wy, prawo zamówień publicznych (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . Uwaga: wymagany dokument dotyczy podmiotów zbiorowych w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronio-ne pod groźbą kary (Dz.U. Z 2002 r. nr 197 poz.1661 z późn. zm). W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. Dokument musi złożyć każdy z Wykonawców występują-cych wspólnie, który zalicza się do podmiotów zbiorowych. e) Kopia dowodu wniesienia wadium. f) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik Nr 1 do SIWZ. B. Inne dokumenty, które należy dołączyć do oferty 1. Zaakceptowany projekt umowy - stanowiący część siwz - załącznik nr 2 2. Wypełniony druk oferty stanowiący załącznik nr 5 wraz z wypełnionym formularzem ofertowym Uwaga: Wszystkie dokumenty dołączone do oferty składane w formie kopii muszą być potwierdzone za zgod-ność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Jeżeli upraw-nienie do złożenia oferty nie wynika z dokumentów wymienionych w pkt. X A ppkt 4 lit a niniejszej SIWZ do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w spra-wie zamówienia publicznego. Uwaga: w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.legnica.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy, ul. Iwaszkiewicza 5, 59-220 Legnica, pok. 36 b.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2008 godzina 11:00, miejsce: sekretariat w siedzibie Zamawiającego.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.