eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ratownictwa wodnego .



Ogłoszenie z dnia 2025-12-12

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ratownictwa wodnego .

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Sportu i Rekreacji

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390553515

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Najświętszej Marii Panny

1.5.2.) Miejscowość: Legnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-220

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@osir.legnica.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.osir.legnica.eu

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ratownictwa wodnego .

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab0c16d4-ec14-429b-b348-78bc41829863

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00597292

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

Postępowanie prowadzone będzie na https://platformazakupowa.pl/pn/um_legnica

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/um_legnica . Korzystanie z platformy zakupowej przez Wykonawcę jest bezpłatne. Szczegółowy opis zawiera SWZ

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca składa ofertę w postaci elektronicznej pod rygorem nieważności, opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym - spełniającym wymogi bezpieczeństwa określone w ustawie z dnia 05 września 2016 roku o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (t.j. Dz. U. z 2016r., poz. 1579 ze zm.). 2. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia między Zamawiającym a wykonawcami, w tym: zapytania, wnioski, wszelkie oświadczenia, zawiadomienia oraz informacje, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zdefiniowanych w ustawie z dnia 18 lipca 2002r. „o świadczeniu usług drogą elektroniczną” ( Dz.U. z 2020r. poz. 344).
3. Zamawiający nie dopuszcza innej formy komunikacji z Wykonawcami, niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanej w SWZ.
4. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem www.platformazakupowa.pl pod adresem internetowym: https://platformazakupowa.pl/pn/um_legnica . Szczegołowy opis zawiera SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ratownictwa wodnego na potrzeby:
a) Basenu Bąbelek przy ul. Mazowieckiej w Legnicy,
b) Basenu Delfinek przy ul. Polarnej w Legnicy,
c) Kąpieliska Kormoran przy ul. Kąpielowej w Legnicy

4.2.6.) Główny kod CPV: 75252000-7 - Służby ratownicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Zamawiający przewiduje wznowienia na kolejne 12 mcy na podstawie uregulowań wskazanych w niniejszej SWZ.

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie koordynatora sprawującego nadzór nad zespołem ratowników

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
Wykonawca powinien posiadać Decyzję Ministra Spraw Wewnętrznych wyrażającą zgodę na wykonywanie ratownictwa wodnego, wydanej na podstawie art. 12 ust. 1 ustawy o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych lub zgodnie z art. 40 w/w ustawy, inny dokument uprawniający do wykonywania ratownictwa wodnego uzyskany na podstawie przepisów dotychczasowych.
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców dokument składają wszyscy Wykonawcy odrębnie.
Ocena spełnienia w/w warunku na postawie oświadczenia wykonawcy (zawartego w załączniku nr 3 do SWZ) zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia”.
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
W zakresie zdolności ekonomicznej i finansowej Wykonawca powinien posiadać aktualną polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 500 000,000 zł.
W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca powinien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje 2 usługi zrealizowane lub realizowane na obszarach wodnych lub innych rodzajów zbiorników wodnych sztucznych bądź naturalnych przez okres co najmniej 12 miesięcy każda w zakresie ratownictwa wodnego.
b) Wykonawca powinien dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. posiadającymi odpowiednie doświadczenie, uprawnienia i kwalifikacje w zakresie ratownictwa wodnego zgodnie z wymogami ustawy z dnia 18 sierpnia 2011r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych, odbyty, aktualny kurs Kwalifikowanej Pierwszej Pomocy (KPP) z orzeczeniem tytułu ratownika, aktualne badania lekarskie potwierdzające zdolność do wykonywania pracy na stanowisku ratownika.
Ponadto wykonawca powinien wyznaczyć koordynatora sprawującego nadzór nad zespołem ratowników posiadającego wymagane uprawnienia wymienione powyżej i minimum 3-letnie doświadczenie w pracy w ramach ratownictwa wodnego.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany umowy zostały wskazane w projekcie umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-22 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/um_legnica

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-22 09:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-21

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.