Ogłoszenie z dnia 2015-12-14
Ostrowiec Świętokrzyski: Wykonanie kompleksowych usług pralniczych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej ul. Grabowiecka 7 w Ostrowcu Świętokrzyskim w 2016r
Numer ogłoszenia: 340656 - 2015; data zamieszczenia: 14.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, ul. Grabowiecka 7, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 2620023 (24), faks 0-41 2665855.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Pomoc Społeczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie kompleksowych usług pralniczych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej ul. Grabowiecka 7 w Ostrowcu Świętokrzyskim w 2016r.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: .Przedmiotem zamówienia jest pranie wodne z dezynfekcją, prasowaniem , maglowaniem bielizny pościelowej, pranie odzieży i bielizny mieszkańców, kocy, narzut, podkładów podgumowanych, kołder, poduszek, odzieży ochronnej pracowników DPS; segregacja wypranej bielizny Domu Pomocy Społecznej ul. Grabowiecka 7 w Ostrowcu Świętokrzyskim oraz dostarczanie upranego, czystego towaru w terminie i ilościach otrzymanych do wykonania usługi do siedziby Zamawiającego. Ilość to około 250 kg dziennie i około 5200 kg na miesiąc. Deklarowane ilości mogą ulec zmianie - zmniejszeniu lub zwiększeniu w zakresie ilościowego przedmiotu zamówienia , co uzależnione jest od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego , wynikających z bieżącej działalności, czego nie można przewidzieć w chwili prowadzenia postępowania. Zamawiający zastrzega sobie prawo zgodnie z art. 34. 5 ustawy Pzp do zwiększenia lub zmniejszenia ilości prania do +/- 10% zamówienia podstawowego . Pranie wodne winno odbywać się przy zastosowaniu środków umożliwiających dezynfekcję chemiczno-termiczną na bazie aktywnego tlenu w temperaturze zgodnej z technologiami. Wymagane jest stosowanie oddzielnych cykli prania bielizny w zależności od temperatury prania oznaczonej na bieliźnie i rodzaju pranej bielizny. Wykonawca odpowiada za bieliznę Zamawiającego od momentu odebrania jej z DPS , do czasu przekazania czystej bielizny do magazynu Zamawiającego . Wielkość( ilość kg ) prania jest szacunkowa i nie jest możliwa w chwili obecnej do przewidzenia z powodu zdrowia i stanu osobowego mieszkańców i nie może być podstawą do roszczeń z tego tytułu. 2 . Odbiór i dowóz prania musi odbywać się transportem Zleceniobiorcy, zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi. Środki transportu brudnej i czystej bielizny winny być oddzielne lub posiadać szczelną i podzieloną komorę załadunkową tak, aby bielizna czysta nie miała możliwości jakiegokolwiek kontaktu z bielizną brudną. Bielizna czysta przywożona z pralni musi być poskładana i zapakowana asortymentowo w folie jednorazowego użytku a odzież ochronna personelu DPS na wieszakach także w workach foliowych . 3. Odbierana odzież będzie zważona w workach wraz z wykazem ilości sztuk towaru zleconych do prania i opisana oddziałami. Wykonawca usługi zobowiązany jest do potwierdzenia odbioru na kwicie zbiorczym wykazującym asortymentowe ilości oddanej bielizny oraz określające jej wagę ogólną , w/w kwit potwierdza własnoręcznym podpisem pracownik Domu Pomocy Społecznej oraz pracownik Wykonawcy. 4. Oddawana odzież musi być posegregowana z opisem na poszczególne oddziały. 5. Czynności zdawczo-odbiorcze odbywać się będą między stronami za potwierdzeniem, na dokumentach sporządzonych według ustalonych między stronami wzorach. W przypadku stwierdzenia braków jakościowo-ilościowych upoważniony pracownik Zamawiającego poświadcza ten fakt swoim podpisem na kwicie odbioru . Odbiór i dowóz prania musi odbywać się codziennie od poniedziałku do soboty w godzinach od 6 oo÷8 oo . Termin realizacji zleconej usługi nie może przekroczyć 24 godzin. 6. Zamawiającemu przysługuje prawo do reklamacji w przypadku nieprawidłowego wykonania usługi , która winna być rozpatrzona w terminie 48 h od jej zgłoszenia. 7. W przypadku zakwestionowania partii prania , Zamawiający nie będzie ponosił kosztów związanych z powtórnym praniem, koszty te będą obciążać Wykonawcę w ramach reklamacji. Zakwestionowana partia prania winna być udokumentowana przez pracownika Zamawiającego jak i pracownika Wykonawcy( na druku - Reklamacja dostarczonym przez Wykonawcę ). 8. Usługi pralnicze będą wykonywane przez okres 12 miesięcy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 93.81.00.00 - 93.81.00.00 98.31.50.00 - Usługi prasowania 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Przemo-Service Janik ul.Szkolna 28 27-415 Kunów, ul.Szkolna 28, 27-415 Kunów, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 138600,00
Oferta z najniższą ceną: 138600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 216720,00
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art.11 ust. 8 Prezes Rady Ministrów w drodze rozporządzenia z dn.23.12.2013 określił kwoty wartości zamówienia od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej.W świetle przepisów, zamawiający może posłużyć się trybem zapytania o cenę.
INNE PRZETARGI Z OSTROWCA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- Przebudowa istniejącego budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu położonego przy ul. Osadowej 5 w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Kompleksowe świadczenie usług ochroniarskich, całodobową gotowość do interwencji w przypadkach nadzwyczajnych, ochronę fizyczną pracowników, pacjentów, obiektu i mienia WSZ w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Remont drogi powiatowej nr 1623T w msc. Goździelin od km 0+008 do km 0+819 (deszcz nawalny 05.06.2025 r.)
- Dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg w sezonie 2025/2026
- Zakup i dostawa mięsa i wędlin do Domu Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim os. Słoneczne 49 w 2026 r.
- Zakup i dostawa wyposażenia dla OSP Gminy Bodzechów w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi pralnicze wraz z transportem dla jednostek UMCS w Lublinie
- Kompleksowe usługi pralnicze dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej przy ul. Żołnierzy Wyklętych 26 w Poznaniu
- Usługi pralnicze
- Kompleksowe świadczenie usług pralniczych wraz z wynajmem oraz serwisem bielizny szpitalnej
- Świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Marszałkach w okresie 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- Świadczenie usług w zakresie prania bielizny szpitalnej, odzieży szpitalnej i pozostałego asortymentu Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Andrychowie
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





