eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynŚwiadczenie usług serwisowo-informatycznych obejmujących sprzęt komputerowy i urządzenia peryferyjne w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie, Al. Warszawska 89 II postępowanie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-28

Olsztyn: Świadczenie usług serwisowo-informatycznych obejmujących sprzęt komputerowy i urządzenia peryferyjne w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie, Al. Warszawska 89 II postępowanie
Numer ogłoszenia: 340157 - 2008; data zamieszczenia: 28.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie , Al. Warszawska 89, 10-083 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 52128 01, faks (089) 527 35 36, 5272307.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług serwisowo-informatycznych obejmujących sprzęt komputerowy i urządzenia peryferyjne w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie, Al. Warszawska 89 II postępowanie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowa obsługa serwisowa obejmuje: 1) Opiekę techniczną nad całym sprzętem komputerowym oraz urządzeniami peryferyjnymi. 2) Naprawę i remont sprzętu komputerowego oraz urządzeń peryferyjnych. 3) Instalację całkowitą sprzętu i urządzeń peryferyjnych łącznie z podłączeniem do sieci i Internetu. 4) Instalację oprogramowania wszelkiego typu (zleconego przez GDDKiA Oddział w Olsztynie - Stanowisko ds. Informatyki, a w szczególności: a) Microsoft Windows, b) Microsoft Office, c) Antywirusowe (różnego rodzaju). d) Programy narzędziowe 5) Montaż - demontaż, przenoszenie, podłączenie sprzętu na stanowisku. 6) W przypadku niemożności usunięcia usterki w siedzibie - odbiór sprzętu i powrotne dostarczenie do/z siedziby Wykonawcy lub odpowiednich serwisów. 7) Inne prace związane z obsługą serwisową komputerów wraz z osprzętem towarzyszącym. 8) Pomoc pracownikom GDDKiA Oddział w Olsztynie przy usuwaniu problemów związanych z komputerami, urządzeniami peryferyjnymi i oprogramowaniem (konsultacje, przeszkolenia). 9) Ścisłą współpracę ze Stanowiskiem ds. Informatyki w GDDKiA Oddział w Olsztynie. 10) Konserwację zewnętrzną i wewnętrzną (czyszczenie, mycie, odkurzanie) całego zestawu: w zależności od potrzeb: nie rzadziej niż 1 raz na 3 miesiące czyszczenie - mycie powierzchniowe oraz nie rzadziej niż 1 raz na 6 miesięcy czyszczenie i odkurzanie dokładne tzn. po zdjęciu osłon ze sprzętu lub w wyjątkowych sytuacjach częściej. 11) Naprawę, modernizację, wymianę podzespołów, itp. w przypadkach wyłączenia urządzeń sieciowych. W razie konieczności wykonywanie w/w prac poza godzinami pracy urzędu. 12) Prace, które hałasem zakłócają pracę urzędu (wiercenia, kucie itp.) i muszą być wykonane poza godzinami pracy urzędu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi wykazać: 1) Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. 2) Potencjał kadrowy - Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował odpowiednio wykwalifikowanymi osobami w celu obsadzenia podanych stanowisk, tj.: Serwisant, ilość osób - 2, Minimalne doświadczenie i kwalifikacje: Staż min 3 lata pracy na stanowisku serwisanta sprzętu komputerowego, wykształcenie informatyczne min. średnie; Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia musza wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt III.2).2). 3) Doświadczenie: Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich trzech lat, wykonał min. 2 zamówienia obejmujące co najmniej roczne okresy świadczenia usług serwisowych lub co najmniej jedno obejmujące min. 2 letni okres świadczenia usług serwisowych w zakresie podobnym do zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania, tj.: min. dla 20 stanowisk komputerowych w jednym zamówieniu; Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia musza wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt III.2).3). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Podstawa oceny spełniania warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, o których mowa w punkcie poniżej, na zasadzie spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikacje podpisu (np. wraz z imienną pieczątka osoby poświadczającej kopie dokumentu za zgodność z oryginałem). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. Oświadczenia i dokumenty: A) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. B) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. C) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (Potencjał kadrowy). Wykaz musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób, potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt III.2).2) niniejszego ogłoszenia. Do informacji winno być dołączone świadectwo ukończenia szkoły o kierunku informatycznym (W przypadku wykonawców występujących wspólnie w ubieganiu się o zamówienie publiczne dokument składa wykonawca odpowiedzialny za spełnienie warunku). D) Informacja o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie wykonawcy). Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt III.2).3) niniejszego ogłoszenia. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione usługi zostały wykonane z należytą starannością (w przypadku wykonawców występujących wspólnie w ubieganiu się o zamówienie publiczne dokument składa wykonawca odpowiedzialny za spełnienie warunku). E) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: - w pkt III.2)B) - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma on siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; F) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt E)., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. G) Dokumenty, o których mowa w pkt E) i F) powinny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadające im dokumenty określone w pkt III.2)B).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można pobrać ze strony internetowej Zamawiającego - bezpłatnie, odebrać w siedzibie Zamawiającego - bezpłatnie; otrzymać za zaliczenim pocztowym - bezpłatnie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2008 godzina 11:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, Sekretariat - pok. 113 (I pietro)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.