Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-02-16
Łódź:
ZP/42/2016 - Usługa serwisowania:
1.1 systemu CliniNet firmy CompuGroup Medical Polska Sp. z o.o.,
1.2 aplikacji Szpitalnej Apteki Centralnej PharmaNET firmy McArt Sp. z o.o.,
1.3 systemu InfoMedica firmy Asseco Poland S.A.
dla Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki.
Numer ogłoszenia: 34004 - 2016; data zamieszczenia: 16.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 12841 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki", ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 271 17 52; 271 17 53, faks 42 271 17 50.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZP/42/2016 - Usługa serwisowania:
1.1 systemu CliniNet firmy CompuGroup Medical Polska Sp. z o.o.,
1.2 aplikacji Szpitalnej Apteki Centralnej PharmaNET firmy McArt Sp. z o.o.,
1.3 systemu InfoMedica firmy Asseco Poland S.A.
dla Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa serwisowania:
1.1 systemu CliniNet firmy CompuGroup Medical Polska Sp. z o.o.,
1.2 aplikacji Szpitalnej Apteki Centralnej PharmaNET firmy McArt Sp. z o.o.,
1.3 systemu InfoMedica firmy Asseco Poland S.A.
dla Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.02.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- McART Sp. z o.o., Ul. Radwańska 40/42, 93-574 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 29766,00
Oferta z najniższą ceną: 29766,00 / Oferta z najwyższą ceną: 29766,00
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
- podstawa prawna - art. 66, w związku z art. 67 ust. 1 pkt 6) - (Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego) ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2013 r. poz. 907 - tekst jednolity z późniejszymi zmianami)
- UZASADNIENIE FAKTYCZNE -
Dnia 27.04.2015 r. Zamawiający - Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki w Łodzi, ul. Rzgowska 281/289 - zawarł umowę stanowiącą wynik postępowania przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego - ZP/34/2015 - podstawa prawna Art. 39 i następne ustawy - Prawo Zamówień Publicznych z Wykonawcą - McART Sp. z o.o., Ul. Radwańska 40/42, 93-574 Łódź. Przedmiotem umowy była usługa serwisowania:
1. systemu CliniNet firmy CompuGroup Medical Polska Sp. z o.o.,
2. aplikacji Szpitalnej Apteki Centralnej PharmaNET firmy McArt Sp. z o.o.,
3. systemu InfoMedica firmy Asseco Poland S.A.
Do udzielenia zamówienia zachodzą wszystkie przesłanki o których mowa w art. 66, w związku z art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2013 r. poz. 907 - tekst jednolity z późniejszymi zmianami).
Odniesienie do poszczególnych przesłanek podstawy prawnej- art. 66, w związku z art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Prawo Zamówień Publicznych, mającej zastosowanie:
1) w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających,
Zamawiający zamierza udzielić zamówienia uzupełniającego Wykonawcy - McART Sp. z o.o., ul. Radwańska 40/42, 93-574 Łódź, z którym zawarł umowę stanowiącą wynik postępowania przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego - ZP/34/2015 dnia 27.04.2015 r., zatem zamówienie uzupełniające zostanie udzielone w terminie nie przekraczającym 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego.
2)stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego,
Wartość zamówienia została ustalona na kwotę 164 700,00 zł, co stanowiło równowartość 38 983, 00 euro, w tym wartość przewidywanych zamówień uzupełniających została ustalona na kwotę nie 54 900,00 zł, co stanowi równowartość 12 994,39 euro,
Umowa stanowiąca wynik postępowania ZP/34/2015 została zawarta na kwotę 108 900,00 zł netto tj. 133 947,00 zł brutto.
Wartość zamówienia uzupełniającego oszacowano na kwotę 24 200,00 zł netto, co stanowi równowartość 5 796,55 euro, + 23% VAT tj. 29 766,00 zł brutto.
Wartość zamówienia uzupełniającego stanowi 22,04% szacunkowej wartości netto zamówienia podstawowego oraz 22,22% wynagrodzenia Wykonawcy z tytułu umowy stanowiącej wynik postępowania ZP/34/2015, zatem nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego.
3)polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień,
Przedmiotem umowy jest usługa serwisowania:
1.1 systemu CliniNet firmy CompuGroup Medical Polska Sp. z o.o.,
1.2 aplikacji Szpitalnej Apteki Centralnej PharmaNET firmy McArt Sp. z o.o.,
1.3 systemu InfoMedica firmy Asseco Poland S.A.
dla Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki
Usługa będzie realizowana w okresie 2 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Usługa będąca przedmiotem umowy, stanowiącej wynik postępowania ZP/34/2015 była realizowana w okresie 9 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Szczegółowy zakres usługi został określony w umowie oraz załącznikach do umowy. Zakres usługi ujęty w niniejszym postępowaniu oraz zapisy umowy są tożsame z zapisami postępowania ZP/34/2015. Zmieniony został jedynie okres świadczenia usługi. Zamówienie uzupełniające polega zatem na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
4)jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego,
Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 207 000 euro - ZP/34/2015 - usługa serwisowania:
1.systemu CliniNet firmy CompuGroup Medical Polska Sp. z o.o.,
2.aplikacji Szpitalnej Apteki Centralnej PharmaNET firmy McArt Sp. z o.o.,
3.systemu InfoMedica firmy Asseco Poland S.A.
dla Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki.
5)zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego
Zamówienie uzupełniające zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu opublikowanym w Biuletynie Zamówień Publicznych numer ogłoszenia: 78852 - 2015; data zamieszczenia: 08.04.2015 w pkt II.1.5), następująco:
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 - tekst jednolity, z późn. zm.) - do 50 % wartości zamówienia podstawowego.
6)jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego
Zgodnie z pkt 3) niniejszego uzasadnienia zamówienie uzupełniające jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego - stanowi wykonywanie tych samych czynności, co czynności będące przedmiotem zamówienia podstawowego.
Zamówienie uzupełniające będzie wykonywane w krótszym okresie niż zamówienie podstawowe
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawy produktów mięsno-wędliniarskich, mięsa drobiowego, podrobów wieprzowych do Aresztu Śledczego w Łodzi
- Zakup doposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla IV Liceum Ogólnokształcącego w Łodzi, w ramach projektu pn. "Chcę i potrafię" współfinansowanego przez Unię Europejską
- Dostawa projektorów multimedialnych, monitora interaktywnego, aparatów fotograficznych z obiektywem, mikrofonu oraz zamrażarek dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup wraz z dostawą zbiorników na paliwa płynne dla Wydziału Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa
- Usługa eksperta ds. oceny biznesplanów w ramach projektu własnego: "Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych 2023 - 2029 poprzez wsparcie rozwoju przedsiębiorczości".
- Remont systemu interkomowego w oddziałach mieszkalnych B1 oraz B3 w Zakładzie Karnym nr 1 w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa rocznego wsparcia producenta dla urządzeń i oprogramowania - 3 części
- Dostawa i wdrożenie oprogramowania systemów cyberbezpieczeństwa w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd Gmina Krośnice"
- TP-41/25 Świadczenie usługi asysty technicznej oprogramowania SIMPLE ERP.
- "Dostawę, wdrożenie infrastruktury informatycznej w ramach projektu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd - "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Gminie Ożarów"
- Wsparcie techniczne dla obsługi systemu zbierania danych DACSYSTEM Enviro w okresie od 01.12.2025 r. do 30.11.2026 r.
- Dostawa, montaż oraz konfiguracja zintegrowanego systemu zarządzania siecią i systemu monitorowania bezpieczeństwa IT, wraz z przeprowadzeniem szkoleń dla personelu
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





