eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wykonanie, dostawa, montaż i instalacja infokiosków w ramach Małopolskiego Systemu Informacji Turystycznej (MSIT)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-15

Kraków: Wykonanie, dostawa, montaż i instalacja infokiosków w ramach Małopolskiego Systemu Informacji Turystycznej (MSIT)
Numer ogłoszenia: 331661 - 2011; data zamieszczenia: 15.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 168700 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Małopolskie, ul. Basztowa 22, 31-156 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4300394, 6303408,6303122, faks 012 6160144,6303126.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie, dostawa, montaż i instalacja infokiosków w ramach Małopolskiego Systemu Informacji Turystycznej (MSIT).

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa, montaż i instalacja 16 infokiosków w ramach Małopolskiego Systemu Informacji Turystycznej (MSIT) zwanych dalej infokioskami. Na całkowitą liczbę infokiosków składają się infokioski typu 1 (wolnostojące) w ilości 13 sztuk, oraz infokioski typu 2 (bankomat) w ilości 3 sztuk. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem materiałów i podzespołów zawarty został w Opisie parametrów technicznych infokiosków stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy. Infokioski winny być wykonane według tego opisu oraz zgodnie z załączonymi projektami i wizualizacjami, przy czym rozmieszczenie elementów opisanych w załączniku nr 1 do wzoru umowy takich jak: terminal, listwa zasilająca, a także elementów chłodzenia ogrzewania infokiosku jest przykładowe. Zamawiający dopuszcza inne niż w projekcie rozmieszczenie tych elementów pod warunkiem uzyskania wymaganych parametrów infokiosków. Warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do niniejszej siwz. W przypadku wszystkich norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia wskazanych w niniejszej specyfikacji Zamawiający dopuszcza stosowanie rozwiązań równoważnych. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia występują: nazwy znaków towarowych, patenty lub pochodzenia należy to traktować jedynie, jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne. 3. Przedmiot zamówienia dostarczony zostanie oddzielnie dla 16 jednostek informacji turystycznej (IT) objętych projektem MSIT. Listę lokalizacji infokiosków objętych projektem MSIT wraz z wizualizacjami zawiera załącznik nr 6 do niniejszej siwz. a) Przed dokonaniem montażu infokiosku w Krynicy-Zdroju Wykonawca zobowiązany jest do skontaktowania się z Zamawiającym w celu ostatecznego potwierdzenia bądź też modyfikacji lokalizacji infokiosku wskazanej w załączniku nr 6 do siwz. 4. Przedmiot zamówienia dostarczony zostanie oddzielnie dla każdej jednostki IT na podstawie umów podpisanych przez Wykonawcę osobno z każdym z Zamawiających wskazanych w pkt I siwz, przy czym: a) w imieniu Zamawiającego wymienionego w punkcie I. 1 siwz umowa z Wykonawcą podpisana zostanie przez Gminę Miejską Kraków - Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie (31-586), ul. Centralna 53, b) w imieniu Zamawiającego wymienionego w punkcie I. 8 siwz umowa z Wykonawcą podpisana zostanie przez Gminę Chrzanów - Miejski Zarząd Zasobów Komunalnych w Chrzanowie (32-500), ul. Garncarska 4. 5. Wymagane jest, aby Wykonawca dostarczył infokioski fabrycznie nowe, nieużywane, bez wad i uszkodzeń. 6. Wykonawca winien udzielić gwarancji na dostarczony infokiosk na minimalny okres od daty pozytywnego odbioru końcowego przedmiotu zamówienia w poszczególnych jednostkach IT do 31 grudnia 2016 roku.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.11.00 - Terminale komputerowe 30.23.13.10 - Wyświetlacze płaskie 48.62.00.00 - Systemy operacyjne 48.76.10.00 - Pakiety oprogramowania antywirusowego 48.51.40.00 - Pakiety oprogramowania zdalnego dostępu 48.78.30.00 - Pakiety oprogramowania do zarządzania zawartością 48.98.20.00 - Pakiety oprogramowania do zarządzania konfiguracją .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Zamawiającymi są: Gmina Miejska Kraków,Gmina Olkusz,Gmina Miechów,Gmina Miasta Tarnowa,Gmina Dąbrowa Tarnowska,Gmina Wadowice,Gmina Miasta Oświęcim,Gmina Chrzanów,Gmina Miasta Zakopane,Gmina Poronin,Gmina Miasta Nowy Targ,Gmina Rabka Zdrój,Miasto Nowy Sącz,Gmina Biecz,Powiat Limanowski, Powiat Nowosądecki, w imieniu i na rzecz których jako pełnomocnik występuje Województwo Małopolskie.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dla Zamawiającego: 1) Gmina Chrzanów - Miejski Zarząd Zasobów Komunalnych, Ul. Garncarska 4, 32-500 Chrzanów / Data Podpisania Umowy: 04.10.2011 / Kwota umowy: 39 729,00 brutto

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Infobox Sp. z o.o., ul. Kraszewskiego 9, 43-400 Cieszyn, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 665680,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 598985,40

  • Oferta z najniższą ceną: 304567,06 / Oferta z najwyższą ceną: 773177,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dla Zamawiającego: 2) Gmina Krynica Zdrój, Ul. Kraszewskiego 7, 33-380 Krynica-Zdrój / Data Podpisania Umowy: 04.10.2011 / Kwota umowy: 27 502,80 brutto

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Infobox Sp. z o.o., ul. Kraszewskiego 9, 43-400 Cieszyn, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 665680,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 598985,40

  • Oferta z najniższą ceną: 304567,06 / Oferta z najwyższą ceną: 773177,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dla Zamawiającego: 3) Gmina Olkusz, Ul. Rynek 1, 32-300 Olkusz / Data Podpisania Umowy: 04.10.2011 / Kwota umowy: 39 729,00 brutto

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Infobox Sp. z o.o., ul. Kraszewskiego 9, 43-400 Cieszyn, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 665680,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 598985,40

  • Oferta z najniższą ceną: 304567,06 / Oferta z najwyższą ceną: 773177,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Dla Zamawiającego: 4) Gmina Miasta Tarnowa, Ul. Adama Mickiewicza 2, 33-100 Tarnów / Data Podpisania Umowy: 04.10.2011 / Kwota umowy: 39 729,00 brutto

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Infobox Sp. z o.o., ul. Kraszewskiego 9, 43-400 Cieszyn, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 665680,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 598985,40

  • Oferta z najniższą ceną: 304567,06 / Oferta z najwyższą ceną: 773177,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Dla Zamawiającego: 5) Gmina Miasta Zakopane, Ul. Kościuszki 13, 34-500 Zakopane / Data Podpisania Umowy: 03.10.2011 / Kwota umowy: 27 502,80 brutto

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Infobox Sp z o.o., ul. Kraszewskiego 9, 43-400 Cieszyn, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 665680,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 598985,40

  • Oferta z najniższą ceną: 304567,06 / Oferta z najwyższą ceną: 773177,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Dla Zamawiającego: 6) Gmina Biecz, Ul. Rynek 1, 38-340 Biecz, / Data Podpisania Umowy: 26.09.2011 / Kwota umowy: 39 729,00 brutto

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Infobox Sp. z o.o., ul. Kraszewskiego 9, 43-400 Cieszyn, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 665680,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 598985,40

  • Oferta z najniższą ceną: 304567,06 / Oferta z najwyższą ceną: 773177,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Dla Zamawiającego: 7) Gmina Miechów, Ul. Sienkiewicza 25, 32-200 Miechów / Data Podpisania Umowy: 06.10.2011 / Kwota umowy: 39 729,00 brutto

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Infobox Sp. z o.o., ul. Kraszewskiego 9, 43-400 Cieszyn, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 665680,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 598985,40

  • Oferta z najniższą ceną: 304567,06 / Oferta z najwyższą ceną: 773177,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Dla Zamawiającego: 8) Miasto Nowy Sącz, Rynek 1, 33-300 Nowy Sącz / Data Podpisania Umowy: 27.09.2011 / Kwota umowy: 27 502,80 brutto

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Infobox Sp. z o.o., ul. Kraszewskiego 9, 43-400 Cieszyn, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 665680,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 598985,40

  • Oferta z najniższą ceną: 304567,06 / Oferta z najwyższą ceną: 773177,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: Dla Zamawiającego: 9) Gmina Rabka-Zdrój, Ul. Parkowa 2, 34-700 Rabka-Zdrój / Data Podpisania Umowy: 12.10.2011 / Kwota umowy: 39 729,00 brutto

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Infobox Sp. z o.o., Ul. Kraszewskiego 9, 43-400 Cieszyn, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 665680,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 598985,40

  • Oferta z najniższą ceną: 304567,06 / Oferta z najwyższą ceną: 773177,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 10   

Nazwa: Dla Zamawiającego: 10) Gmina Wadowice, Pl. Jana Pawła II nr 23, 34-100 / Data Podpisania Umowy: 22.09.2011 / Kwota umowy: 39 729,00 brutto

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Infobox Sp. z o.o., ul. Kraszewskiego 9, 43-400 Cieszyn, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 665680,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 598985,40

  • Oferta z najniższą ceną: 304567,06 / Oferta z najwyższą ceną: 773177,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 11   

Nazwa: Dla Zamawiającego: 11) Gmina Dąbrowa Tarnowska, Rynek 34, 33-200 Dąbrowa Tarnowska / Data Podpisania Umowy: 04.10.2011 / Kwota umowy: 39 729,00 brutto

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Infobox Sp. z o.o., ul. Kraszewskiego 9, 43-400 Cieszyn, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 665680,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 598985,40

  • Oferta z najniższą ceną: 304567,06 / Oferta z najwyższą ceną: 773177,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 12   

Nazwa: Dla Zamawiającego: 12) Gmina Miejska Kraków - Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu, Ul. Centralna 53, 31-586Kraków / Data Podpisania Umowy: 04.10.2011 / Kwota umowy: 39 729,00 brutto

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Infobox Sp. z o.o., ul. Kraszewskiego 9, 43-400 Cieszyn, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 665680,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 598985,40

  • Oferta z najniższą ceną: 304567,06 / Oferta z najwyższą ceną: 773177,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 13   

Nazwa: Dla Zamawiającego: 13) Powiat Limanowski, Ul. Józefa Marka 9, 34-600 Limanowa / Data Podpisania Umowy: 04.10.2011 / Kwota umowy: 39 729,00 brutto

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Infobox Sp. z o.o, ul. Kraszewskiego 9, 43-400 Cieszyn, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 665680,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 598985,40

  • Oferta z najniższą ceną: 304567,06 / Oferta z najwyższą ceną: 773177,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 14   

Nazwa: Dla Zamawiającego: 14) Gmina Miasto Nowy Targ, Ul. Krzywa 1, 34-400 Nowy Targ / Data Podpisania Umowy: 04.10.2011 / Kwota umowy: 39 729,00 brutto

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Infobox Sp. z o.o., ul. Kraszewskiego 9, 43-400 Cieszyn, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 665680,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 598985,40

  • Oferta z najniższą ceną: 304567,06 / Oferta z najwyższą ceną: 773177,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 15   

Nazwa: Dla Zamawiającego: 15) Gmina Miasta Oświęcim, Ul. Zaborska 2, 32-600 Oświęcim / Data Podpisania Umowy: 04.10.2011 / Kwota umowy: 39 729,00 brutto

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Infobox Sp. z o.o., ul. Kraszewskiego 9, 43-400 Cieszyn, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 665680,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 598985,40

  • Oferta z najniższą ceną: 304567,06 / Oferta z najwyższą ceną: 773177,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 16   

Nazwa: Dla Zamawiającego: 16) Gmina Poronin, Ul. Józefa Piłsudskiego 5, 34-520 Poronin / Data Podpisania Umowy: 04.10.2011 / Kwota umowy: 39 729,00 brutto

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Infobox Sp. z o.o., ul. Kraszewskiego 9, 43-400 Cieszyn, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 665680,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 598985,40

  • Oferta z najniższą ceną: 304567,06 / Oferta z najwyższą ceną: 773177,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.