eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Województwo Małopolskie z siedzibą w Krakowie (31-156) przy ul. Basztowej 22, adres do korespondencjiul. Racławicka 56, 30-017 Kraków działajace jako Pełnomocnik Zamawiających wskazanych w pkt. IV.4.16) prowadzi postępowanie naDostawa, montaż i instalacja infokiosków w ramach Małopolskiego Systemu Informacji Turystycznej (MSIT)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-22

Kraków: Województwo Małopolskie z siedzibą w Krakowie (31-156) przy ul. Basztowej 22, adres do korespondencji: ul. Racławicka 56, 30-017 Kraków działajace jako Pełnomocnik Zamawiających wskazanych w pkt. IV.4.16) prowadzi postępowanie na: Dostawa, montaż i instalacja infokiosków w ramach Małopolskiego Systemu Informacji Turystycznej (MSIT)
Numer ogłoszenia: 168700 - 2011; data zamieszczenia: 22.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Małopolskie , ul. Basztowa 22, 31-156 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4300394, 6303408,6303122, faks 012 6160144,6303126.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Województwo Małopolskie z siedzibą w Krakowie (31-156) przy ul. Basztowej 22, adres do korespondencji: ul. Racławicka 56, 30-017 Kraków działajace jako Pełnomocnik Zamawiających wskazanych w pkt. IV.4.16) prowadzi postępowanie na: Dostawa, montaż i instalacja infokiosków w ramach Małopolskiego Systemu Informacji Turystycznej (MSIT).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i instalacja 16 infokiosków w ramach Małopolskiego Systemu Informacji Turystycznej (MSIT),zwanych dalej infokioskami. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Opisie parametrów technicznych infokiosków stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy. Warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do siwz. W przypadku wszystkich norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia wskazanych w niniejszej specyfikacji Zamawiający dopuszcza stosowanie rozwiązań równoważnych. 3. Przedmiot zamówienia dostarczony zostanie oddzielnie dla 16 jednostek informacji turystycznej (IT) objętych projektem MSIT. Listę lokalizacji infokiosków objętych projektem MSIT zawiera załącznik nr 7 do niniejszej siwz. 4. Przedmiot zamówienia dostarczony zostanie oddzielnie dla każdej jednostki IT na podstawie umów podpisanych przez Wykonawcę osobno z każdym z Zamawiających wskazanych w punkcie IV.4.16 ogłoszenia, przy czym: - w imieniu Zamawiającego wymienionego w punkcie IV 4.16.2.1 umowy z Wykonawcą podpisana zostanie przez Gminę Miejską Kraków - Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie (31-586), ul. Centralna 53, - w imieniu Zamawiającego wymienionego w punkcie IV 4.16.2.8 umowy z Wykonawcą podpisana zostanie przez Gminę Chrzanów - Miejski Zarząd Zasobów Komunalnych w Chrzanowie(32-500), ul. Garncarska 4. 5. Wymagane jest, aby Wykonawca dostarczył infokioski fabrycznie nowe, nieużywane, bez wad i uszkodzeń. 6. Wykonawca winien udzielić gwarancji na dostarczony infokiosk na minimalny okres od daty pozytywnego odbioru końcowego przedmiotu zamówienia w poszczególnych jednostkach IT do 31 grudnia 2016 roku..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.11.00 - Terminale komputerowe 30.23.13.10 - Wyświetlacze płaskie 48.62.00.00 - Systemy operacyjne 48.76.10.00 - Pakiety oprogramowania antywirusowego 48.51.40.00 - Pakiety oprogramowania zdalnego dostępu 48.78.30.00 - Pakiety oprogramowania do zarządzania zawartością 48.98.20.00 - Pakiety oprogramowania do zarządzania konfiguracją .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe, na czas równy okresowi związania ofertą, w wysokości: 6 000 zł. (słownie: sześć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy. 3. Wadium w formie pieniężnej winno być wniesione przelewem na konto: Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego, Kredyt Bank S.A II O/Kraków 24 1500 1487 1214 8002 2631 0000 z dopiskiem:Dostawa infokiosków MSIT. 4. Wadium w pozostałych formach winno być wniesione do kasy w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego, ul. Racławicka 56, 30 - 017 Kraków, pokój nr 316. Kasa jest czynna: w dni robocze w godzinach 8.30 - 10.00 oraz 13.00 - 15.00. 5. Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, winno gwarantować Pełnomocnikowi Zamawiających wypłatę wadium, w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 6.Niedopuszczalne jest wprowadzanie jakichkolwiek warunków ograniczających Pełnomocnikowi Zamawiających wypłacenie wadium. 7.Pełnomocnik Zamawiających zwraca lub zatrzymuje wadium na zasadach i w trybie art. 46 ustawy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie skonkretyzował opisu sposobu dokonywania oceny spełniania dla tego warunku w niniejszym postepowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a) warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się doświadczeniem w wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia uważasię dostawę min. 10 infokiosków wykonanych według indywidualnego (niekatalogowanego) projektu o wartości dostawy co najmniej 160 000,00 zł brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie skonkretyzował opisu sposobu dokonywania oceny spełniania dla tego warunku w niniejszym postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie skonkretyzował opisu sposobu dokonywania oceny spełniania dla tego warunku w niniejszym postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie skonkretyzował opisu sposobu dokonywania oceny spełniania dla tego warunku w niniejszym postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Wraz z ofertą Wykonawca winien złożyć również oświadczenie o spełnieniu przez oferowane dostawy wymagań określonych w zamówieniu przez Pełnomocnika Zamawiajacych - załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wzór umowy stanowi załączniki nr 7 do niniejszej siwz. 2. Pełnomocnik Zamawiających dopuszcza istotne zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku: - w zakresie zmiany na nowszą wersji sprzętu bądź oprogramowania zaoferowanego przez Wykonawcę w ofercie. Zamawiający dopuszcza taką zmianę w sytuacji gdy przedstawiony przez Wykonawcę w ofercie sprzęt lub oprogramowanie przestaną być dostępne na rynku, a taka zmiana nastąpi po otwarciu ofert, a przed realizacją zawartej umowy. W takim przypadku dopuszczalne jest zastąpienie oferowanego sprzętu (bądź oprogramowania), sprzętem (bądź oprogramowaniem) w wersji wyższej (nowszej) o parametrach nie gorszych, niż przedstawione w ofercie. Powyższa zmiana nie może prowadzić do zwiększenia wynagrodzenia wykonawcy, o którym mowa w § 5 ust. 1 wzoru umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego, Departament Turystyki, Sportu i Promocji, ul. Racławicka 56, 30-017 Kraków, III piętro, pokój 304.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2011 godzina 12:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego, Departament Turystyki, Sportu i Promocji, ul. Racławicka 56, 30-017 Kraków.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego 2. Województwo Małopolskie z siedzibą w Krakowie (31-156) przy ul. Basztowej 22, adres do korespondencji: ul. Racławicka 56, 30-017 Kraków, zwane w dalszej części Pełnomocnikiem Zamawiających na podstawie udzielonych pełnomocnictw, występuje w imieniu i na rzecz Zamawiających wskazanych w ogłoszeniu: 1. Gmina Miejska Kraków, z siedzibą w Krakowie (30-004), Plac Wszystkich Świętych 3-4 2. Gmina Olkusz, z siedzibą w Olkuszu (32-300), Rynek 1 3. Gmina Miechów, z siedzibą w Miechowie (32-200), ul. Sienkiewicza 25 4. Gmina Miasta Tarnowa, z siedzibą w Tarnowie (33-100), ul. A. Mickiewicza 2 5. Gmina Dąbrowa Tarnowska, z siedzibą w Dąbrowie Tarnowskiej (33-200), Rynek 34 6. Gmina Wadowice, z siedzibą w Wadowicach (34-100), Plac Jana Pawła II nr 23 7. Gmina Miasta Oświęcim, z siedzibą w Oświęcimiu (32-600), ul. Zaborska 2 8. Gmina Chrzanów, z siedzibą w Chrzanowie (32-500), Aleja Henryka 20 9. Gmina Miasta Zakopane, z siedzibą w Zakopanem (34-500), ul. Kościuszki 13 10. Gmina Poronin, z siedzibą w Poroninie (34-520), ul. Piłsudskiego 5 11. Gmina Miasta Nowy Targ, z siedzibą w Nowym Targu (34-400), ul. Krzywa 1 12. Gmina Rabka Zdrój, z siedzibą w Rabce-Zdroju (34-700), ul. Parkowa 2 13. Miasto Nowy Sącz, z siedzibą w Nowym Sączu (33-300), Rynek 1 14. Gmina Biecz, z siedzibą w Bieczu (38-340), Rynek 1 15. Powiat Limanowski, z siedzibą w Limanowej (34-600), ul. Józefa Marka 9 16. Powiat Nowosądecki, z siedzibą w Krynicy-Zdroju (33-380), ul. Zdrojowa 4/2..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.